رپورتاژ

معرفی چند کالای قدیمی پرمصرف تولید شده با فناوری جدید

پیشرفت تکنولوژی تقریباً تمام جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و خواهد داد در این میان کالاهایی هستند که در خانه همه افراد کم و بیش پیدا می شوند اما بهینه سازی این کالاها می تواند بسیار مفید باشد. کالاهایی که علاوه بر انجام کارهای قبلی و علیرغم عدم تغییر اندازه ، چندین عملکرد مکمل را هم انجام دهد. این بررسی را در چند زمینه بررسی خواهیم نمود. در ادامه همین مطلب با ما همراه باشید.

پوشاک

پوشاک یکی از پرکاربردترین زمینه هایی است که می تواند پیشرفت داشته باشد جنس و پارچه لباس ها در چند دهه اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است. با ورود فناوری نانو به صنعت منسوجات لباس های مختلف با کاربردهای گوناگونی تهیه و روانه بازار شده است. از جمله لباس های ضد حریق برای آتش نشانان، لباس های مخصوص خلبانان، لباس های ضد لک نانو ، قرص جوراب فشرده ، انواع لباس و کفش های ضد الکتریسته برای ماموران برق، انواع لباس های ضد گلوله و …

لوازم خانگی

شاید به جرات بتوان گفت لوازم خانگی بزرگترین زمینه ای بوده که تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته و همچنان نیز با سرعت در حال تغییر است دلیل این امر هم گستردگی لوازم این شاخه است که بازار هم درخواست زیادی برای آن ها وجود دارد و شرکت ها در رقابت با همدیگر هر روز کالاهای خود را در این زمینه بروز میکنند و امکانات بیشتری را به آنها اضافه می کنند و برخی کیفیت را سرمشق تولیدات قرار می دهند تا با کیفیت مشتریان را به سمت خود جذب کنند، برخی هم قیمت ارزان را وسیله تبلیغی خود قرار می دهند و مطمئناً کسی برنده است که هر دوی این ها را همزمان داشته باشد.

برای مثال انواع لوازم آشپزخانه برقی و غیر برقی، انواع فرش و موکت، انواع کاغذ دیواری، انواع لوستر و پرده ، انواع مبل ، انواع لوازم برقی ، سیستم های صوتی، انواع وسایل گرمایش و سرمایش، انواع سرشیر آب متحرک چرخشی.

لوازم دیجیتال

دیگر کسی پیدا نمی شود که از وسایل دیجیتال استفاده نکرده باشد حتی هر کودکی هم صاحب یک گوشی و یا تبلت است. و روزی نیست که خبر تولید این لوازم با پیشرفت های چشمگیر را نشنیده باشیم. شرکت های متعددی هم به طور موازی در همین زمینه تحقیق و فعالیت و تولید می نمایند. انواع گوشی های اندرویدی و IOS که هر روز قابلیت های جدید را هم شامل می شوند و عملا به زمینه های مختلف زندگی وارد شده اند شاید در آینده ای نزدیک تمام فعالیت هایی که اکنون به صورت کلاسیک انجام می شود به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام شود. و کسی که طرز کار با این اپلیکیشن ها را بلد نباشد عملاً بی سواد محسوب شود.

انواع لوازم صوتی و تصویری و شارژر بی سیم ، انواع اسپیکر و شارژر و لوازم خانگی هوشمند و … یا جدیداً به کلی به وجود آمده اند و یا تغییرات زیادی داشته اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا