رپورتاژ

با ۵ سایت برتر بازسازی خانه در ایران و جهان آشنا شوید

یکی از سوالاتی که در زمینه بازسازی و نوسازی خانه مطرح می‌شود، این است که برترین شرکت‌ها و سایت‌های بازسازی خانه در ایران و جهان، کدام شرکت‌ها هستند؟ در این مقاله تصمیم داریم با 5 سایت برتر بازسازی خانه در ایران و جهان آشنا شویم. در صورتی که شما هم تمایل دارید با این سایت‌ها و شرکت‌ها آشنا شوید، 5 دقیقه زمان بگذارید و تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

1. ArchitecturalDigest؛ از برترین سایت‌های بازسازی خانه در جهان

یکی از بهترین سایت‌های جهان در زمینه بازسازی خانه و دکوراسیون داخلی، سایت آرکیتکچرال دایجست (architecturaldigest.com) است که شهرت بسیار دارد و بسیاری از شرکت‌های تخصصی جهان که در زمینه بازسازی خانه فعالیت می‌کنند، ایده‌های خود را از این سایت می‌گیرند. در این سایت، کلکسیونی از انواع و اقسام ایده برای بازسازی منزل ارائه شده است تا افراد مختلف در هنگام بازسازی بخش‌های مختلف خانه خود از جمله آشپزخانه، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و اتاق خواب، به این سایت مراجعه و از ایده‌های آن استفاده کنند. در ادامه چند عنوان از مقالات این سایت، ارائه شده است:

  • 19 ایده برای طراحی آشپزخانه که اکثر خانواده‌ها می‌پسندند
  • 10 سوال که قبل از بازطراحی آشپزخانه باید از خودتان بپرسید
  • هر آنچه قبل از بازسازی حمام منزل خود باید بدانید
  • 26 ایده برای بازسازی و طراحی اتاق نشیمن از خانه طراحان برتر جهان

اگر دغدغه بازسازی حرفه‌ای و به‌روز منزل خود را دارید و به زبان انگلیسی مسلط هستید، مقالات این سایت برایتان بسیار مفید و الهام‌بخش خواهد بود.

2. House Beautiful؛ یک سایت خارجی دیگر در زمینه بازسازی خانه

یکی دیگر از سایت‌های خارجی که ایده‌های نابی در زمینه بازسازی خانه و دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهد، سایت هاوس بیوتیفول یا « House Beautiful» به آدرس housebeautiful.com است. این سایت، پر از ایده‌های جذاب و عالی برای بازسازی بخش‌های مختلف خانه است. جذابیت این سایت، پرداختن به نکاتی برای ایمن‌سازی خانه‌ها در برابر بلایای طبیعی و اشتباهات انسانی است.

در صورتی که قصد بازسازی خانه خود را دارید و دنبال یافتن ایده‌های جذاب، به‌روز و تخصصی هستید، پیشنهاد می‌شود که مقالات سایت هاوس بیوتیفول را مرور و بررسی کنید. البته خواندن مقالات و راهکارهای این سایت نیاز به شناخت و درک زبان انگلیسی دارد. همچنین می‌توانید از ابزارهای ترجمه آنلاین مثل گوگل ترنسلیت استفاده کنید؛ ولی احتمال خطای این ابزارها و ارائه ترجمه نادرست، بالاست.

3. شرکت تهران ایده؛ یکی از 5 سایت برتر بازسازی خانه در ایران

شرکت بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی تهران ایده، یکی از برترین سایت‌ها و شرکت‌هایی است که در عرصه بازسازی خانه فعالیت می‌کند. فعالیت این شرکت به بازسازی خانه محدود نمی‌شود و خدمات طراحی دکوراسیون داخلی را هم به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌دهد.

این شرکت با راه‌اندازی سایت تهران ایده تلاش کرده است آموزش‌های جامع و خوبی در زمینه بازسازی خانه و دکوراسیون داخلی در اختیار مخاطبان قرار دهد. با خواندن مقالات این مجموعه می‌توانید ایده‌های خوبی برای بازسازی خانه خود دریافت کنید و با استفاده از این ایده‌ها، فضای منزل خود را به بهترین شکل طراحی و بازسازی کنید.

شرکت تهران ایده در کنار ارائه اطلاعات مفید در وب‌سایت خود، پروژه‌های متنوع و گسترده‌ای را در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی به پایان رسانده است و هم‌اکنون نیز پروژه‌های مختلفی را در دست اجرا و پیاده‌سازی دارد. تنوع و گستردگی پروژه‌های انجام‌شده، باعث شده است که تهران ایده، سابقه درخشانی در این عرصه داشته باشد.

خدمات بازسازی این شرکت، کلیه بخش‌های منزل، شرکت، دفتر کار و اداره را شامل می‌شود و هم‌وطنان عزیز، برای بازسازی بخش‌های مختلف منزل خود می‌توانند روی دانش و تجربه متخصصان این مجموعه حساب کنند.

4. Houzz؛ منبعی معتبر و جامع در عرصه بازسازی خانه و دکوراسیون داخلی

سایت « Houzz» به آدرس www.houzz.com یکی دیگر از سایت‌های ارزشمند و پرمحتوا در زمینه بازسازی خانه و دکوراسیون داخلی است. این سایت، اعتبار بسیار بالایی نزد مخاطبان دارد و برخی، آن را منبعی قابل اعتماد برای ایده گرفتن و اطلاع از ترندهای بازسازی و دکوراسیون داخلی می‌دانند. این سایت در بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت بازسازی و دکوراسیون داخلی، رنک خوبی در گوگل و موتورهای جستجو گرفته است و به همین دلیل مخاطبانی که انگلیسی را به‌خوبی می‌فهمند، از مطالب ارزنده این سایت، بهره فراوان می‌برند.

5. سایت هگزا دکور؛ یکی از برترین سایت‌های بازسازی خانه در کشورمان

سایت هگزا دکور هم مثل تهران ایده، علاوه بر ارائه اطلاعات مفید در زمینه بازسازی خانه و دکوراسیون داخلی، کار اجرایی هم انجام می‌دهد و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. در صورت تمایل به ورود به سایت هگزا دکور و مطالعه مقالات این سایت، کافی است کلمه «هگزا دکور» را در گوگل جستجو کنید و وارد آن شوید.

گروه طراحی و معماری هگزا، از سال 1391 خورشیدی، فعالیت خود را به صورت جدی در زمینه‌های دکوراسیون داخلی، بازسازی منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری و تجاری، آغاز کرد و کماکان با قدرت و قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. با ورود به سایت هگزا دکور می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه حرفه‌ای کسب کنید. همچنین مقالات این سایت، دربردارنده ایده‌های بسیار خوبی برای بازسازی منزل و ساختمان‌های اداری و تجاری هستند.

اجرای کلیه پروژه‌های بازسازی خانه به صورت حرفه‌ای و اقتصادی با تهران ایده

در این مقاله تلاش کردیم با 5 سایت برتر بازسازی خانه در ایران و جهان آشنا شویم. امید است اطلاعات این مقاله، برای شما مفید و ارزنده باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید برای بازسازی منزل، اداره یا دفتر کار خود مد نظر قرار دهید، کمک گرفتن از شرکت‌های تخصصی و کاربلدی است که از دانش و تجربه کافی در زمینه بازسازی برخوردار هستند.

شرکت بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی تهران ایده، یکی از بهترین شرکت‌های بازسازی خانه است و به واسطه سال‌ها کار و فعالیت مداوم، تخصص و تجربه خوبی در این زمینه کسب کرده است. در صورتی که شما هم دنبال ایده‌های جذاب برای بازسازی بخش‌های مختلف منزل خود هستید، پیشنهاد می‌شود که به سایت تهران ایده به آدرس tehranidea.com مراجعه کنید و مقالات وبلاگ این سایت را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تهران ایده و واگذاری کارهای بازسازی خانه خود، کافی است با شماره 88707414-021 تماس بگیرید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا