ورزشی

دور افتخار بازیکنان تیم ملی پس از پیروزی خاطره‌انگیز برابر مراکش

تیم‌ ملی فوتبال ایران در نخستین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف مراکش رفت و به یک برد به یادماندنی رسید که البته این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به روسیه، دیدار ایران و مراکش از گروه B جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد. حاشیه‌های این دیدار را به صورت لحظه‌به‌لحظه بخوانید:

 

حدود ۴۰ هزار هوادار دو تیم به ورزشگاه ۶۸ هزار نفری زنیت آره‌نا سن پترزبورگ آمده‌اند که شاهد این دیدار باشند. برای دیدارهای جام جهانی حدود ۲۰ هزار جایگاه بین طبقه اول و دوم این ورزشگاه به ظرفیت آن اضافه شده تا هواداران بیشتری بتوانند این دیدار را تماشا کنند.

۱۹:۳۶: خطای روزبه چشمی باعث شد تا داور تذکر جدی را به مدافع ایران بدهد. حملات متعدد بازیکنان مراکش باعث شد تا هواداران ایرانی با هو کردن، تمرکز آنها را به هم بریزند.

 

۱۹:۴۵: شروع توفانی مراکش هم مانع تشویق هواداران ایرانی نشد و آن‌ها به شدت بازیکنان تیم ملی را تشویق کردند.

 

۱۹:۴۶: تحرک شدید سرمربی مراکش باعث شد تا او برخوردی با سردار آزمون داشته باشد. فریادها و اعتراض‌های کارلوس کی‌روش به ناظر بازی، دقایقی این دیدار را وارد حاشیه کرد.

 

۱۹:۵۰: گرانی بعضی از جایگاه ورزشگاه باعث شد هواداران کمتری در این قسمت‌ها بنشینند. هواداران مراکش تنها در گوشه سمت چپ طبقه اول و دوم ورزشگاه حضور دارند.

 

۲۰:۰۶: اعلام خطای کریم الاحمدی به روی سردار آزمون، باعث شد هواداران مراکشی اعتراض زیادی علیه داور انجام دهند.

 

۲۰:۰۸: وزیر ورزش و جوانان و سفیر ایران در ترکیه در ورزشگاه حضور دارند. همچنین شهرداد روحانی و سالار عقیلی نیز برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

 

۲۰:۰۹: سردار آزمون به دلیل مصدومیت دقایقی را به بیرون رفت و سپس به زمین مسابقه برگشت.

 

۲۰:۱۰: مسعود شجاعی و رامین رضاییان درگیری لفظی پیدا کردند که مدافع راست تیم ملی از این موضوع ناراحت شد و مجبور شد پرتاب اوت را به وحید امیری بسپارد. همچنین کی‌روش اعتراض‌هایی را نسبت به قضاوت داور ترک تبار انجام داد.

 

۲۰:۱۳: حملات پی در پی ایران باعث شده بود تا هواداران ایران، دقایق پایانی را ایستاده دنبال کند.

 

۲۰:۱۹: سوت پایان نیمه اول توسط جونیت شاکر زده شد.

 

۲۰:۲۹ : در بین دو نیمه زابیواکا نماید جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کنار زمین آمد و به احساس هواداران پاسخ داد.

 

۲۰:۳۵ : سوت نیمه دوم توسط داور زده شد.

 

۲۰:۴۶ : امید ابراهیمی پس از توپ‌گیری فوق‌العاده از بازیکن مراکش مصدوم شد و دقایقی را برای مداوا به بیرون زمین رفت و سپس برگشت.

 

۲۰:۵۰ : چهره‌هایی همچون بهنام بانی، بهاره افشاری، امین زندگانی و خانواده سردار آزمون در ورزشگاه زنیت آره‌نا حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

 

۲۱:۰۳ : برخورد وحید امیری به سر آمرابات باعث شد این بازیکن مصدوم شود و دقایقی بازی متوقف شود. دقایقی بعد سرمربی مراکش مجبور شد این بازیکن را تعویض کند.

 

۲۱:۰۸ : مصدومیت ناحیه دنده امید ابراهیمی باعث شد تا کی‌روش مجبور شود هافبک دفاعی خود را از بازی بیرون بکشد و سیدمجید حسینی را به زمین بازی بفرستد.

 

۲۱:۱۳ : پس از امید ابراهیمی علیرضا جهانبخش نیز از ناحیه کشاله مصدوم شد و از سرمربی تیم ملی خواست تا او را تعویض کند. سامان قدوس بازیکنی بود که جای جهانبخش را در زمین گرفت.

 

۲۱:۱۸ : زمانی که داور به کادر پزشکی ایران اجازه نداد تا برای درمای جهانبخش به زمین بیاید، این امر اعتراض کادرفنی و پزشکی ایران را به همراه داشت.

 

۲۱:۲۲ : خطای کریم انصاریفر باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد و مهاجم تیم ایران کارت زرد گرفت.

 

۲۱:۲۳ : اعتراض دستیار رنار به داور، با واکنش کی‌روش همراه شد که این کار باعث درگیری نیمکت دو تیم شد.

 

۲۱:۲۵ : گل ایران باعث خوشحالی فراوان هواداران ایران شد و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی سر از پا نمی‌شناخت.

 

۲۱:۲۷ : پس از شکست مقابل ایران، مراکشی‌ها با ناراحتی استادیوم را ترک کردند و بازیکنان تیم ملی از خوشحالی به زمین ریختند و خوشحالی کردند.

 

۲۱:۲۸ : پس از پیروزی بازیکنان تیم ملی در ورزشگاه دور افتخار زدند و خوشحالی خود را با هواداران تقسیم کردند.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا