رپورتاژ

بهترین ماژیک وایت برد کدام مارک است؟ ماژیکی که تمام نمی‌شود!

با شروع فصل مدارس و بازگشایی دانشگاه‌ها، یکی از دغدغه‌های محصلان و معلمان تهیه ماژیک وایت برد باکیفیت و بادوام است، ماژیکی که زود تمام نشود، پر رنگ باشد و به راحتی از تخته وایت برد پاک شود و البته لکه‌ای برجای نگذارد. خب با این تفاسیر بهترین ماژیک وایت برد کدام مارک است؟ کدام ماژیک هم دوام بالایی دارد و هم قیمت مناسب؟

شاید بتوان گفت تا حد زیادی ماژیک اعتدال این توقعات را برآورده کرده است. برند اعتدال با بیش از ۱۰۰ سال سابقه‌ی تولید و عرضه‌ی انواع جوهر، مرکب، ماژیک‌های وایت برد، غیر وایت برد و … برندی پرفروش و پرطرفدار میان ایرانی‌ها است که امتحان خود را نزد شما عزیزان پس داده است.

بهترین ماژیک وایت برد کدام مارک است ؟

چنانچه قصد خرید ماژیک تکی و یا به تعداد و با قیمت عمده را دارید کافیست به وبسایت رسمی اعتدال سر بزنید و یا از طریق شماره تماس 09303538235 با کارشناسان اعتدال در ارتباط باشید. در ادامه همراه ما باشید تا جدیدترین نکات در مورد سوال بهترین ماژیک وایت برد کدام مارک است، قیمت بهترین ماژیک وایت برد، ویژگی‌های بهترین برند ماژیک وایت برد و… با شما در میان بگذاریم.

8 ویژگی ماژیک وایت برد باکیفیت

چنانچه می‌خواهید بدانید بهترین ماژیک وایت برد کدام مارک است، هنگام انتخاب و خرید یک ماژیک وایت برد، تست کنید که حتما ماژیک موردنظر ویژگی‌های زیر را داشته باشد. از آنجایی که برند اعتدال به‌طور تخصصی در زمینه تولید جوهر مرغوب شناخته شده است، طبیعتاً ماژیک‌های این برند دارای رنگ بهتر، باکیفیت‌تر و با دوام بیشتری هستند.

  • پررنگ و واضح: رنگ‌های ماژیک باید زنده و قابل مشاهده باشند تا نوشته‌ها به راحتی خوانده شوند.
  • قابلیت پاک شوندگی آسان: باید به راحتی با یک تخته پاک‌کن، پاک شوند بدون اینکه لکه یا باقی‌مانده‌ای روی تخته وایت برد بگذارند.
  • بدون سرب یا مواد مضر: ماژیک‌های وایت برد باید عاری از مواد شیمیایی مضر باشند تا استفاده از آن‌ها برای سلامت ایمن باشد.
  • نوک با کیفیت: نوک ماژیک باید نرم و قابل استفاده باشد تا نوشته‌های صاف و یکنواخت ایجاد کند.
  • خشک‌شوندگی سریع: سرعت خشک شدن جوهر کمک می‌کند تا از پخش شدن و کثیف شدن جلوگیری شود.
  • سبک و راحت: دسته ماژیک باید راحت باشد تا در استفاده‌های طولانی‌مدت خستگی ایجاد نکند.
  • طول عمر مناسب: جوهر ماژیک باید مدت زمان طولانی‌تری به نسبت خشک شدن داشته باشد تا نیاز به تعویض مکرر نداشته باشد.
  • موجود در رنگ‌های متنوع: داشتن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد در انتخاب دست بازتری داشته باشند.

بهترین ماژیک وایت برد

بهترین برند ماژیک وایت برد چیست؟

در بازار مارک‌های متعددی از انواع ماژیک وایت برد موجود است که هرکدام قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوتی دارند؛ اما اگر قصد دارید بدانید بهترین ماژیک وایت برد کدام مارک است و ماژیکی تهیه کنید که در عین داشتن قیمت ارزان، دارای دوام بالا و جوهر مرغوبی باشد، ما به شما ماژیک اعتدال را با اطمینان پیشنهاد می‌دهیم:

ماژیک‌ های وایت برد اعتدال

ماژیک وایت برد اعتدال نوک گرد، بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان، معلمان و کارمندانی است که استفاده زیادی از ماژیک دارند، چرا که این ماژیک‌ها خیلی دیر خشک می‌شوند و طول عمر بالایی دارند. ماژیک‌‌های وایت برد اعتدال دارای رنگ‌های متنوع، فاقد بو، پاک‌شوندگی سریع و با قیمت مناسب هستند.

ماژیک‌ وایت برد اعتدال

شما می‌توانید از این ماژیک‌های باکیفیت برای آموزش و یادگیری، ارائه در جلسات و کارگاه‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه و یا خلاقیت و ایده‌پردازی بر روی تخته استفاده نمایید. بنابراین اگر نمیدانید بهترین ماژیک وایت برد کدام مارک است باید به شما بگوییم با خرید ماژیک‌ های وایت برد اعتدال، بدون شک به مشتری وفادار این برند تبدیل خواهید شد!

ماژیک‌ های سروش اعتدال

ماژیک های سروش اعتدال یکی دیگر از بهترین‌ گزینه‌های خرید ماژیک وایت برد محسوب می‌شوند. این ماژیک‌ها دارای نوک گرد و قابل شارژ با جوهر ضدآب پایه الکلی هستند. ماژیک‌های سروش نه‌تنها دارای قیمت مناسبی هستند بلکه در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و قرمز و در سایز‌های متنوع ۷۰، ۹۰ و ۶۰۰ تولید می‌شوند. همچنین این دسته از ماژیک‌ها برای نوشتن و کالیگرافی روی سطوحی همچون کاغذ، مقوا، شیشه، چوب، فلز و غیره نیز مناسب هستند.

ماژیک وایت برد سروش اعتدال

ماژیک های رنگی اعتدال

اگر می‌خواهید ماژیک‌هایی با رنگ‌های خاص و جذاب تهیه کنید، ماژیک های رنگی اعتدال در ۱۲ رنگ متنوع نیاز شما را برآورده می‌کنند. این دسته از ماژیک‌ها دارای نوک تخت حدود یک سانتیمتر برای کارهای آموزشی در محیط کلاس  و ادارات فوق العاده هستند.

ماژیک رنگی اعتدال

شما می‌توانید ماژیک های رنگی اعتدال به صورت تکی و یا جعبه ماژیک های ۱۲ رنگ آن را تهیه نمایید. این دسته از ماژیک‌ها نرم، خوش دست، سبک و با رنگ‌هایی درخشان، لذت نوشتن بر روی سطوح مختلف مانند تخته، کاغذ، مقوا، بوم نقاشی سفید، شیشه، پلاستیک، چوب و… را برای شما دوچندان می‌کنند.

خرید ماژیک وایت برد ارزان

از آنجایی که ماژیک وایت برد یک ابزار پرکاربرد در مدارس، محیط‌های آموزشی و ادارات محسوب می‌شود، تهیه و خرید ماژیک وایت برد ارزان می‌تواند برای کاهش هزینه‌ها بسیا مهم باشد. مسلماً نوع و کیفیت جوهر و مواد تشکیل‌دهنده ماژیک می‌تواند تاثیر زیادی در قیمت داشته باشد. همچنین ماژیک‌ها با نوک‌های مختلف (مدادی، تخت، زاویه‌دار و…)، قیمت‌های متفاوتی دارند. اندازه و حجم ماژیک نیز روی قیمت موثر است (مثلاً ماژیک‌های بزرگ‌تر یا بسته‌های چند عددی) می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد.

ضمن اینکه برخی ماژیک‌ها خاصیت‌هایی مثل پاک شدن آسان، ماندگاری بالا و یا قابلیت ضد آب بودن دارند که می‌تواند قیمتشان را افزایش دهد. با این حال خرید عمده معمولاً منجر به کاهش قیمت هر عدد ماژیک می‌شود.

در این میان ماژیک‌های اعتدال با داشتن تمامی ویژگی‌های فوق اما قیمت ارزان، گزینه‌ای عالی برای عموم مردم محسوب می‌شوند. فرقی ندارد کجای ایران هستید، شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین انواع ماژیک‌های مخزن‌دار، ماژیک‌های وایت برد، ماژیک‌های رنگی و یا ماژیک‌های متالیک را به تعداد دلخواه از وبسایت اعتدال سفارش دهید و فوری درب منزل تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس 09303538235 با کارشناسان اعتدال در ارتباط باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا