رپورتاژ

هر آنچه که باید درباره لینک پرداخت بدانید

استفاده از روش‌های پرداخت اینترنتی مانند کارت به کارت کردن یا حتی استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی که جزو جدیدترین روش‌ها محسوب می‌شود کار انتقال وجه و خرید را به‌صورت اینترنتی برای ما آسان‌تر کرده‌اند.

حال می‌خواهیم درباره روش نوینی از پرداخت با شما بیشتر صحبت کنیم. بگذارید با یک سؤال به سراغ توضیحات برویم. آیا شما تابه‌حال پولی را با استفاده از لینک پرداخت جابه‌جا کرده‌اید؟ اگر جواب شما خیر است از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این روش با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

لینک پرداخت چیست؟

لینک پرداخت؛ در واقع لینکی الکترونیکی است می‌توانید روی آن کلیک کرده و وارد فضای درگاه پرداخت شوید. با این اتصال در کمترین زمان می‌توانید اطلاعات کارت را وارد کرده و عملیات واریزی وجه را انجام دهید. این روزها هستند کسب‌وکارهای اینترنتی که وب‌سایت ندارند و در فضای مجازی فعالیت می‌کنند. استفاده از لینک پرداخت به صاحبان این نوع کسب‌وکار کمک می‌کند تا به روش حرفه‌ای‌تری مطالبات خود را دریافت کنند.

تفاوت درگاه پرداخت مستقیم و واسط

شاید لازم باشد بدانید درگاه‌های واسط به دلیل داشتن امکانات متنوعی مانند لینک پرداخت، امکان ارائه فاکتور آنلاین و… نزد مشتریان محبوبیت بیشتری دارند. به همین دلیل افرادی که کسب‌وکار مجازی دارند می‌توانند با ارائه مدارک درگاه پرداخت خود را فعال کرده و برای مشتریان مجازی خود لینک پرداخت ارسال کنند.

ساخت این نوع لینک‌ها کار چندان سختی نیست و شما می‌توانید در عرض کمتر از چند دقیقه این لینک ها را بسازید و از طریق راه‌های مختلف مانند پیامک، دایرکت، ایمیل و… آنها را ارسال کنید.

مزایای استفاده از لینک پرداخت

کم شدن تعداد فیش‌های فیک

صاحبان کسب‌وکارهای مجازی معمولاً با تعداد زیادی از فیش‌های جعلی در زمان فروش خود مواجه هستند که یکی از راه‌های کم کردن این نوع کلاهبرداری‌ها، استفاده از لینک پرداخت است. با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی مشتریان می‌توانند پرداخت‌های خود را در محیط امنی انجام دهند و احتمال مغایرت کمی دارد.

موارد استفاده گسترده

همان‌طور که اشاره شد، شما بعد از ساخت لینک پرداخت می‌توانید از طرق مختلف مانند پیامک یا ایمیل، درج لینک در بخش Bio اینستاگرام، پیام به دایرکت مشتری، در محل به‌جای استفاده از دستگاه کارت‌خوان استفاده کنید.

ارائه کار حرفه‌ای به مشتریان

زمانی که مراحل ثبت سفارش و دریافت وجه از مشتری در کسب‌وکار شما به‌صورت حرفه‌ای‌تر اتفاق بیفتد برای وجه کاری شما و جلب رضایت مشتری قدم بزرگی برداشته‌اید. این کار مدیریت مالی و نظارت روی واریزی‌ها را برای شما آسان‌تر می‌کند و شما شاهد کم شدن کلاهبرداری‌ها در زمان شلوغی کسب‌وکارتان هستید.

امکان واریزی در ارقام بالا

با استفاده از لینک پرداخت اینترنتی مشتریان شما می‌توانند تا سقف صد میلیون تومان برای شما واریز کنند و هیچ محدودیتی در رقم واریزی نخواهند داشت. این در حالی است که با استفاده از روش‌های کارت به کارت و… فقط تا سقف 10 میلیون امکان واریز وجود دارد.

امکان ارائه گزارش گردش مالی

زمانی که شما لینک پرداخت برای مشتریان خود ارسال می‌کنید می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در درگاه پرداختی که استفاده می‌کنید گزارش تراکنش‌های انجام شده را برای کسب‌وکارتان مشاهده کنید.

امکان جدا کردن لینک برای هر محصول

در شرکت سیزپی این امکان وجود دارد که برای هر محصولی خود بتوانید لینک پرداخت جداگانه‌ای طراحی کرده و برای مشتریان خود بفرستید. البته شما می‌توانید تخفیفات هر یک از محصولات را نیز در لینک خرید اعمال کرده تا مشتریان در زمان پرداخت از آنها مطلع شوند.

امکان دریافت کارمزد از مشتری

شما می‌توانید انتخاب کنید که کارمزد استفاده از درگاه پرداخت را خودتان یا مشتری پرداخت کند. سیزپی در بین رقبای خود کمترین کارمزد را از مشتریانش می‌گیرد و شما با بررسی جزئی این مزایا را می‌توانید بررسی کنید.

لینک پرداخت شخصی و فاکتور آنلاین

اگر شما بخواهید فاکتور آنلاین برای مشتریان خود بفرستید با وجود لینک پرداخت در این نوع فاکتورها مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین از همان طریق پول را برای شما واریز کنند و این روش کار شما را نیز راحت‌تر می‌کند.

به طور مثال اگر فردی در اینستاگرام محصولی را دیده باشد با وارد کردن اطلاعات و شماره، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از طریق پیامک یا ایمیل که حاوی اطلاعات است، پرداخت را به‌راحتی انجام دهند.

کلام پایانی

در این متن با لینک پرداخت و مزایا استفاده از این روش امن آشنا شدید. این راه برای کسب‌وکارهایی که وب‌سایت ندارند، بسیار مناسب و ایده‌آل است. شرکت سیزپی با ارائه درگاه پرداخت در کمترین زمان و کمترین کارمزد امکاناتی نظیر ارسال لینک پرداخت، فاکتور آنلاین و… را در اختیار شما مشتریان قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب سیزپی با شماره 88460384 در تماس باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا