رپورتاژ

مبل ریلکسی تجربه ای لذت بخش از راحتی و آرا مش

واقعیت آن است که بیشتر ما علاقه به ریلکسی کردن و راحتی داریم. قرار دادن پاها روی مبلی راحتی و تماشای تلویزیون، یا قرار دادن پاها و دراز کشیدن روی مبل راحتی میتواند به خوبی آشفتگی های روحمان را تکسین داده و جانی دوباره به ما ببخشد. به علاوه تمام این موارد اکثر وقت ما در خانه سپری میشود و مبلمان اصلی ترین وسایلی هستند که در خانه مورد استفاده قرار میگیرند. با یک انتخاب هوشمندانه و دقیق میتوانید یک سرمایه گذاری صحیح برای خود انجام دهید و یک مبل بی نقص و بسیار راحت برای خود تهیه کنید.

اگر به دنبال یک تجربه نشستن راحت و آرامش‌بخش در خانه هستید، مبل ریلکسی مای رست می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این حال، خرید یک مبل ریلکسی، ممکن است یک فرآیند پیچیده به نظر برسد، به خصوص اگر شما اولین بار هست که در این زمینه کار می‌کنید. در این مقاله شما را با انواع مبل ریلکسی آنشنا خواهیم کرد و هر مدل از مبلمان ریلکسی را برای شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر به دنبال خرید مبل ریلکسی هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مبل ریلکسی چیست؟

یکی از انواع مبلمان مورد استفاده امروزی که از لحاظ راحتی و آرامش در نوع خود بی نظیر می باشد، مبل ریلکسی است. این مدل در انواع و اقسام مختلف در بازار وجود دارند.

مبل و صندلی ریلکسی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی با فشار یک دکمه یا کشیدن یک اهرم دراز بکشید و پاهای خود را دراز کنید تا درد و استرس روزانه را فراموش کنید. بسیاری از مبل های ریلکسی برای چرت زدن به اندازه کافی راحت هستند. حتی به انداه یک تخت خواب راحت !

مبلمان ریلکسی طوری طراحی شده اند که با فرم بدن شما شکل میگیرند، یعنی تمامی نکات مربوط به ارگونومی بدن در طراحی آن رعایت شده است؛ به همین دلیل وقتی شما به روی یک مبل ریلکسی قرار می گیرید به طور کامل شکل بدن شما را میگیرد تا هیچ گونه فشاری برعضلات شما وارد نشود. با نشستن بر روی این مبل ها ستون فقرات، گودی کمر، پاها، گردن و… همگی در ایده آل ترین حالت خود قرار می گیرد. به همین دلیل است که مبل های ریلکسی علاوه بر آرامشی که می دهند با استفاده کردن از آنها دچار بسیاری از بیماری های اسکلتی و عضلانی نمی شوید. در صورت استفاده از این مبل ها به راحتی می توانید محل تکیه گاه و زاویه آن، نشیمن گاه و محل قرار گیری پا و زانو را تغییر

دهید و مبل را به طوری تنظیم نمایید که دقیقا مطابق با ارگونومی بدن شما باشد و فضایی بی نظیر را برای استراحت و آرامش شما به وجود آورد و شما تجربه ای بسیار لذت بخش از، ریلکس نمودن را داشته باشید.

انواع مبل ریلکسی

مبل های ریلکسی دارای انواع مختلفی در بازار می باشند، که به دسته های زیر تقسیم می شوند:

مبل ریلکسی برقی، مبل ریلکسی دستی، مبل ریلکسی سالمندی

مبل ریلکسی برقی:

مبل ریلکسی برقی از یک موتور الکترونیکی ساخته شده که به کمک دکمه ای که در کنار دسته مبل قرار دارد شما میتوانید به راحتی و با فشردن یک دکمه قسمت پا را بالا آورده و پشتی کار را نیز به عقب هل داده و در حالت درازکش استراحت کنید، در این مدل همچنین یک جا برای شارژ موبایل و یا سایر وسایل الکترونیکی شما نیز تعبیه شده تا با خیال راحتی در زمان استراحت و ریلکسیشن بتوانید با موبایل یا لپ تاب خود کار کرده و یا بدون نگرانی تموم شدن شارژ هدفون به موسیقی گوش دهید.

مبل ریلکسی دستی:

مبل ریلکسی دستی قابلیت های بیشتری نسبت مبل ریلکسی برقی ساده دارد، شما با کمک مبل ریلکسی دستی میتوانید نه تنها پاهای خود را بالا آورده و استراحت کنید بلکه این مدل از حالت راک و گردش ۳۶۰ درجه ای هم برخوردار است که دسترسی شما را به تمام نقاط اطرافتان بیشتر میکند.

مبل ریلکسی سالمندی:

مبل ریلکسی سالمندی همان قابلیت های مبل ریلکسی برقی را دارد البته با دو ویژگی منحصر به فرد؛ یک ویژگی قابل ذکر این مدل این است که این مدل با موتور بلند کننده ای که در آن تعبیه شده مناسب سالمندان و افرادی است که توانایی بلند شدن را ندارند، به راحتی و با فشردن یک دکمه نشیمن مبل به طرف بالا آمده و فرد را برای ایستادن حمایت میکند.

دومین ویژگی عالی این مدل چرخ هایی است که برای جا به جایی راحت تر در زیر آن تعبیه شده است و اینکه این چرخ ها قابلیت قفل شوندگی نیز دارند تا خیالتان راحت باشد زمانی که در حال استراحت هستید مبل ریلکسی شما حرکت نمیکند.

سخن پایانی:

در این مقاله شما با انواع مبل ریلکسی و نحوه کارکرد هر کدام آشنا شدید. اگر شما تجربه استفاده از مبل ریلکسی دارید و یا از سایت مای رست خرید داشته اید حتما در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع:

https://myrest.ir

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا