رپورتاژ

مجموعه آکاژ در تولید انواع کف کاذب های فوالدی و تولید کف کاذب آلومینیومی و….

یک طبقه دسترسی مرتفع از پانل هایی تشکیل شده است که توسط پایه ها پشتیبانی می شوند و فضایی را در زیر کف برای ذخیره سرورها، سیم ها و موارد دیگر ایجاد می کنند. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که این سیستم می تواند برای شما مناسب باشد:

1. سیم ها را از دید دور نگه می دارد
هیچ چیز بزرگ‌تر از فضای اداری پر از سیم‌ها و سیم‌هایی نیست که از هر طرف عبور می‌کنند. یک سیستم کف‌پوش با دسترسی بالا، فضای زیادی در زیر کاشی‌ها دارد تا تمام آن تکه‌های ناخوشایند فناوری را در خود جای دهد.

آنها را زیر زمین مرتب نگه دارید تا فضای شما همیشه تمیز و منظم به نظر برسد. ظاهر زیبایی‌شناختی هر فضای اداری با حجم فناوری زیاد، با ناپدید شدن سیم‌ها، فوراً افزایش می‌یابد.

2. تغییر و رفع آن ساده است
اگر کاشی بشکند یا آسیب ببیند، تعمیر یا تعویض آن بسیار آسان تر از زمانی است که با یک کف معمولی سروکار دارید.

با یک کف معمولی، اگر مشکلی پیش بیاید یا قطعه ای آسیب ببیند، به احتمال بسیار زیاد باید کل آن را تعمیر کرد یا یک منطقه را باید پاره کرد و جایگزین کرد، که هزینه بر است و باعث اختلال می شود. با استفاده از این سیستم، کاشی را می توان به راحتی بدون نیاز به تعمیرات اساسی کل فضا یا ایجاد ناراحتی بزرگ، تعویض کرد. با وجود تفاوت‌ میان انواع کف کاذب، همه مدل های این محصول، از سه جزء اصلی ساخته شده‌اند که عبارتند ازپنل، پایه و استرینگر.که مجموعه آکاژ در تولید انواع کف کاذب های فوالدی و تولید کف کاذب آلومینیومی و….در خدمت شماست .

3. دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری را فراهم می کند
وقتی با یک گروه عمیق و پیچیده از سرورها سر و کار دارید، باید بتوانید در صورت نیاز به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. اینها در زیر زمین وجود خواهند داشت و باید برای هرکسی که تعمیر و نگهداری را انجام می دهد شفاف و سازماندهی شده باقی بماند.

این سیستم امکان دسترسی بدون درد و آسان به هر فناوری موجود در آنها را فراهم می کند. نواحی سرور دارای برچسب و منظم خواهند بود تا افراد بتوانند به سادگی آنها را پیدا کنند و هر مشکلی را که باید ایجاد شود برطرف کنند.

4. تجهیزات شما را خنک نگه می دارد
با این سیستم می توان فضا را از کف تهویه کرد. این طراحی باعث می شود که هوا به روشی کارآمدتر حرکت کند، فضا را سریعتر خنک کند و هزینه های انرژی درازمدت را کاهش دهد .

هوای خنک را می توان به سمت بالای کاشی ها و همچنین در زیر هدایت کرد و از گرم شدن بیش از حد سرورها یا سایر لوازم الکترونیکی ذخیره شده در زیر سیستم کف جلوگیری کرد.

5. امکانات طراحی بی پایان هستند
شاید یکی از بهترین بخش‌های این سیستم کف‌پوش این واقعیت باشد که دارای انواع پوشش‌ها است، بنابراین شما همیشه می‌توانید به ظاهری که می‌خواهید برسید .

 

از گرانیت یا چینی گرفته تا پی وی سی یا چوب، همیشه گزینه ای برای مطابقت با نیازها و ترجیحات زیبایی شناختی همه وجود دارد. لازم نیست در ازای این کفپوش راحت استایل یا ظاهر را فدا کنید.

افکار نهایی
اکنون که از مزایا یا سیستم کفپوش با دسترسی بالا می‌دانید، برای ارزیابی اینکه آیا این سرمایه‌گذاری مناسب برای شرکت شما است، وقت بگذارید. اگر اینطور است، تصمیم بگیرید و تغییری ایجاد کنید. این باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه شما در این راه می شود. مجموعه آکاژ می تواند گزینه ای برای شما باشد و برای مشاوره می توانید با شماره های مجموعه تماس گرفته و اطلاعات لازم خدمتتان ارائه شود.

مزایا و معایب آن چیست؟

مزایا: به طور کلی، تراکم حرارتی بسیار بالاتری را می توان برای تجهیزات سرور نصب رک معمولی در مقایسه با یک طبقه مرتفع سنتی پشتیبانی کرد. این محیط‌ ها معمولاً هزینه‌های ساخت و ساز، هزینه‌های عملیاتی و بازگشت سرمایه سریع‌تری نسبت به محیط‌ های طبقه مرتفع سنتی دارند. آنها همچنین مدیریت موثر کابل را تشویق می کنند.
معایب:معمولاً برای اتاق‌هایی که از پلتفرم‌های ناهمگن پشتیبانی می‌کنند، از جمله وسایل ذخیره‌سازی بزرگ، تجهیزات اصلی، و سایر تجهیزاتی که برای کار در یک محیط طبقه مرتفع طراحی شده‌اند، مؤثر نیست. یک پروژه بازسازی عمده معمولا برای تبدیل اتاق موجود مورد نیاز است. در برخی از محیط‌های با چگالی بالا، مطالعات نشان داده‌اند که پلنوم‌های طبقه برآمده در واقع به دلیل توزیع کلی بهتر هوای خنک‌شده، عملکرد بهتری نسبت به خنک‌سازی بالای سر غیرپلنوم دارند.

مدیران مرکز داده باید به دقت به نوع دستگاه‌هایی که اتاق در طول چرخه عمر مفید خود پشتیبانی می‌کند توجه کنند. به طور خاص، ویژگی های خنک کننده این دستگاه ها چیست؟

اتاق‌های غیر پلنوم، خنک‌کننده‌های مبتنی بر ردیف بسیار نوآورانه را برای سرورهای رک نصب می‌کنند که هوا را از جلو می‌کشند و آن را از پشت تخلیه می‌کنند. با این حال، اگر تجهیزاتی وجود داشته باشد که برای کشیدن هوا از پایین و خروج اگزوز از بالا یا طرفین طراحی شده باشد، مانند تجهیزات اصلی و اکثر وسایل ذخیره سازی بزرگ، باید توجه ویژه ای به خنک کردن این دستگاه ها در یک فضای غیر پلنوم داده شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا