رپورتاژ

مزایای خرید شمش سوئیسی در ایران

مزایای خرید شمش سوئیسی در ایران

شمش سوئیسی از معتبر ترین و محبوب ترین شمش های طلای موجود در بازار است. شمش سوئیسی به دلیل داشتن اصالت و اعتبار جهانی ای که دارد و همچنین قابلیت معامله آن در تمام دنیا در میان سرمایه گذاران بسیار محبوب است. خرید شمش سوئیسی اگر ازواحد های تجاری معتبر و دارای جواز خریداری شود گزینه ای بسیار مناسب و امن برای سرمایه گذاری است.

شمش سوئیسی

شمش سوئیسی قطعات ضرب شده طلا توسط کشور سوئیس است که از معتبر ترین کشور ها در تولیدات شمش طلا است. شمش سوئیسی از طلای خالص 999.9 ساخته میشود همچنین از ارزش و اعتبار بسیار بالایی در جهان برخوردار است. کشور سوئیس دارای قوانین سختگیرانه و استاندارد های خاصی برای تولید شمش های طلای سوئیسی است، شمش سوئیسی توسط شرکت های بازرسی مستقل و معتبر دنیا سنجیده و مهر و امضا میشود که اصالت و اعتبار شمش سوئیسی را در دنیا تضمین میکند.به دلیل همین اصالت و اعتبار است که شمش سوئیسی در تمام نقاط دنیا خرید و فروش میشود.

اصالت شمش سوئیسی

شمش سوئیسی جزو معتبر ترین و با اصالت ترین شمش های طلا در جهان است و شمش های طلای سوئیسی از بالاترین اعتبار در جهان برخوردار هستند. این شمش ها از طلای خالص 24 عیار ویا همان طلای 999.9 ساخته شده اند ودارای مهر و امضای معتبری هستند که توسط شرکت های بازرسی مهم و مستقل دنیا با استاندارد های بسیار سطح بالا بازرسی، کشور سوئیس دارای مقررات سختگیرانه ای برای تولید شمش طلا است که خاطر سرمایه گذاران را از اصالت و اعتبار شمش طلای خریداری شده خود جمع میکند .

شمش های طلای سوئیسی در میان سرمایه گذاران در فلزات گرانبها به ویژه طلا بسیار محبوب هستند این شمش ها دارای ارزش بالایی هستند و به راحتی قابل نقل و انتقال و معامله هستند.

از جمله موارد مهم در اصالت شمش سوئیسی پک و وکیوم شمش سوئیسی است ، پک و وکیوم شمش سوئیسی از قدیم جزو موارد مهم و قابل استناد در اصالت شمش سوئیسی میباشد از آنجایی که در تمام دنیا شمش سوئیسی روی پک معامله میشود، بسیار مهم است که شمش سوئیسی از داخل پک خارج نشود و به پک و وکیوم شمش سوئیسی آسیبی وارد نشود، در صورت خط و خش، پارگی و یا هرگونه آسیبی به پک شمش سوئیسی، شمش سوئیسی از اعتبار خود خارج میشود و ارزش حقیقی خود را از دست میدهد، اصالت و اعتباراصلی شمش سوئیسی از روی مواردی که روی پک آن هک شده است سنجیده میشود عوامل مهمی همچون امضا، شماره سریال، عیار و وزن شمش سوئیسی روی آن هک شده است، که تمام این موارد روی خود شمش نیز قابل مشاهده است.

رعایت این نکته مهم نیز تنها با خرید شمش سوئیسی از فروشندگان معتبر وبا اصالتی که دارای مجوز از |اتحادیه طلا و سکه هستند میسر میشود.

قیمت شمش سوئیسی

قیمت شمش سوئیسی همواره از قیمت انس جهانی طلا و قیمت دلار آزاد محاسبه میشود.قیمت شمش سوئیسی به صورت آنلاین و روزانه از لینک زیر https://zcoinn.com/gold-bar/ و قیمت طلا و دلار از https://www.tgju.org/profile/geram24 قابل دسترسی است.

بهترین روش اطلاع از قیمت شمش سوئیسی به صورت تلفنی از مشاوران و مراکز دارای مجوز فروش شمش سوئیسی است که قیمت هارا به صورت دقیق در اختیار خریداران قرار میدهد.

خرید شمش سوئیسی برای سرمایه گذاری

خرید شمش طلا برای سرمایه گذاری همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است، شمش سوئیسی از جمله مواردی است که به دلیل اصالت و اعتبار جهانی خود همیشه مورد توصیه کارشناسان سرمایه گذاری بوده است، زیرا شمش سوئیس در تمام نقاط دنیا قابل معامله است و معتبر ترین طلا در تمام دنیا میابشد. متخصصین سرمایه گذاری همواره سرمایه گذاران را به اختصاص بخشی از سبد سرمایه گذاری طلایی خود به شمش سوئیسی در اوزان مختلف تشویق میکنند تا سرمایه گذاران بتوانند به بهترین نحو سرمایه خود را حفظ کنند و ارتقا بدهند.

با توجه به آنچه گفته شد ، خرید شمش سوئیسی نسبت به دیگر شمش‌های عرضه شده در بازار اولویت دارد، به طور کلی این مدل فلز گرانبها به دلیل داشتن ابعاد و اندازه‌های بسیار متنوع، نداشتن اجرت ساخت، داشتن شناسنامه و اعتبار کافی، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

خرید شمش سوئیسی با اینکه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است، اما حتما باید آن را از مراکز معتبر و مناسب خریداری کرد ، شمش سوئیسی در مقایسه با دیگر انواع شمش دارای اعتبار بین المللی میباشد و کارمزد آن تقریبا با طلای دست دوم برابر بوده و بر خلاف سکه دارای حباب نمیباشد و به همین خاطر است که کارشناسان سرمایه‌گذاری روی خرید شمش سوئیسی تاکید دارند.

نحوه خرید شمش سوئیسی

خرید شمش سوئیسی برای سرمایه گذاری همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است.

خرید شمش سوئیسی از مراکز معتبر و دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه مانند زکوین و صرافی هایی مانند یاران است. وجود شمش های تقلبی همواره دغدغه خریدارن میباشد. همچنین باید به این نکته توجه کنید که فروشنده همراه با شمش سوئیسی فاکتور رسمی نیز صادر کند و شماره سریال هک شده روی پک اصلی شمش سوئیسی را در فاکتور رسمی درج کند که این امکان تنها در شرایطی محقق میشود که شمش سوئیسی از مراکز معتبر و دارای جواز خریداری شود که اصالت و اعتبار شمش سوئیسی خود را تضمین میکنند.

همچنی شمش سوئیسی باید داخل پک و وکیوم اصلی خودش باشد و پک آن هیچگونه خط و خش و آسیبی نداشته باشد زیرا اگر پک شمش سوئیسی آسیب ببیند، شمش سوئیسی اعتبار خود را از دست میدهد و به اسانی خرید و فروش نمیشود.

بهترین خریدار شمش سوئیسی

خرید شمش سوئیسی توسط صرافی ها از دست سرمایه گذاران در صورتی انجام میشود که شمش سوئیسی از پک و وکیوم خود خارج نشود و همچنین هیچگونه خط و خشی روی پک شمش سوئیسی وجود نداشته باشد.زیرا در صورتی که به ک شمش سوئیسی آسیبی وارد شده باشد، شمش سوئیسی اعتبار خود را از دست خواهد داد.

یکی از مهمترین مزیت های شمش سوئیسی نسبت به دیگر شمش های موجود در بازار قیمت فروش بالاتر نسبت به دیگر شمش های طلا است. شمش سوئیسی در زمان فروش با قیمت بیشتری و اختلاف قیمت کمتری نسبت به خرید اولیه شمش خریداری میشود و به همین دلیل است که شمش سوئیسی در میان سرمایه گذاران از محبوبیت بالایی برخوردار است .

مزایای خرید شمش سوئیسی قابلیت معامله در تمام دنیا میباشد و نسبت به خرید طلای دست دوم از ارجحیت بالاتری برخوردار است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا