استان ها

اولین جلسه هیئت اندیشه ورز بسیجیان نمونه استان برگزار شد

اولین جلسه هیئت اندیشه ورز بسیجیان نمونه استان برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج درعرصه «روایت پیشرفت ها» که مورد تاکید ریاست محترم جمهوری در حوزه اطلاع رسانی است، تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مرتضی ولی پوری» در جلسه فعالان اقشار مختلف بسیج شهرستان‌های تابعه روز دوشنبه با هدف تشکیل هیئت اندیشه ورز بسیجیان استان نمونه در محل حوزه معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج مردمی در حل بخشی از مشکلات جامعه نقش موثری دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر لزوم حضور بسیجیان در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های اجرایی کشور و تأکید بر خصلت ویژه و بیسجی وار دولت آیت اله رئیسی به حضور در بین مردم با سفر به دور دست‌ترین نقاط ایران و بررسی مسائل و مشکلات مردم و قشر ضعیف جامعه از نزدیک و تأسی دولتمردان و کارگزارن نظام از ایشان در امر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

وی افزود: بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها است و در حال حاضر که کشور در موقعیت حساسی قرار گرفته و به حضور فعالانه و جدی نیروهای بسیجی همانند 4 دهه گذشته از عمر پر برکت انقلاب اسلامی نیازمند است.

معاون استاندار با بیان اینکه امروز دشمنان کشور با استفاده از جنگ ترکیبی بر علیه نظام و مردم از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کنند، افزود: هر چند وقت یکبار فتنه‌های آشکاری به پا می‌کنند و این بار هم به بهانه فوت خانم مهسا امینی جامعه زنان که نیمی از جمعیت تاثیر گذار کشور هست را نشانه گرفتند و جوانان ما را به خیابان ها کشانده‌اند تا به اهداف شوم خود که صدمه زدن به امنیت حاکم بر کشور است دست پیدا کنند.

ولی پوری تصریح کرد: تمام برنامه ریزی‌ها و خیال پردازی‌های دشمنان محتوم به شکست است چرا که دیدید قاطبه مردم در ناآرامی های اخیر با معترضین همراه نشدند.

وی افزود: وظیفه ما امروز به عنوان بسیجی این است که در مقابل این توطئه‌ها بایستیم و با انجام برنامه ریزی‌های منسجم و فعالیت‌های هدفمند و زیر پوستی برای همه اقشار مردم در رده ها و گروه‌های سنی مختلف، بتوانیم عملیات تخریب گر معاندان را خنثی کنیم و با پشتوانه مردمی، کشور را از شر دشمنان داخلی و خارجی در امان نگه داریم .

در ادامه نشست بسیجیان حاضر در جلسه ضمن معرفی و اشاره به سوابق و زمینه فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دغدغه‌های خود و همچنین طرح‌های اجرا شده در دوره‌های مختلف توسط پایگاه‌ها، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص فضای حاکم بر جامعه،پدیده همنوایی در مدارس، بازدیدهای میدانی از برخی محله‌های حاشیه‌نشین و ضرورت برنامه‌ریزی برای کار تشکیلاتی مؤثر، تولید محتوا در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای گروه‌های مختلف سنی و اجرای یکسری برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی برای برقراری ارتباط عمیق با نسل‌های دهه هشتاد و نود پرداخته و همچنین در راستای نحوه تشکیل و فعالیت هیئت اندیشه‌ورز بسیجیان نمونه، مطالبی را عنوان نمودند.

48

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا