اقتصادی

قشر کارگری حماسه اردیبهشت 96 را اردیبهشت 97 تکرار خواهد کرد

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: کارگران آذربایجان‌شرقی با استقبال شایسته از سفر قریب الوقوع رییس‌جمهوری به استان، دولت را به حمایت جدی تر فرا می‌خوانند.

قشر کارگری حماسه اردیبهشت 96 را اردیبهشت 97 تکرار خواهد کرد

به گزارش ایلنا، دبیر ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان آذربایجان‌شرقی در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته کار و کارگر به جامعه کارگری کشور و فعالان حوزه کار به تشریح برنامه‌های این ستاد پرداخت.

کریم صادق‌زاده تبریزی با اشاره بر اهمیت هفته کار و کارگر در راستای مطالبه‌ی قشر کارگری به منظور رفع معضلات، مشکلات و کمبودهای موجود افزود: برنامه‌های متنوعی اعم از میثاق با امام و رهبری، دیدار با ریاست محترم جمهور، کنگره بزرگداشت 14000 شهدای کارگر، راهپیمایی و کوهپیمایی برای هفته کار و کارگر تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به مشکلات کارگران و واحدهای  تولیدی  استان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دوران ریاست‌جمهوری آقای روحانی صورت گرفته ولی هنوز تولید کنندگان و صنعتگران ما با چالش‌های متعددی روبرو هستند که رفع آن نیازمند حمایت جدی و تدبیر ویژه ریاست محترم جمهور  و وزرا است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر حسن روحانی به استان طی روزهای آتی حضور پرشور قشر کارگری را خواستار شد و  افزود: قشر کارگری حماسه اردیبهشت 96 را اردیبهشت 97 تکرار خواهد کرد.

صادق‌زاده در پایان با اشاره به نام‌گذاری سال 97 به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی، تحقق این شعار را در گروی حمایت از قشر کارگری دانست.

منبع:ایلنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا