استان هاسیاسی

۳۷ همدانی از حضور در انتخابات کناره‌گیری کردند

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: تا کنون ۳۷ داوطلب نمایندگی در استان همدان از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده اند.

 

ابوالقاسم الماسی اظهار کرد: ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۹ نفر در ملایر، چهار نفر در نهاوند، یک نفر در تویسرکان، ۳ نفر در بهار و کبودراهنگ، دو نفر در رزن و درگزین و هشت نفر در اسدآباد تا کنون انصراف داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه سه نفر از انصراف دهندگان خانم هستند که دو نفر از حوزه انتخابیه ملایر و یک نفر از همدان و فامنین است، خاطرنشان کرد: هیئتهای اجرایی براساس قانون، مطابق با اسناد، مدارک و استعلام از مراجع چهارگانه اقدام به بررسی صلاحیت داوطلبان می‌کنند.

 

الماسی با اشاره به اینکه آخرین مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هیئتهای اجرایی سه‌شنبه ۲۶ آذرماه است، یادآور شد: ۲۷ آذرماه نیز فرمانداران به داوطلبانی که صلاحیتشان در هیئتهای اجرایی رد شده است، با استناد قانونی رد صلاحیت را به آنان ابلاغ می‌کنند.

 

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان، دبیر ستاد انتخابات استان همدان در پایان اعلام کرد: داوطلبان ردصلاحیت شده در هیئتهای اجرایی چهار روز فرصت دارند که شکایت خود را به هئت نظارت استان تحویل دهند.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا