رپورتاژ

بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت چه نوع ردیابی است؟

بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت را میتوان جی پی اسی را دانست که امکانات پیشرفته و بروزی داشته باشد و بتواند از طریق نرم فزار در صورت دستکاری اطلاع رسانی کند.در ادمه مطلب میتوانید انواع جی پی اس موتور سیکلت و امکاناتی که باید بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت داشته باشد را برسی کنید.

راهنمای خرید بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت

برای یافتن بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت ، باید تعدادی از محصولات مختلف را در نظر بگیرید و مقایسه کنید. تعداد زیادی گزینه مختلف با ویژگی های مختلف، قابلیت های مختلف و روش های ردیابی منحصر به فرد وجود دارد. این می تواند محدود کردن انتخاب های شما را چالش برانگیزتر کند. اگر به دنبال راه آسان تری برای یافتن بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت خود و برای محافظت مورد نیاز خود هستید، در هنگام خرید بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت ، راهنمای خرید ما را بررسی کنید.

ردیاب GPS چیست و چگونه کار می کند؟

یک دستگاه جی پی اس ماشین ماشین و ردیاب موتور وظیفه ثبت موقعیت موتورسیکلت شما و انتقال آن به دستگاه تلفن همراه شما را در فواصل زمانی معین بر عهده دارد. اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی موتور سیکلت، جهت حرکت و سرعت را در اختیار کاربر قرار می دهد. اغلب به عنوان یک واحد قابل حمل یا ثابت روی موتور سیکلت شما قرار می گیرد.

ویژگی هایی مهم هنگام خرید بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت

همه جی پی اس های موتور سیکلت ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، اما کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. در جی پی اس ها جزئیاتی مانند روش ارائه داده های ردیابی و نحوه هشدار آنها نسبت به حرکت می تواند متفاوت باشد. چگونه می توانید بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت را انتخاب کنید و میخواهید جی پی اس موتور چه امکاناتی داشته باشد در مثال زیر میتواند ویژگی های مهمی که در هنگام خرید بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت باید در نظر بگیرید را برسی کنید.

دقت مکان یابی جی پی اس

اگر یک ویژگی وجود دارد که بیش از هر چیز باید در نظر گرفت، آن دقت مکان یابی جی پی اس است. بالاخره چه کسی ردیاب می خواهد که نتواند موقعیت مکانی را به درستی ردیابی کند؟ می‌خواهید دستگاه‌هایی را بیابید که سطح بالایی از دقت را ارائه می‌دهند – تا حد امکان. برخی از ردیاب‌ها به‌روزرسانی‌ها و اطلاعات را در زمان واقعی ارائه می‌کنند و دقت را در عرض تنها پنج ثانیه به شما می‌دهند. برخی از ردیاب ها دقت را در عرض یک دقیقه ارائه می دهند. هر چه زمان طولانی‌تر باشد، احتمال اینکه موتورسیکلت شما به سرقت برود زیاد است، اطلاعات را با تاخیر دریافت خواهید کرد و سارق موتور را سریعا میبرد،میتوانید لیست قیمت ردیاب خودرو و ردیاب موتور سیکلت را در وب سایت مالکد به همراه اطلاعات کامل برسی کنید.

سازگاری بین پلتفرم ها

ممکن است هنگام خرید جی پی اس خودرو جمع و جور به آن فکر نکنید، اما بسیار مهم است. امروزه، گزینه‌های اتصال زیادی وجود دارد – دستگاه‌های ردیابی می‌توانند به تلفن هوشمند، لپ‌تاپ، رایانه رومیزی، تبلت و موارد دیگر متصل شوند.

به قابلیت ردیابی آنلاین موتور سیکلت از طریق نرم افزار میتوانید در هر لحظه موتور سیکلت خود را کنترل کنید. باید دقت کنید که آیا نرم افزار ردیاب با سیستم عامل گوشی شما کار می کند؟ آیا می توانید اطلاعات و مسیر های طی شده را بر روی موبایل و لپ تاپ مشاهده کنید؟ هرچه یک ردیاب پلتفرم ها و سازگاری بیشتری ارائه دهد، استفاده از آن راحت تر خواهد بود.

عمر باتری و میزان نگهداری شارژ

عمر باتری برای اطمینان از اینکه جی پی اس شما چقدر می تواند بدونن باتری موتور ردیابی را ادامه دهد، کلیدی است. اگر عمر باتری نسبتاً محدود باشد، احتمالاً نیاز به شارژ مجدد یا جایگزینی مکرر باتری ردیاب دارید – و این می تواند ناامید کننده باشد. حتی بدتر از آن، اگر نتوانید به موقع دستگاه ردیاب را دوباره روشن کنید، موتورسیکلت شما ممکن است به سرقت رفته و کاملا غیرقابل ردیابی باشد. با این حال، اگر عمر باتری طولانی باشد، می توانید از تعمیر و نگهداری اندک و آرامش خاطر پایدار لذت ببرید. به دنبال جی پی اس موتور سیکلت باشید که عمر باتری طولانی را ارائه می دهند. همچنین می‌توانید ردیاب‌هایی را در انتخاب کنید که می‌توانند به سیستم سیمکشی موتور شما متصل شوند تا هرگز شارژشان تمام نشود. فقط مطمئن شوید که این محصولات در حین کار ،باتری موتور سیکلت،شما را خالی نمیکنند.

هشدارها و ویژگی های ضد سرقت

در نهایت، در نظر بگیرید که جی پی اس موتور سیکلت چه نوع ویژگی‌های ضد سرقت را ارائه می‌دهد. برخی از آنها با تحریک حرکت زنگ هشدار به صدا در می آورند، در حالی که برخی دیگر با نور LED می درخشند یا از قفل دیسک برای ترساندن سارقان احتمالی استفاده می کنند. این ویژگی‌های اضافی می‌توانند بازدارنده‌های خوبی باشند، زیرا مشخص می‌کنند که یک موتورسیکلت در شرف سرقت است، و ممکن است سارقان را در مورد زحمت بردن موتورتان اقادم نکنند.

محدودیت ردیاب های GPS چقدر است؟

محدودیت ردیاب خودرو به مدل جی پی اس بستگی دارد. برخی از مدل ها از طریق ماهواره کار می کنند. بنابراین، آنها می توانند در هر گوشه و کناری در سراسر جهان کار کنند.

در صورتی که به دنبال بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت هستید و هنور هم نتوانستید ردیابی را انتخاب و خریداری کنید با کارشناسان فروشگاه مالکد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.شما میتوانید انواع ردیاب خودرو و ردیاب موتور سیکلت را در مالکد برسی و خریداری کنید.

فروشگاه مالکد مرکز فروش انواع دوربین خودرو ثبت وقایع خودرو،جی پی اس شنود دار مخفی،دوربین مداربسته مخفی کوچک،دوربین سیم کارت خور کوچک ،دوربین مداربسته خورشیدی،دوربین مداربسته بیسیم با بهترین قیمت میباشد.

تماس :

02128422338

پشتیبانی :

09981333111

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا