رپورتاژ

افزایش حجم اطلاعات بر کسب و کار افراد

بسیار تاثیر گذار میباشد ، کتابخانه نواری HPE Storeever MSL 3040 دارای مقیاس پذیری بسیار بالایی می باشد که در آن فضای ذخیره سازی افزایش یافته و بهترین انتخاب برای سازمان های کوچک تا متوسط می باشد ، با استفاده از این دستگاه می توان ذخیره سازی اطلاعات را در مدت زمان طولانی انجام داد و امنیت فوق العاده ای در آن فراهم گردیده است ، در این مدل طراحی به صورت ماژولار انجام گردیده است و استفاده مجدد از کیت های ارتقا درایو HPE MSL LTO فراهم گردیده است که در این حالت می توان تا حجم PB 8.4 اطلاعات را ذخیره نمود .

بررسی و خریدHPE StoreEver MSL 3040 Scalable Library Base Module Q6Q62B

HPE StoreEver MSL 3040 Tape Library تمام ویژگی ها و عملکردهای سازمانی را به صورت استاندارد فراهم می نماید ، این ویژگی ها سبب می گردد تا امکانات امنیتی پیشرفته جهت حفظ امنیت اطلاعات سازمان ها فراهم گردد ، این مدل از دستگاه ذخیره ساز جهت ذخیره اطلاعات از tape cartridge استفاده می نماید که استفاده از این روش سبب می گردد اطلاعات برای مدت زمان طولانی ذخیره گردد . این روش دارای امنیت فوق العاده ای می باشد و از جمله علت های آن می توان به افلاین بودن آن اشاره نمود .

بررسی و خرید تیپ درایو :

کمپانی مشهور و معتبر HPE بزرگترین برند در زمینه تولید تیپ درایو، دیتا کارتریج و اتولودر و تیپ لایبرری می باشد که دستگاه های مبتنی بر نوار hpe store ever می تواند تمام نیازمندی های ذخیره سازی و آرشیو طولانی مدت را در حیطه کسب و کار مرتفع نماید .

تیپ درایوها از HPE Library و Tape Tools پشتیبانی می نماید که تمام آنها دارای ویژگی تشخیص خطا و بهینه سازی در عملکرد می باشد ، تمام کسب و کارها و سازمان هایی که امنیت و ذخیره اطلاعات بسیار حیاتی و مهم می باشد ، استفاده از تیپ درایورهای HP LTO Ultrium گزینه بسیار مهم و ایده آلی می باشد .

در ادامه به بررسی برخی ویژگی های تیپ درایو HPE مدل LTO Ultrium External پرداخته می شود :

بررسی و خرید hpe store ever msl lto-8 ultrium  fc drive upgrade kit Q6Q67A

نسل نهم از تیپ داریوهای HPE LTO Ultrium External که فناوری linear tape open (LTO) در انها وجود دارد قادر به ذخیره سازی حداکثر ۴۵ ترابایت دیتا در هر تیپ کارتریج می باشد ، لازم به ذکر است که وجود Data hardware encryption با استفاده از AES ۲۵۶ بیتی سبب می گردد امنیت برای حساس ترین اطلاعات و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز فراهم گردد .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا