رپورتاژ

بهترین جای دیدنی کیش برای کودکان

شهربازی هایلند در کیش

بهترین جای دیدنی کیش برای کودکان

اگه سفری به کیش کرده باشید حتما می‌دانید که کلی جای هیجان‌انگیز برای دیدن دارد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را بگیرد. شهربازی هایلند در کیش هم یکی از این تفریحات هیجان انگیز و دیدنی در این جزیره است که در کنار جاذبه‌های گردشگری کیش دنیایی رنگارنگ برای شما می‌سازد. برای سفر به کیش باید پیش از شروع سفر برای رزرو هتل در کیش برنامه‌ریزی کنید. این کار را می‌توانید با کمک کارشناسان سفربازی و در کمال آرامش انجام دهید.

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

شهربازی‌ هایلند در ناحیه شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. این مجموعه تفریحی با فاصله ۵ کیلومتری در شرق فرودگاه بین‌المللی کیش قرار دارد. اسکله قدیمی و تفریحی کیش در ساحل شرقی جزیره و با فاصله ۲ کیلومتری از شهربازی قرار دارد.‌ هایلند در غرب اسکله قدیمی قرار گرفته که دسترسی به آن بسیار راحت است.

برای رفتن به ‌هایلند بعد از رسیدن به جزیره کیش، به‌سمت غربی جزیره و به میدان امیرکبیر و بلوار خلیج فارس برسید. وقتی وارد پارک‌شهر شدید، شهربازی‌ کیش در مرکز این پارک جلوه‌گری می‌کند

مکان‌های تفریحی نزدیک به شهر بازی هایلند

پارک دلفین‌های کیش هم در جنوب شرقی‌ هایلند قرار گرفته و تقریبا 7 کیلومتر با این شهربازی فاصله دارد. همچنین مجموعه دلفیناریوم، باغ پرندگان، آکواریوم کیش، مرکز خرید زیتون در شمال شرقی هایلند با فاصله ۱٫۲کیلومتر، مرکز خرید پردیس با فاصله ۲٫۵ کیلومتر در جنوب‌شرقی شهربازی واقع شده است. رویامال نزدیک‌ترین مجتمع تجاری به شهربازی است و برای آنکه از هایلند سمت رویامال بروید، باید در حدود ۸۰۰متر به سمت جنوب‌شرقی پیاده‎‌روی کنید.

در این شهربازی انواع وسایل بازی مثل چرخ و فلک، آبشار، سفینه، قطار لاستیکی، رنجر،‌ سورتمه، سیمیلاتور، رودخانه وحشی، رولر کاستر و همین‌طور انواع سرگرمی‌های هیجان انگیز و گاهی ترسناک مثل اتاق فرار، تالار ارواح، شبیه‌ساز تیراندازی، سینما گیم وجود دارد.

در عین گردشگری در جزیره با رزرو هتل کیش در قطره می‌توانید از اقامت خود در این جزیره مطمئن شوید. برای رزرو هتل در کیش می‌توانید با مراجعه به سایت سفربازی یا تماس تلفنی، هر کدام از اقامتگاه‌ها را که دوست داشتید رزرو نمایید. تیم پشتیبانی سفربازی در تمام مراحل رزرو و پرداخت همراه شما خواهد بود و هیچ مشکلی از این جهت برای شما پیش نخواهد آمد.

جست‌وجوی هتل کیش در قطره

با توجه به اهمیت رزرو اقامتگاه در کیش بهتر است برای این کار حتما به صفحه رزرو هتل در سایت سفربازی مراجعه کنید. در این بخش پس از مشخص کردن مقصد و با وارد کردن تعداد نفرات و تاریخ ورود و خروج، وارد صفحه هتل های کیش شوید. در این قسمت می‌توانید لیستی کامل و دقیق از هتل‌های متناسب با شرایط خود را ببینید. سپس با توجه به موارد درخواستی شما لینک پرداخت ارسال می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان رزرو شما انجام خواهد شد.

رزرو هتل های کیش

شما برای رزرو هتل کیش در قطره می‌توانید بعد از باز کردن بخش هتل های کیش در سایت سفربازی دسترسی به نظرات مهمانانی که قبلا به این اقامتگاه‌ها رفته‌اند داشته باشید. همچنین با دیدن عکس‌های هتل‌ها در کنار توضیح کامل از امکانات و خدماتی که در هتل به مهمانان ارائه می‌شود، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام هتل را برای اقامت برگزینید. همچنین تمام این مراحل را می‌توانید در مورد بوم گردی‌های کیش، اجاره ویلا در کیش یا اقامتگاه‌های ساحلی و همچنین رزرو مسافرخانه کیش به دست آورید.

قیمت هتل در کیش

قیمت هتل‌ها در مواقع مختلف سال و در بازه‌های زمانی متفاوت با هم فرق دارند. همچنین با توجه به تعداد نفرات و نوع اتاق‌ها هم این قیمت‌ها می‌تواند متفاوت باشد. این تفاوت با توجه به درجه هتل و فصلی که به این جزیره مراجعه کرده‌اید، فرق می‌کند. مثلا در روزهای تابستان که هوا در کیش بسیار گرم و شرجی است، هتل‌ها تخفیف‌های ویژه در نظر می‌گیرند. برگزاری جشنواره‌های تابستانی کیش و تخفیف‌های اجناس در این فصل، افراد زیادی را ترغیب می‌کند تا در تابستان سری به کیش بزنند.

سخن آخر در مورد شهربازی هایلند کیش

مجموعه شهربازی هایلند کیش، دنیایی از تفریحات و سرگرمی‌های هیجان انگیز برایتان می‌سازد. وسایل و تجهیزاتی که در این مجموعه قرار دارند می‌توانند خاطراتی شیرین و جذاب از این سفر رقم بزنند. شما هم اگر قصد دارید سفری به کیش بروید بعد از اطمینان از رزرو هتل در کیش مجموعه‌های تفریحی کیش را امتحان کنید و سفری فراموش نشدنی برای خودتان بسازید. کارشناسان ما در سفربازی در تمام مراحل همراه شما هستند که از رزرو هتل خود مطمئن شوید و هر آنچه لازم داشتید در اختیارتان قرار دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا