رپورتاژ

بهترین هدیه برای خانم ها با آقاجانی!

مقدمه

بهترین هدیه برای نزدیک ترین فرد زندگیتون تا همکار چی میتونه باشه؟ این سوالی است که خیلی از آقایون از خودشان سوال می کنند.

همه افرادبرای انتخاب پک هدیه سازمانی برای هدیه دادن دوست دارند که بهترین هدیه لوکس و ارزشمند را انتخاب کنن ما در این مقاله به شما کمک میکنیم به خانم ها چی کادو بدین؟😉

 حالا اگر شما هم به فکر تهیه یک هدیه خاص و شیک هستید ما در این مقاله هدیه های خیلی خاص و منحصر به فرد به شما پیشنهاد می کنیم محصولات نفیس فروشگاه آقاجانی www.aghajani.net یکی  از بهترین گرینه ها برای انتخاب هدیه است.

بهترین هدیه برای خانم ها

 یک قانون کلی که باید هنگام خرید هدیه برای هر فرد رعایت کنیم، این که علاقه و روحیات فرد را در نظر بگیریم. این موارد در کنار لحاظ کردن سن و جنسیت می تواند به شما کمک کند تا بهترین هدیه را تهیه کنید. در بازار رقابتی امروز هدیه های بسیار متنوعی وجود دارد؛ پس لازم نیست از این نظر نگران باشید.

یکی از عوامل مهم هنگام تصمیم گیری برای انتخاب بهترین هدیه برای یک خانم بازه سنی است.به همین دلیل هدیه ای که برای یک خانم که کارمند باز نشسته است می خرید باید با هدیه ای که برای یک خانم کارمند جوان خریداری می شود متفاوت باشد.

خانم مدیر

معمولاً  زنانی که در موقعیت مدیریت قرار دارند افرادی بسیار جدی، منظبط و پایبند اصول و قوانین هستند. برای خرید هدیه برای خانم های مدیر چند ایده جذاب به شما معرفی می کنیم.

ظروف مسی از جمله گلدان فیروزه کوبی، شکلات خوری فیروزه کوبی، قندان فیروزه کوبی، شیرینی خوری فیروزه کوبی، کشکول فیروزه کوبی، یک گز خوری کوچک فیروزه کوبی، آجیل خوری فیروزه کوبی، شمعدان فیروزه کوبی، بشقاب فیروزه کوبی، کاسه فیروزه کوبی این ها نمونه هایی از ظروف مسی بسیار شیک و خاص هستند که برای هدیه دادن بهترین گزینه هستند.

هدیه به خانم مدیر

خانم کارمند

خانم هایی که در این موقیت شغلی هستند، افرادی دقیق و موقر و برازنده بودن و متعمد بودن و مسئولیت پذیر هستند برای این دسته از خانم هدیه هایی از جمله ظروف مسی از نوع کشکول فیروزه کوبی، سنگای فیروزه کوبی، سنبلدان فیروزه کوبی، جام فیروزه کوبی،گالش فیروزه کوبی، گلدان مس و پرداز، بشقاب پرنده فیروزه کوبی، آجیل خوری مس و پرداز این موارد واقعا هدیه های خاص برای خانم های کارمند است.

هدیه به خانم کارمند

خانم معلم

خانم هایی که معلم هستند؛بسیار انسان های سازگار و انعطاف پذیر هستند و در برقراری ارتباط بسیار قوی هستند و صبر و درک بالایی دارند و دارای روحیات رهبری هستند؛ برای این افراد خاص جامعه باید هدیه های خاص تهیه کرد چون فرزندان یک کشور به دست معلم ها تربیت می شوند.

بهترین هدیه ها برای خانم معلم های نازنین، از جمله ظروف مسی مثلاً پک گز خوری کوچک فیروزه کوبی، کاسه مس و پرداز، شکلات خوری مس و پرداز، سینی فیروزه کوبی، پک گلدان صراحی 30 فیروز کوبی، سنگاب گل و مرغ، سینی مس و پرداز، شمعدان مس و پرداز، قندان گل و مرغ، بشقاب مس و پرداز تمام این هدیه های خاص و زیبا برای قدر دانی از خانم معلم های نازنین بسیار مناسب هستند.

هدیه به خانم معلم

خانم پزشک

شغل پزشکی یک حرفهه پر مسئو لیت و ارزشمندی است و افرادی که در این زمینه تحصیل می کنند باید خوش و اخلاق و صبور باشند و خونسردی خود را در موقعیت های حساس حفظ کنند افرادی که پزشک هستند در زمینه سلامتی و بهداشت جامعه بسیار زحمت می کشند برای قدر دانی از تلاش بی وقفه این افراد باید هدیه های ماندگار و با ارزش تهیه کرد از جمله ظروف مسی مانند لاله فیروزه کوبی، دخل فیروزه کوبی، تنگ مس و پرداز، شیرینی خوری مس و پرداز، این ها بهترین انتخاب برای هدیه دادن است.

هدیه به خانم پزشک

خانم مهندس

افرادی که در رشته های مهندسی شرکت می کنند منطقی هستند و اهل نظم و انظباط هستند و قدرت تجزیه و تحلیل دارند و هم چنین وقت شناس هستند و مدیرت زمان دارند و به جزئیات توجه ویژه ای دارند و توانایی کار گروهی دارند.خاص ترین کادویی که به این افراد می شود هدیه داد ظروف مسی که بسیار هدیه منحصر به فردی هست مانند  دخل مس و پرداز و بشقاب پرنده مس و پرداز، تنگ فیروزه کوبی، گالش مس و پرداز، پارچ فیروز کوبی، شیرینی خوری گل و مرغ، کشکول مس و پرداز، سنگاب مس و پرداز، تمام این موارد بهترین گرینه برای هدیه دادن هستند.

خانم های خانه دار

خانم خانه دار، خانمی است که شغل نداشته باشد و پیشه اصلی او خانه داری می باشد. به زنی که در خانه داری مهارت داشته باشد، کدبانو نیز گفته می شود. برخی افراد فکر می کنند خانم های خانه دار بیکار هستند که اصلا اینطور نیست به این دلیل که گرمای خونه به خاطره وجود خانم های نازنین است و تمام اعضای یک خانواده آرامشی که زیر سقف آن خانه وجود دارد مدیون زحمت های خانم آن خانه هستند. برای تشکر فروان از تمام خانم های خانه دار بهترین هدیه آیینه فیروزه کوبی، کاسه فیروزه کوبی،شکلات خوری فیروزه کوبی، قندان مس و پرداز، شیرینی خوری مس و پرداز شیک ترین و خاص ترین و ماندگارترین هدیه هستند.

هدیه به خانم خانه دار

صنایع دستی

نمی توان تمام زیبایی های صنایع دستی و زحمت دنیای پشت آن، عشق و هنری که برای ساخت آن به کار می رود را در یک مقاله جا داد، صنایع دستی اصفهان شهرت جهانی دارد.صنایع دستی، بخش مهمی از فرهنگ یک کشور می باشد و از اهمیت ویژه ای برخورد دار است.با آشنا شدن با صنایع دستی هر شهر یا کشورمی توان با نحوه زندگی مردم در گذشته بیشتر آشنا شد. امروزه، صنایع دستی برای اغلب مردم اهمیت و جذابیت ویژه ای دارد.حتی بیشتر مردم هنگام سفر، برای خرید سوغات، صنایع دستی آن شهر را انتخاب می کنند.

ظروف مسی،فیروزه کوبی،مس و پرداز

ظروف مسی اولین فلزی که انسان ها توانستند کشف کنند فلز مس بود. تاریخ نشان می دهد انسان ها استفاده های بسیار زیادی از مس می کردند. آن ها فلز مس را ذوب می کردند، سپس آن را شکل می دادند و ابزارهای مختلفی مثل چاقو و… می ساختند که البته پس از گسترش استفاده از مس  علاوه بر ابزارهای اصلی مثل چاقو، وسایل زینتی ای مثل آویز نیز ساخته شده است.

ظروف مسی یکی از قدیمی ترین وسایل برای پخت و پز و پذیرایی به حساب می آیند که عمر بالایی دارند، در مقابل حرارت مقاوم هستند و رنگ بسیار زیبایی هم دارند. ظروف مسی از رایج ترین صنایع دستی ایران به شمار می رود.

قدمت استفاده از مس به 9 هزار و 500 سال قبل از میلاد می رسد و در کشور ما، مس و مسگری پیشینه دیرینه ای در استان زنجان دارد. استفاده از ظروف مسی تقریبا پس از دودهه استفاده از ظروف و مواد پلاستیکی، جان دوباره ای گرفته است و این ظرف ها با تزئینات مختلفی وارد بازار  شده اند. استان زنجان جز فعال ترین استان ها در تولید محصولات و ظروف مسی است. بعد از آن تهران و اصفهان بیشترین آمار ظروف مسی به عنوان صنایع دستی ایران را دارند.

فیروزه کوبی یکی از معدود رشته های صنایع دستی است که سابقه تاریخی چندانی نداشته است و در حال حاضر نیز تولید محدود و ناچیز است و همین امر باعث شده تا فیروزه کوبی آن گونه که باید شناخته شده نباشد هرچند گیرایی و زیبایی بسیاری را به عنوان یک محصول صنایع دستی دارد.

هنرفیروزه کوبی به دلیل وجود معدن فیروزه ی نیشابور ابتدا در نیشابور وسپس در مشهد به صورت نصب فیروزه برروی زیورآلات توسط فردی به نام یوسف حکیمیان معروف به ممد رضا در حدود هشتاد سال پیش به وجود آمده سپس بیست سال بعد این هنر توسط فردی به نام حاج داداش به اصفهان وارد شد.

از هنر فیروزه کاری بر روی مس در ساخت مواردی از قبیل: آیینه، شمعدان، تنگ، گلاب پاش، گلدان، کوزه، شکلات خوری،آجیل خوری، سنگاب، گالش، شیرینی خوری، کشکول، و… استفاده می شود.

مس و پرداز از هنری نوظهور به شمار می رود و طی همین چند سال اخیر به جمع هنرهای دستی اصیل ایرانی برای اولین بار توسط هنرمندان خوش ذوق اصفهانی ارائه شده است. مس و پرداز یا به عبارت دیگر نقاشی روی مس که از هنر زیبای مینا کاری الهام گرفته شده است. به همین دلیل برخی آن را زیر مجموعه ای از هنر میناکاری می دانند.

سخن پایانی

ما در این مقاله تصمیم داشتیم که هدیه های بسیار خاص و شیک پسند برای خانم ها معرفی کنیم برای خانم های شاغل از جمله مدیر،کارمند، پرستار، معلم، مهندس، وکیل، روانشناس وقاضی و… بقیه موارد شغلی و هم چنین خانم های خانه دار نازنین که بهترین گزینه انتخاب هدیه که ماندگار باشه و هنراصیل و دارای تمدن ایرانی و منحصر به فرد و زیبا باشه محصولات ظروف مسی که با سنگ فیروزه ای و  طرح نقاشی های خیلی خاص طراحی شده اند بهترین انتخاب هستند، اگر علاقمند بودید برای خرید به فروشگاه اینترنتی صنایع دستی آقاجانی aghajani.net مراجعه کنید که متنوع ترین و جدید ترین محصولات ایران را در فروشگاه اینترنتی خود دارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا