رپورتاژ

جنوب شرق آسیا بهترین مقصد گردشگری برای ایرانیان!

وقتی صحبت از سفر کردن میشه تصویر تبلیغاتی که از کشورهای اروپایی و امریکایی در ذهن همه ما شکل می گیرد، گاهی اجازه شناختن مسیر های جدید و بسیار جذاب را از بین می برد. در این مقاله سعی میکنیم با تورهای جنوب شرق آسیا بیشتر آشنا شویم و کمی هم در خصوص آداب، هزینه های سفر و دلایل اینکه چرا بهترین مقصد برای گردشگران ایرانی می باشد صحبت کنیم.

کشورهای جنوب شرق آسیا با توجه به اینکه برای ایرانیان ویزا نمی خواهند یا بسیار راحت ویزا میدهند، باید بشناسیم. گاهی پرواز های مستقیم نیز کمک میکنند که هزینه های سفری بسیار پایین تر با تجربه ای کم نظیر نیز داشته باشیم. علاوه بر این موارد حجم توریست های اروپایی در سال های گذشته نشان از موقعیت جغرافیایی فوق العاده زیبا با طبیعتی بکر و کسب تجربه جدید نیز برای آنها دارد که گاهی فقط به خاطر تبلیغات ضعیف، کمی ناشناخته مانده است.

محبوب ترین کشور های جنوب شرق آسیا برای سفر!

قبل از شروع به شناخت کشورها باید به این نکته اشاره کنم، از طبیعت بکر بالی تا شهر بسیار مدرن و فوق العاده زیبا سنگاپور در همین موقعیت جغرافیایی قرار دارند. نزدیکی آنها به خط استوا باعث شده است که آب و هوایی کم نظیر در جهان را برای سفر کردن داشته باشند. در ادامه سعی می کنیم با چند تا از بهترین و پرطرفدار ترین مقاصد در جنوب شرق آسیا آشنا شویم.

تایلند:

کشوری بسیار دوست داشتنی با مردمی بسیار خونگرم، هزینه ها بسیار ارزان، طبیعتی بکر و چشم نواز متشکل از جزایر فوق العاده زیبا مثل جزیره پوکت یا فی فی می باشد. به صورت میانگین برای تور تایلند شما چیزی حدود ۷ ساعت در پرواز خواهید ماند و هر دوشنبه با هواپیمایی ماهان به صورت مستقیم نیز امکان سفر کردن و تجربه تور پوکت نیز وجود دارد.

تور تایلند با مهروگشت

در تمام کشورهای جنوب شرق آسیا تایلند از همگی محبوب تر می باشد. ترکیب تورهای تایلند نیز  جز گزینه های بسیار جذاب برای مسافران می باشد. اگر تصمیم به سفر به تایلند دارید حتما از تور های ترکیبی مثل تور پاتایا بعلاوه تور پوکت و اگر فرصت شد تور بانکوک با هم استفاده کنید. تور جزیره فی فی جز مقاصد جدید تایلند می باشد که بسیار در دل گردشگران تایلند جا باز کرده است.

مالزی:

در همسایگی تایلند زیبا، کشوری دقیقا روی خط استوا قرار گرفته است به اسم مالزی. مردمی مسلمان که بسیار مهمان نواز می باشند. طبیعتی مثال زدنی در جهان و رشد اقتصادی و فرهنگی که در سال های گذشته به شدت به چشم می آیند.

تور مالزی با مهروگشت آریایی

در صورتی که برای سفر به اروپا یا کانادا به دنبال تراول هیستوری ( سابقه سفر) قوی میباشد مالزی یکی از بهترین گزینه های شما است. واحد پول این کشور رینگیت می باشد و از بابت هزینه، تور مالزی جز سفر های اقتصادی به حساب می آید. این کشور تا ۱۴ روز سفر توریستی نیاز به ویزا ندارد و ایرانی ها به راحتی امکان سفر به این کشور دوست داشتنی را دارند.

سنگاپور:

به لوکس ترین و مدرن ترین کشور جنوب شرق آسیا خوش آمدید،‌به این کشور کوچک که معروف به نیویورک آسیا نیز می باشد باید به عنوان یک مقصد سفر گران قیمت نگاه کنیم. هتل ها در تور سنگاپور به شدت گران می باشند هر چند هتل های سه ستاره با کیفیت پایین نیز وجود دارد ولی برای لذت بردن از سفر راه هایی بهتری نیز در اختیار ما است.

تور سنگاپور با مهروگشت آریایی

بهترین تجربه سفر شما ترکیب تور سنگاپور با تور مالزی با هم می باشد، سه روز در سنگاپور اقامت داشته باشید که هم هزینه های سفر کاهش پیدا کند و هم اینکه در کنار این کشور دوست داشتنی مالزی را نیز تجربه کنید. سنگاپور برای ما ایرانی ها نیازمند ویزا میباشد.

سریلانکا:

نزدیک ترین کشور به ایران در لیست کشورهای جنوب شرق آسیا، سریلانکا می باشد. کشوری که طبیعت و فرهنگ مردمان آن قابلیت طلسم کردن توریست های خود را دارد. مسافران از ایران برای اقدام به رزرو تور سریلانکا باید در نظر داشته باشند که ویزا نیز جز خدمات آژانس باشد.

تور سریلانکا با مهروگشت آریایی

شهر کلمبو به عنوان محبوب ترین شهر برای سفر به سریلانکا می باشد. تنها نکته ای که در خصوص سریلانکا بسیار مهم می باشد انتخاب هتل و محل اقامت شما است. هتل های ۴ و ۵ ستاره انتخاب بسیار ارزشمند تری می باشند تا تجربه سفر به سریلانکا برای شما یک سفر به یادماندنی تر شود.

فیلیپین:

کشوری کمتر شناخته شده برای ما ایرانی ها ولی بسیار محبوب برای گردشگران مخصوصا برای مردمان شرق آسیا. فیلیپین مجمع الجزایر است و انتظار زیبایی بی نهایت از این جزایر دوست داشتنی دور از انتظار نیست. تور فیلیپین به خاطر مسافت بسیار زیاد و گران بودن شاید دور از دسترس باشد ولی اگر دنبال تجربه کردن یک سفر رویایی و خاص می باشید به هیچ عنوان فیلیپین دوست داشتنی ار از دست ندهید.

اندونزی:

به کشور هزاران آتشفشان خوش آمدید. کشوری که طبیعت آن در تمام کارت پستال های مرتبط با طبیعت همیشه پای ثابت می باشد. بالی به عنوان محبوب ترین مقصد در اندونزی برای ما ایرانی ها می باشد. دریایی با آب های شفاف، تجربه ای متفاوت از حضور هتل های فوق العاده لوکس در دل طبیعت شاید بهترین انتخاب برای تجربه ای سفر متفاوت برای همه ما ایرانی ها باشد. تور بالی جز تور های گران به حساب می آید و همین باعث شده است که مسافران این مقصد رویایی از ایران کمی از میانگین بقیه کشور ها در جنوب شرق آسیا پایین تر باشد.

تور بالی اندونزی با مهروگشت اریایی

وضعیت آب و هوایی جنوب شرق آسیا

به صورت کلی تمام این کشور ها نزدیک به جنوب شرق آسیا می باشند و همین موضوع باعث شده است که در فصل کم باران طرفداران بیشتری داشته باشند. به طور مثال تور پاییز پوکت یا به صورت کلی تور پاییز تایلند به خاطر وضعیت آب و هوایی بسیار عالی و کم بودن مسافران جز محبوب ترین زمان های سفر برای ما ایرانی ها باشند.

از ماه آبان تا اردیبهشت بهترین زمان سفر به کشورهای جنوب شرق آسیاست. به همین خاطر اگر برای نوروز به دنبال انتخاب مقصدی برای سفر می باشید این کشورها را به هیچ عنوان از دست ندهید. به طور مثال تور نوروز تایلند ۱۴۰۴ را باید پرطرفدار ترین تور نوروز در جنوب شرق آسیا در نظر بگیریم.

چگونه هزینه های سفر را کاهش دهیم!

در صورتی که قصد سفر به جنوب شرق آسیا را دارید پیشنهاد میکنیم حتما از تورهای ترکیبی استفاده کنید، گاهی یک مقصد اصلی به خاطر عدم پرواز مستقیم هزینه تور را بسیار گران می کند ولی با ترکیب با کشوری نزدیک علاوه بر تجربه کردن دو مقصد در یک سفر، امکان کاهش دادن هزینه ها نیز وجود دارد. به صورت مثال تور سنگاپور بسیار گران میباشد ولی با ترکیب با مالزی یا تایلند میتوانید تجربه ای سفر ارزان تری را داشته باشید.

در آخر باید به این نکته اشاره کنم، تمام این مقاصد گردشگری جذاب و تجربه های سفر متفاوتی برای شما می باشند. ولی اگر قصد داشتید به یکی از این کشورهای دوست داشتنی سفر کنید، حتما قبل از اقدام به رزرو تور به دنبال آژانس های مسافرتی باشید که مجری مستقیم تورهای جنوب شرق آسیا می باشند.  مهروگشت آریایی متشکل از تیمی با تجربه در اجرای تورهای مستقیم جنوب شرق آسیا در کنار شماست تا بهترین تجربه سفر را داشته باشید. ما در تمام تورهای خود علاوه بر مشاوره رایگان، انتخاب بهترین هتل بر اساس برنامه سفر شما، بهترین پرواز، بیمه مسافرتی، تور لیدرهای فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی و موارد دیگر که جز خدمات همیشگی ما می باشد امکان برگزاری و تهیه هرگونه خدمات توریستی اضافی نیز برای شما داریم.

ما در مهروگشت تلاش میکنیم تا با برگزاری بهترین تورهای جنوب شرق آسیا و پیدا کردن بهترین هتل ها با توجه به سلیقه و برنامه سفر مسافران خود از انعطاف برنامه ریزی بالایی برخوردار باشیم. پس اگر حتی کشور مورد نظر شما در لیست ما نبود، مثل همیشه کنارتیم، کجا بریم؟

مهروگشت آریایی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا