رپورتاژ

خرید جو دو‌سر پرک

خرید جو دو‌سر پرک این روزها با استقبال بسیار زیادی توسط عموم مردم روبه‌رو شده است؛ زیرا که این محصول یک غله بسیار سالم و پر انرژی برای تامین انرژی روزانه شما عزیزان خواهد بود که می‌توان از آن در انواع وعده‌های غذایی به شیوه‌های مختلف استفاده کرد. اگر قصد خرید جو دو‌سر پرک را دارید؛ اما اطلاعات کاملی در خصوص این محصول ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم با ما تا پایان مقاله همراه بمانید. ما اطلاعات زیادی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم تا بتوانید با دقت بیشتری خرید این محصول و سایر محصولات نظیر دانه چیا، برنج قهوه‌ای و خرید سبوس برنج و غیره را انجام دهید.

معرفی جو دو‌سر پرک

یکی از غلات بسیار سالم که می‌توان به کمک آن کلی وعده غذایی سالم و خوشمزه را برای تایم‌های مختلف آماده ساخت؛ جو دو‌سر پرک است. این محصول دارای فیبر، پروتئین، آهن، منگنز، منیزیم، کلسیم و انواع مواد معدنی مختلف است که مزایای بسیار زیادی هم دارد. بنابراین؛ اگر دلتان می‌خواهد رژیم غذایی خود را از وعده‌های غذایی غیر سالم به وعده‌های سالم تبدیل کنید؛ پس پیشنهاد می‌دهیم خرید جو دو‌سر پرک را در فهرست خریدهای خود قرار دهید.

معرفی سایت بازرگانی صداقت

در سال ۱۳۸۴ مجموعه بازرگانی صداقت در زمینه پخش انواع مواد غذایی تاسیس گردید و این روزها بهترین مجموعه تولید کننده و عرضه کننده انواع مواد غذایی سالم می‌باشد. اگر می‌خواهید به سبد غذایی خود محصولات سالمی نظیر کینوا، دانه چیا، آرد جو دو‌سر، برنج قهوه‌ای، انواع سبوس و غیره را بیفزایید، محصولات بازرگانی صداقت یک انتخاب بسیار عالی برای شما عزیزان خواهند بود.

برای خرید جو دو‌سر پرک، خرید پودر جوانه گندم و تخم کتان بو داده هاژه، پودر جوانه گندم هاژه، جو دو‌سر پرک توت‌فرنگی هاژه، جو دو‌سر پرک خرد هاژه، برنج قهوه‌ای هاژه، کینوا ارگانیک هاژه و کلی دیگر از محصولات غذایی سالم و متنوع، همین حالا به سایت بازرگانی صداقت مراجعه نمایید.

روزانه چقدر می‌توان جو دو‌سر مصرف نمود؟

یکی از سوالات شما عزیزان که همواره به دنبال پاسخ آن هستید؛ این است که در طی روز مجاز به مصرف چه میزان از جو دو‌سر پرک خواهیم بود؟ در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که شما مجاز هستید روزانه نصف پیمانه جو دو‌سر پرک به صورت خام و یا یک فنجان به صورت پخته مصرف نمایید. البته مصرف بیش از این مقدار عوارضی را در بر ندارد و تنها موجب افزایش وزن شما به صورت بی‌رویه خواهد شد.

به همین دلیل لازم است برای ایجاد تعادل در وزن خود تنها به میزان ذکر شده پس از خرید جو‌ دو‌سر پرک نسبت به مصرف آن اقدام نمایید. این میزان مجاز که در بالا به آن اشاره نمودیم؛ دارای حدود ۱۸۰ کالری با پنج گرم چربی کل، ۶ گرم پروتئین، یک گرم قند طبیعی، کمتر از یک گرم چربی اشباع شده و بیست و هشت گرم کربوهیدرات است.

البته توجه داشته باشید که میزان ذکرشده در اینجا به عنوان حد مجاز برای افراد عادی فاقد تحرک خاص و در حد معمولی است. بنابراین؛ ورزشکاران و سایر افراد دارای رژیم‌های خاص می‌توانند متناسب با نیاز روزانه خود مصرف این ماده غذایی را پس از خرید جو دو‌سر پرک هاژه از بازرگانی صداقت افزایش دهند.

بهتر است جو دو‌سر را در کدام وعده عذایی مصرف نماییم؟

گروه انتخاب وعده مورد نظر برای مصرف جو دو‌سر پرک کاملا اختیاری است؛ اما بایستی بگوییم که مصرف آن به دلیل میزان فیبر بالا و پروتئین زیاد در وعده صبحانه منجر به تامین انرژی مورد نیاز شما در طول کل روز و هم‌چنین سیر نگه‌داشتن شما می‌شود. در نتیجه باعث می‌گردد تا از افزایش بی رویه وزن و مصرف خوراکی‌های ناسالم خودداری نمایید.

در مقابل؛ اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید می‌توانید علاوه بر صبحانه این محصول را بعد یا قبل از ورزش هم مصرف نمایید. برای شام نیز می‌توان با خرید جو دو‌سرپرک آن را به سالاد خود اضافه نمود یا به جای برنج از آن کمک گرفت.

اگر قصد خرید جو‌ دو‌سر پرک را دارید و از طعم آن چندان خوشتان نمی‌آید؛ می‌توانید به جای افزودن انواع ادویه‌ها نظیر دارچین یا هل و گلاب به آن از بسته‌های طعم‌دار این محصول موجود در سایت بازرگانی صداقت نظیر جودو‌سر پرک توت فرنگی خشک، جو دو‌سر پرک انبه خشک، جو دو‌سر پرک موز خشک و غیره کمک بگیرید.

فواید مصرف جو دو‌سر پرک در شب

شب مرحله استراحت افراد زیادی است که از صبح مشغول به کار کردن در خانه یا بیرون بوده‌اند که در این تایم بیشتر افراد دور هم بوده و انواع خوراکی‌ها را در کنار دیدن فیلم مصرف کنند. به همین خاطر احتمال ریزه‌خواری یا خوردن تنقلات ناسالم در این تایم از شبانه روز بیشتر از سایر مواقع است. شما عزیزان با خرید جو دو‌سر پرک هاژه و مصرف آن در این تایم از شب با تهیه یک میان وعده خوشمزه یا گرانولا بار به کمک آن می‌توانید از مصرف هله و هوله اجتناب نمایید و سالم و سلامت و خوش اندام بمانید.

یک وعده خوشمزه و آسان با جو دو‌سر پرک هاژه!

کافیست پس از خرید جو دو‌سر پرک از سایت بازرگانی صداقت، نصف فنجان از هر بسته جو دو‌سر پرک را به همراه یک لیوان شیر یا آب جوشانده و سه دقیق زمان دهید تا وعده خوشمزه شما آماده گردد. آنگاه آن را با عسل، کره بادام زمینی، میوه خشک و انواع مغزها به دلخواه تزیین کرده و نوش جان نمایید و کلی انرژی بگیرید.

چرا سایت بازرگانی صداقت را انتخاب نماییم؟

شما با انتخاب این سایت برای خرید جو دو‌سر پرک؛ خرید تخم کتان و … می‌توانید بدون مراجعه به بازار و جستجوی محصولات سالم غذایی مورد نیاز خود، تمامی آن‌ها را به صورت اینترنتی سفارش دهید. این محصولات از بالاترین کیفیت و استانداردهای بهداشتی و همچنین با نازل‌ترین قیمت در دسترس شما قرار می‌گیرد. از طرفی، می‌توانید خریدی عالی داشته باشید و محصولات متنوع همچون کینوا سه رنگ هاژه، کینوا سفید هاژه، دانه چیا هاژه، آرد جو دو‌سرهاژه، جو دو‌سر دانه درشت هاژه، خرید جو دو‌سر پرک هاژه و سایر محصولات را از این مجموعه انجام دهید.

کافیست جهت خرید محصولات مورد نظر خود همین حالا به سایت بازرگانی صداقت با بیش از سال‌ها تجربه مراجعه نمایید و خرید شیرین و عالی را تجربه کنید. امیدوارید خرید جو دو‌سر پرک و سایر محصولات از این مجموعه رضایت شما را کسب نماید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا