رپورتاژ

راهنما خرید طلای آبشده

راهنما خرید طلای آبشده

طلا به دلیل حفظ ارزش خود در تمام دوران ها، همواره از گزینه های مورد توجه سرمایه گذاران بوده است.

خرید طلا برای سرمایه گذاری موجب حفظ ارزش پول و نگداری سرمایه در شرایط امن میشود. از گزینه های مناسبی که جهت سرمایه گذاری از طرف کارشناسان توصیه میشود، خرید طلای آبشده میباشد. طلای آبشده گزینه ای مناسب و امن برای سرمایه گذاری در طلا است.

خرید طلای آبشده برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که به تازگی مورد توجه سرمایه گذاران و کارشناسان سرمایه گذاری قرار گرفته است. خرید طلای آب شده با کارمزد یک درصد با فاکتور رسمی برای سرمایه گذاری روی طلا پیشنهاد میشود.

طلای آبشده برای سبد سرمایه گذاری طلایی موجب پایین آوردن ریسک سرمایه گذاری در یک منبع خاص میشود و شرایط امن و کم ریسکی را برای سرمایه گذاران به وجود می آورد.

خرید طلای آبشده برای سرمایه گذاری در صورتی مورد پیشنهاد متخصصین است که در شرایط مطمئن و امنی خریداری شود. منظور از خرید امن طلای آبشده، خرید طلای آبشده از فروشندگان معتبر و دارای جواز میباشد که همراه با طلای آبشده فاکتور رسمی ارائه میدهند. از آنجایی که امکان تقلب در طلای ابشده بسیار بالا میباشد، سرمایه گذاران باید به این نکته توجه کنند که طلای آبشده را حتما از مراکز تجاری دارای جواز رسمی خریداری کنند تا ریسک خرید طلای آبشده تقلبی را به کمترین حالت خود برسانند.

قیمت طلای آبشده

جهت اطلاع از قیمت طلای ابشده سرمایه گذاران میتوانند به سایت های رسمی و معتبر مراجعه کنند. با مراجعه به سایت های در دسترس و معتبر سرمایه گذاران میتوانند در جریان حدود قیمت طلای آبشده قرار بگیرند. جهت اطلاع از قیمت دقیق و روزانه طلای آبشده سرمایه گذاران میتوانند روزانه بعد از ساعت 12 ظهر با فروشندگان معتبر و مراکز تجاری تماس بگیرند تا اطلاع دقیق از قیمت طلای آبشده در دسترس داشته باشند.

کارمزد طلای آبشده

خرید هر نوع طلایی شامل کارمزد است. کارمزد عبارت است از اختلاف قیمت خرید و فروش طلا در همان لحظه با شرط ثابت ماندن قیمت طلا. کارمزد طلا شامل اجرت ساخت ، هزینه های اجرایی ، سود فروشنده و مالیات نیز میباشد. هر نوعی از طلا شامل کارمزد میباشد، مانند طلای آب شده ، طلای دست دوم ، سکه و سایر مسکوکات طلا ، طلای ویترین یا تزئینی و شمش.

کارمزد طلای آبشده از دیگر مسکوکات طلا پایین تر است. همین کارمزد بسیار پایین طلای آبشده موجب محبوبیت آن در میان سرمایه گذاران شده است. البته باید به این نکته توجه داشت که در صورتی که طلای آبشده از فروشندگان معتبر و دارای جواز خریداری نشود امکن تقلب در آن بسیار بالا خوتاهد بود. سرمایه گذاران باید به این نکته توجه داشته باشند که طلای آبشده را از مراکز تجاری معتبر و مراه با فاکتور رسمی دریافت کنند.

انگ و عیار طلای آبشده

طلای آبشده دارای عیار مشخص و هک شده روی آن نیست و صرفا یک شماره شش رقمی هک شده روی خودش دارد که انگ نامیده میشود . عیار طلای آبشده به دو روش مشخص میشود. اولین روشی که از طریق آن عیار طلای آبشده مشخص میشود پیگیری انگ شش رقمی هک شده رو آن از طریق سامانه ریگیری میباشد. با ورود به سامانه ریگیری و جستجوی انگ هک شده روی طلای آبشده میتوان اطلاعات مربوط به آزمایشگاه و عیار طلای آبشده را مشاهده کرد. روش دیگری که برای مشخص شدن عیار طلای آبشده میتوان از آن استفاده کرد، بردن طلای آبشده به آزمایشگاه های ریگیری است و با ریگیری مجدد عیار طلای آبشده مشخص میشود.

مراکز فروش آنلاین طلای آب شده

زکوین نخستین مرکز تخصصی فروش طلای آب شده میباشد که طلای آب شده را به صورت فیزیکی تحویل مشتریان میدهد به همراه فاکتور و کاغذ خرید به آدرس https://zcoinn.com/abshode/

طلاین یکی دیگر از مراکز فرو طلای آب شده است لکن صرفا فروش اینترنتی دارد به آدرس https://tlyn.ir/

گلدیکا نیز به تازگی مبادرت به فروش طلای آب شده کرده است که میتوان https://goldika.ir/ به آن دسترسی داشت.

طلاسی نیز در ماه های اخیر فروش طلای آب شده را آغاز نموده است به آدرس https://talasea.ir/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا