رپورتاژ

سالن های کاشت ناخن چه خدماتی را ارائه می دهند؟

سالن های کاشت ناخن چه خدماتی را ارائه می دهند؟

 

سالن های کاشت ناخن چه خدماتی را ارائه می دهند؟

یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی کاشت ناخن می باشد که با توجه به تقاضای بالای خانم ها برای داشتن ناخن های زیبا و مرتب باعث شده که سالن های کاشت ناخن زیادی در شهرهای مختلف تاسیس شوند که در این سالن ها خدمات مختلفی از جمله انواع کاشت ناخن، طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور و غیره را توسط بهترین ناخن کارها و با مواد با کیفیت انجام می دهند. سالن های کاشت ناخن برای انجام خدمات مختل نیازبه یکسری تجهیزات دارند مانند قفسه لاک ناخن، چراغ رومیزی، انواع سوهان و بافر ناخن، پودر ناخن، مواد کاشت، لوازم طراحی ناخن و لوازم جانبی دیگر می باشد.

همان طور که گفته شد این روزها، خانم ها تمایل زیادی برای داشتن ناخن زیبا دارند که این امر باعث شده رقابت های زیادی بین سالن های کاشت ناخن وجود داشته باشد به همین منظور ضروری است که برای انجام خدمات ناخن به بهترین سالن کاشت ناخن مراجعه کنید که با انتخاب سالن معتبر می توانید علاوه بر داشتن ناخن های زیبا، سلامتی خود را حفظ کنید. ویژگی های مهمی که نشانه دهنده یک سالن کاشت معتبر می باشد شامل: رعایت استانداردهای بهداشتی، ارائه خدمات گسترده، داشتن ناخنکار حرفه ای و ماهر، استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت، فراهم کردن امکانات راحتی برای مشتریان و غیره می باشد.

خدمات سالن های کاشت ناخن

خدمات سالن های کاشت ناخن

در سالن های کاشت ناخن خدمت متنوعی را به صورت گسترده را توسط طراحان ناخن به صورت تخصصی انجام می شود که شما می توانید با توجه به جنس ناخن ها، سلیقه و نیاز خود آنها را انجام دهید. انواع خدمات ناخن عبارت اند از:

1- مانیکورکردن

مانیکور یک روش برای زیبایی و تقویت کردن ناخن می باشد. در این روش با سوهان کشی ناخن ها و ایجاد طرح دلخواه و در مرحله بعدی با پوست گیری اضافه دور ناخن، پوست های مرده ناخن هایتان را از بین می برید. در مانیکور خیس ناخن ها باید مدتی در محلول آب گرم و مایع نرم کننده قرارگیرد و بعد از آن با دستکاه پوست های مرده را با ابزار مخصوص مرتب می کنید. در مانیکور خشک پوست های اضافه با سوهان برقی با دقت بالا عقب زده می شود و بد ازآن با سوهان دستی فرم داده می شود.

2- پدیکورکردن

پدیکور یک وش درمای با مراقبت ناخن های پا می باشد که برای انجام این کار اول ناخن های پا در یک حوض کوچک آب قرارداده می شود که با نرم شدن پوست ها ی اضافی جدا می شود. انجام پدیکور شامل سوهان کشی ناخن ها، فرم دهی ناخن ها، تمیز شدن زیر ناخن ها،   کف سابی و لایه برداری می باشد که توسط ابزار مخصوص پدیکور انجام می شود. پدیکور به بهبود گردش خون و سلامت پوست و ناخن‌های پا کمک می‌کند و ظاهری زیبا و مرتب به پاهای شما می‌بخشد.

3- انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از پر طرفدارترین خدمات سالن های کاشت ناخن می باشد. کاشت ناخن برای افرادی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند، توصیه می‌شود. دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام کاشت ناخن می‌کند که با کاشت ناخن می توانید زیبای و جذابیت خاصی را تجربه کنید.

-کاشت پودری

از پر طرفدارترین کاشت ناخن، کاشت پودری می باشد که در این روش از کاشت پودرهایی صورت مایع خمیری شکل درست شده و برروی ناخن گذاشته می شود و پودر ها دارای رنگ های مختلفی می باشند. این نوع کاشت از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد. این نوع کاشت باعث کشیده تر شدن و زیبا ترشدن ناخن ها می شود.

-کاشت ژله ای

یکی از جدید ترین روش های کاشت ناخن، کاشت ژله ای می باشد که سه لایه ژل بروی ناخن گذاشته می شود که هر بار باید دست دردستگاه UV قرارگیرد تا خشک شود در این مدل از کاشت هیچ گونه آسیبی به ناخن وارد نمی شود و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیارمناسب می باشد. زمان ترمیم این نوع کاشت بسیار کوتاه می باشد و برای افرادی که زمان زیادی دارند توصیه نمی شود.

سالن های کاشت ناخن در شهرهای مختلف

-کاشت قالبی

از دیگر روش های کاشت،کاشت قالبی که به آن دوآل هم می گویند می باشد. در این روش مواد در قالب ریخته می شود و بروی ناخن گذاشته می شود که بعد از خشک شدن قلب جدا می شود. این روش درحالی که ساده است اما نمی توانید به شکل های متنوعی انجام دهید. این روش از کاشت آسان، ضد حساسیت و دارای ظاهری طبیعی می باشد اما به علت استحکام پایین زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

4- لمینت کردن ناخن

لمینت کردن یکی دیگر از خدمات ناخن می باشد و لیمنت کردن ناخن بری خانم هایی است که ناخن های طبیعی را دوست دارند که با انجام لمینت دیگر نگران غیر طبیعی بودن ناخن ها ی خود نباشید. در این روش، سطح ناخن های طبیعی سوهان کشی و فرم دهی می شود و پس از آن با لایه مقاومی سطح  ناخن پوشیده می شود و شما می توانید طرحی را بروی ناخن های خود ایجد کنید. لمینت ناخن، درخشش و زیبایی ناخن را حفظ می‌کند و باعث استحکام ناخن ها شده و در برابر شکستن، زرد شدن، نازک شدن مقاوم تر می شود.

5- ژلیش کردن ناخن

در مورد پنجم از سالن های کاشت ناخن چه خدماتی را انجام می دهند؟ می رسیم به ژلیش که ژلیش ناخن هم مانند سایر روش های دیگر اول مانیکور ناخن انجام داده تا ناخن ها آماده شوند و بعد از این کار از لاک های مخصوص بر روی سطح ناخن های طبیعی کار می شود. این روش از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و برای افرادی که کاشت انجام نمی دهند روش مناسبی می باشد. این روش باعث تقویت و زیبایی ناخن می شود.

نحوه گرفتن وقت از سالن های کاشت ناخن

نحوه گرفتن وقت از سالن های کاشت ناخن

در شهرهای مختلف، سالن های کاشت ناخن زیادی فعالیت می کنند که مسلما در شهر های کوچکتر به علت جمعیت کمتر شما می توانید به صورت حضوری و راحتربرای کاشت ناخن خود وقت گرفته و در زمان تعیین شده خدمات خود را دریافت کنید اما در کلان شهرهای چون تهران، اصفهان و غیره با وجود تراکم جمعیت بیشتر و استقبال بیشتر از این لاین زیبایی، سالن های کاشت ناخن به صورت حضوری وقت دهی دارند اما سالن های بزرگتر برای جلوگیری از ازدحام و تلاف شدن زمان زیاد، نوبت دهی غیر حضوری هم دارند که نوبت دهی غیر حضوری به روش تلفنی و یا اینترنتی می باشد که به شما کمک می کنند بدون صرفه هزینه و زمان در هر زمان از شبانه روز وقت خود را رزرو کنید. از مزایای این روش نوبت دهی علاوه بر صرفه جوی در زمان و هزینه، دقت در وقت دهی و کم شدن کنسلی ها می باشد.

از کجا سالن کاشت ناخن خوب پیدا کنیم؟

سالن های کاشت زیادی در شهر ها و مناطق مختلف وجود دارند که می توانید به آن ها مراجعه کرده و کار خود را انجام دهید. ولی پیدا کردن یک سالن کاشت برای ناخن که معتبر و با قیمت مناسب باشد یکی از مشکلات خانم ها است. برای پیدا کردن سالن های کاشت ناخن در شهرهای مختلف به سایت  www.takhfifan.com ، سایت www.agahinegar.com ، سایت www.sheypoor.com ، سایت www.divar.ir و سایت dartehrankojast.ir رفته و سالن های مختلف که معتبر نیز هستند را مشاهده کنید.

از کجا سالن کاشت ناخن خوب پیدا کنیم؟

سخن آخر

امروزه افراد برای داشتن زیبایی بیشتر تلاش می کنندکه یکی از خدمات زیبایی که از محبوبیت بالایی برخوردارمی باشد خدمات ناخن می باشد. در سطح شهر های مختلف سالن های زیبایی متعددی وجود دارند که خدمات مختلفی از جمله کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور و غیره را با بهترین مواد توسط بهترین ناخنکارها ارائه می دهند که شما می توانید با انجام این خدمات، ناخن های زیباتر و  مقاوم تری داشته باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا