رپورتاژ

مرکز آر تی ام اس کلینیک دکتر ابوالفضل احیایی

در حال حاضر درمان به کمک دستگاه آر تی ام اس برای درمان بیماری‌های مختلفی نظیر ترک اعتیاد و غیره انجام می‌پذیرد و به همین خاطر امروزه افراد زیادی از این روش درمانی جهت بهبود بیماری‌های مداوا نشده به کمک دارو یا روانشناسی کمک می‌گیرند. در ادامه به معرفی یکی از کلینیک‌های تخصصی که دارای دستگاه آر تی ام اس است، خواهیم پرداخت.

جالب است بدانید که پالس‌های به وجود آمده توسط دستگاه آر تی ام اس سبب تاثیر بر روی فعالیت‌های عصبی می‌گردند. در ادامه در رابطه با مزایای مراجعه به این کلینیک سخن خواهیم گفت.

آر تی ام اس چه نوع روش درمانی می‌باشد؟

از تی ام اس، یکی از روش‌های درمانی غیر تهاجمی است که با قرارگیری یک کویل بر روی سر بیمار فرایند درمان خود را بدون درد و بدون بیهوشی و تنها با تحریک فعالیت‌های الکتریکی مغز بیمار از طریق ایجاد میدان مغناطیسی انجام می‌دهد. در سال ۲۰۰۸ سازمان غذا و دارو آمریکا استفاده از دستگاه آر تی ام اس را یک روش بی‌نظیر برای درمان مشکلات مختلف بیان نمود که منجر به بهبود عملکرد کلی مغز و رفع آن مشکل خاص می‌گردد.

معرفی کلینیک دکتر احیایی

اگر دچار مشکلاتی نظیر روده عصبی، مه مغزی، اسکیزوفرنی، انواع اختلالات شخصیتی، فوبیا، پانیک، افسردگی یا سایر مشکلات شد‌ه‌اید و با مراجعه به روان پزشک، مصرف دارو به صورت تخصصی و یا پس از گرفتن آزمایش‌های مکرر به نتیجه مورد نظر خود نرسیده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم درمان خود را با دستگاه آر تی ام اس از همین امروز در کلینیک دکتر احیایی زیر نظر دکتر ابوالفضل احیایی دنبال نمایید.

چگونه دستگاه آر تی ام اس می‌تواند بدون دارو منجر به بهبود وضعیت بیماری در یک فرد گردد؟

بطور کلی در مغز انسا‌ن‌ها ارگان‌ الکتریکی وجود دارد که با انتقال انواع سیگنال‌ها به سلول‌های عصبی فعالیت خود را انجام می‌دهد. از آنجایی که دستگاه آر تی ام اس منجر به افزایش تعداد و هم‌چنین دفعات انتقال سیگنال‌های الکتریکی می‌گردد؛ باعث کمک به بهبود وضعیت بیماران می‌شود.

چه بیماری‌هایی به کمک دستگاه آر تی ام اس درمان می‌شوند؟

تمامی بیماری‌هایی که ریشه‌های عصبی دارند یا به دلیل استرس بدتر شده‌اند؛ با این روش درمانی یعنی استفاده از دستگاه آر تی ام اس رو به بهبودی می‌‌روند. برای مثال می‌توان به صرع، کاهش علائم سکته مغزی، انواع اختلالات خلقی، درمان اسکیزوفرنی، صرع، پانیک ، میگرن، حمله عصبی، وسواس، افسردگی، ترک اعتیاد و غیره اشاره نمود.

در صورتی که با کمک روان درمانی یا مصرف دارو هنوز از این بیماری‌ها و عارضه‌ها رنج می‌برید؛ کافیست به سایت کلینیک دکتر احیایی مراجعه کرده و با تکمیل فرم تماس اطلاعات خود را در اختیار کارشناسان این مجموعه قرار دهید تا جهت دریافت مشاوره در خصوص درمان با دستگاه آر تی ام اس با شما تماس بگیرند.

برای رفع انواع اختلالات اضطرابی فراگیر و کاهش علائم آن‌ها مانند نگرانی، بد خلقی، کج خلقی، بی قراری، انواع اختلالات فکری، کاهش افکار مختلف، رفع انواع ترس‌ها و حملات ناگهانی، درمان میگرن، رفع دردهای عضلانی و هم‌چنین بهبود زوال عقل، رفع وز وزگوش، انواع افسردگی‌های ابتدایی تا پیشرفته این دستگاه بهترین گزینه‌ است.

اگر یکی از عزیزان شما دچار مصرف افراطی مواد مخدر شده است؛ برای ترک اعتیاد و عدم مصرف انواع مواد مخدر، مشروبات الکی و سایر موارد استفاده از دستگاه آر تی ام اس به عنوان بهترین روش جهت درمان این فرد شناخته شده است.

آیا انواع دستگاه‌ آر تی ام اس موجود در سایت و کلینیک دکتر احیایی از کیفیت مد نظر برخوردار هستند؟

تمامی دستگاه‌های موجود در این کلینیک درمانی جزء جدیدترین ورژن‌های موجود در دنیا هستند که با کمک ارسال پالس نقطه‌ای به مغز، عملیات درمان را آغاز می‌نماید. بنابراین به کمک این دستگاه ویژه درمانی می‌توان شاهد بهترین نتیجه‌ها در درمان بدون نیاز به مصرف داروهای پر عارضه بود.

چرا امروزه افراد از دستگاه آر تی ام اس برای درمان کمک می‌گیرند؟

برخلاف عدم وجود عوارض ناخواسته، مساله مصرف دارو در بهبود این روش درمانی دارای مزایای بسیار فوق العاده‌ای می‌باشد که به شرح زیر هستند:

  • دارای کمترین و حداقل‌ترین عوارض جانبی است.
  • نتایج کسب شده توسط آن طولانی مدت هستند.
  • احتیاجی به کاشت، بیهوشی یا جراحی برای آن وجود ندارد.
  • احتیاجی به مصرف دارو در طی دوره درمانی نیست.
  • هر گونه وابستگی به دارو یا محصول خاصی را از بین خواهد برد و نتایج آن خیلی سریع خود را نشان می‌دهند.
  • از طرفی درمان گسترده‌ای از بیماری‌ها به کمک آن انجام می‌گیرد و نتیجه درمان بسیار سریع بروز می‌کند.

بنابراین؛ دستگاه آر تی ام اس بهترین گزینه برای درمان بیماری‌های درمان نشده توسط مشاور یا مصرف داروهای بی اثر است. کافیست جهت دریافت وقت مشاوره و کسب اطلاعات در خصوص این دستگاه به سایت کلینیک دکتر احیایی مراجعه نمایید.

چگونه دستگاه آر تی ام اس می‌تواند باعث ترک اعتیاد گردد؟

یکی از انواع بیماری‌های مخرب و خطرناک در جامعه که آمار ابتلا به آن روز به روز در حال افزایش است و گروه‌های مختلف سنی زیادی در رده‌های مختلف دچار آن می‌گردند؛ اعتیاد است. درمان اعتیاد تنها نیاز به همراهی و صد البته خواستن و پشتکار دارد‌.

اغلب افراد با گذراندن دوره‌های ترک اعتیاد در کمپ یا کلینیک‌های خصوصی به دلیل عدم رفتن با میل شخصی، مجدد به فکر مصرف مواد بیش از دفعات قبل میفتند.

در این میان استفاده از دستگاه آر تی ام اس با تاثیر بر روی مغز موجب تغییر فعالیت‌های عصبی مغز، کاهش اضطراب، درمان افسردگی و کلیه مسائلی می‌گردد که فرد به دلیل آن‌ها دچار اعتیاد شده است.

در نتیجه به صورت همه جانبه باعث بهبود وضعیت و عدم مصرف مجدد مواد مخدر و ترک اعتیاد کامل بدون بازگشت در افراد مصرف کننده می‌گردد.

به عبارت دیگر استفاده از دستگاه آر تی ام اس در ترک اعتیاد برای افراد موجب رفع افسردگی، کاهش ولع و میل به مصرف مواد مخدری به صورت افراطی، افزایش کنترل تکانه و تسکین و بهبود علائم ظاهری و روانی و بهبود وضعیت فرد می‌‌شود. کافیست برای بهره‌مندی از خدمات متنوع کلینیک دکتر احیایی به کمک دستگاه آر تی ام اس همین حالا به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

چرا کلینیک دکتر ابوالفضل احیایی را برای این کار انتخاب نماییم؟

زیرا از سابقه کاری بسیار بالا و تخصص زیادی برخوردار بوده و توانسته‌ است با آزمایشات مختلف و تحقیقات فراوان نتایج بسیار عالی از درمان بیماران به کمک دستگاه آر تی ام اس به دست آورند. بنابراین؛ پیشنهاد می‌کنیم اگر شما یا عزیزان‌تان دچار مشکلاتی نظیر اعتیاد، انواع مشکلات عصبی و روانی، مشکلات روده تحریک پذیر، آلزایمر، صرع، پارکینسون و غیره شده‌اید به سایت دکتر احیایی مراجعه و با دریافت وقت جهت درمان به کمک این روش عالی با مناسب‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون بازگشت یعنی درمان با دستگاه آر تی ام اس اقدام فرمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا