رپورتاژ

معرفی بهترین هتل های اقتصادی آنتالیا در بوکینگ

آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای کشور ترکیه با امکانات عالی، جاذبه های تفریحی و آب و هوای خوب شناخته می شود. داشتن یک سفر ارزان به آنتالیا آرزوی بسیاری از ما ایرانیان است. به خصوص در شرایط کنونی که قیمت ارز بالا رفته و داشتن یک سفر لاکچری برای همه امکان پذیر نیست. اگر می خواهید یک سفر ارزان و به صرفه به آنتالیا داشته باشید، باید علاوه بر خرید بلیط در زمان مناسب به فکر رزرو هتل های اقتصادی آنتالیا نیز باشید. اگرچه در آنتالیا هتل های لوکس و قیمت بالایی وجود دارند، اما اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید، بهتر است که به سراغ رزرو هتل ارزان بروید. در ادامه مقاله قصد معرفی هتل های اقتصادی آنتالیا را داریم.

سفر ارزان به آنتالیا با هتل به صرفه

آنتالیا یکی از شهرهای زیبا و اروپایی ترکیه است که سفر به آن می تواند لذت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. فصل تابستان یکی از محبوب ترین فصل‌ها برای سفر به این شهر بوده که لذت شنا کردن و آفتاب گرفتن در کنار سواحل دریا را به شما می‌دهد. در هر فصلی که به آنتالیا سفر کنید از زیبایی آن نهایت لذت را خواهید برد.

برای اینکه یک سفر ارزان به آنتالیا داشته باشید، باید به دنبال رزرو هتل‌های اقتصادی آنتالیا بگردید. هر چقدر قیمت رزرو هتل پایین‌تر باشد، شما نیز سفر ارزان تری را تجربه می کنید. برای رزرو بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب، می توانید با ما در ارتباط باشید تا شما را با بهترین هتل‌هایی که می توانند خدمات خوب و به صرفه را به شما ارائه کنند، آشنا کنیم.

بهترین هتل های اقتصادی آنتالیا برای یک سفر ارزان

آنتالیا به عنوان یک شهر اروپایی در کشور ترکیه دارای هتل‌های لاکچری زیادی است. قطعا اقامت و پذیرش در این هتل‌ها برای بسیاری از شما لذت بخش است. اما اگر بودجه زیادی برای رزرو هتل‌های لوکس و 5 ستاره ندارید، می توانید به سراغ رزرو هتل‌های 3 ستاره با خدمات مناسب بروید. رزرواسیون هتل‌های 3 ستاره می تواند هزینه شما را برای سفر به آنتالیا کاهش دهد که در ادامه به چند نمونه از هتل های اقتصادی آنتالیا اشاره می کنیم.

هتل آیهان آنتالیا

هتل آیهان آنتالیا یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی آنتالیا است که توانسته امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد. هر تعداد شب که نیاز به اقامت در آنتالیا داشته باشید، می توانید یکی از اتاق‌های این هتل 3 ستاره را رزرو کنید. هتل آیهان جزء هتل‌های 3 ستاره با امکانات خوب است. در این هتل اینترنت رایگان وجود دارد تا بتوانید به اعضای خانواده خودتان صحبت کنید. یکی از دلایل ارزان بودن هتل آیهان، عدم وجود رستوران در آن است. به همین خاطر شما نمی توانید ناهار و شام خودتان را در این هتل میل کنید. با این حال صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس و رایگان سرو می شود.

با وجود اینکه هتل آیهان آنتالیا دارای رستوران نیست، اما یک کافه در آن وجود دارد که می توانید نوشیدنی‌های گرم و خنک را در آن میل کنید. این هتل دارای اتاق‌های تمیز و با امکانات کامل است. در همه اتاق‌ها، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی وجود دارد. می توانید از خدمات خشکشویی این هتل نیز استفاده کنید. پذیرش این هتل با زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کند. پس اگر به زبان ترکی مسلط نیستید، جای نگرانی نیست. چون می توانید با زبان انگلیسی با کارکنان این هتل ارتباط برقرار کنید. این هتل دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است. پس هر زمانی که به هتل رسیدید، مراحل پذیرش شما انجام خواهد شد.

هتل آل بوتیک آنتالیا

هتل آل بوتیک آنتالیا یکی دیگر از بهترین هتل‌های اقتصادی آنتالیا است. این هتل فقط 18 واحد اقامتی دارد و جزء هتل‌های ساکت و آرام محسوب می شود. اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان هستید که بتوانید داخل آن آشپزی کنید، این هتل انتخاب خوبی برای شما است. همه اتاق‌های این هتل دارای بالکن هستند. می توانید عصرها در فضای بالکن حضور پیدا کنید و چای بنوشید و از زیبایی محیط اطراف لذت ببرید. این هتل با وجود اینکه یک هتل 3 ستاره است، اما اینترنت وای فای رایگان را نیز به شما ارائه می کند.

باید بدانید که هتل آل بوتیک آنتالیا دارای رستوران نیست. می توانید غذای خودتان را در اتاق طبخ کنید یا اینکه از رستوران‌های اطراف برای میل کردن غذا کمک بگیرید. با این حال یک استخر روباز با باغچه‌های جذاب در این هتل وجود دارد که می توانید از آن‌ها لذت ببرید. این هتل نیز پذیرش 24 ساعته دارد و امکان اجاره خودرو را نیز به شما می دهد.

هتل لمون آنتالیا

هتل لمون آنتالیا یکی دیگر از هتل های اقتصادی آنتالیا است که در چند قدمی دریا قرار گرفته و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. تمامی اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع، تراس و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. هتل لمون دارای رستوران نیست، ولی برای شما صبحانه رایگان در خود هتل سرو می شود. یک استخر روباز برای هتل لمون در نظر گرفته شده تا مسافرین بتوانند در آن تفریحی کنند. این هتل دارای باغ نیز هست و با داشتن اتاق سیگار ممنوع، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در هتل اقامت داشته باشید.

هتل لمون آنتالیا پذیرش 24 ساعته دارد. پس هر موقع از شبانه روز که به هتل رسیدید، می توانید در هتل اقامت داشته باشید. مزیت بزرگ این هتل نزدیکی آن به ساحل است. پس اگر دوست دارید در یک هتل نزدیک به ساحل اقامت داشته باشید، ولی در عین حال هزینه کمتری را نیز پرداخت کنید؛ کافیست که این هتل را رزرو نمایید. این هتل مانند سایر هتل‌های آنتالیا دارای خدمات خشکشویی و نظافت نیز هست. با وجود اینکه شاید اتاق‌های هتل کمی قدیمی باشند، اما تمیز هستند.

هتل تریانا آنتالیا

هتل تریانا آنتالیا یکی از هتل‌های اقتصادی، ارزان و خدمات مناسب در آنتالیا است. این هتل امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که با توجه به ستاره بودن آن بسیار به صرفه و اقتصادی است. شما با رزرو این هتل می توانید از استخر روباز نیز استفاده کنید. اتاق‌های هتل تریانا دارای امکانات قابل قبولی اند. همه این اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، بالکن و تهویه مطبوع هستند. وجود تخت خواب‌ها راحت در این هتل به شما این امکان را می دهد تا یک اقامت بدون نقص را تجربه کنید.

این هتل آنتالیا به لطف داشتن یک رستوران به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به خارج شدن از هتل، بهترین غذاهای ترکی را در سالن رستوران آنتالیا میل کنید. این هتل 5 طبقه با 30 واحد اقامتی می تواند با اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، به شما این امکان را بدهد تا راحت تر با عزیزان خودتان صحبت کنید. این هتل دارای یک کافه نیز هست که می توانید نوشیدنی‌های مورد علاقه خودتان را در آن میل کنید. این هتل امکان اجاره خودرو را نیز به شما می دهد. پس می توانید با اجاره یک خودرو مناسب به هر جایی از آنتالیا که دوست دارید سفر کنید.

هتل آسپندوس سوئیتس آنتالیا

هتل آسپندوس سوئیتس آنتالیا یکی از بهترین انواع هتل های اقتصادی آنتالیا است. این هتل 3 ستاره جزء هتل‌های نزدیک به ساحل بوده که شما فقط با 5 دقیقه پیاده روی از طریق آن به ساحل می رسید. تمامی اتاق‌های این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و دوش اختصاصی هستند که می توانید از آن‌ها استفاده کنید. تمیزی اتاق‌ها به شما لذت بسیار زیادی در هنگام استراحت در هتل می دهد.

این هتل 3 ستاره آنتالیا دارای رستوران نیست. اما رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های متنوعی در اطراف هتل وجود دارند که می توانید برای میل کردن غذا از آن‌ها استفاده کنند. اکثر مسافران از صبحانه‌های این هتل رضایت دارند. بنابراین، می توانید صبح‌ها صبحانه خودتان را در این هتل میل کنید. اینترنت رایگان در اتاق و لابی از جمله امکانات این هتل است. این هتل دارای پرسنل مسلط به زبان ترکی، انگلیسی و روسی است. بنابراین ارتباط با پرسنل این هتل چندان سخت و پیچیده نیست.

رزرو بهترین هتل های اقتصادی آنتالیا با قیمت به صرفه

در این مقاله شما را با 5 مورد از بهترین هتل های اقتصادی آنتالیا آشنا کردیم. هتل‌هایی که هر کدام امکانات و خدمات خوبی را ارائه می کنند، اما به دلیل 3 ستاره بودن قیمت ارزان تری نیز دارند. برای رزرو بهترین هتل‌های اقتصادی و ارزان قیمت آنتالیا باید به یک مرکز رزرو هتل با قیمت مناسب مراجعه کنید. سایت بوکینگ امکان رزرواسیون انواع هتل آنتالیا با قیمت ارزان را برای شما فراهم کرده است. اگر نیاز به رزرو هر یک از هتل‌های ذکر شده را دارید، می توانید به سایت بوکینگ مراجعه کنید و پس از انتخاب اتاق مد نظر خودتان، مراحل رزرو را انجام دهید. پس از نهایی شدن رزرو هتل شما در بوکینگ، سند رزرو به شما تحویل داده خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا