رپورتاژ

چگونه فروش خود را بالا ببریم؟

افزایش فروش مساوی است با درآمد بیشتر و این هدفی است که هر صاحب کسب‌وکاری با راه‌اندازی کار خود آن را دنبال می‌کند. چه راهکارهایی برای افزایش فروش سراغ دارید؟ به دنبال راه‌حل‌های پرخرج و سخت نباشید و اگر می‌خواهید از این راه‌حل‌های ساده مطلع شوید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 راه‌های افزایش فروش

چه آنلاین و چه آفلاین فعالیت داشته باشید، باید به اصولی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید.

 جذب مشتری

اولین قدم برای فروش بیشتر، جذب مشتری است. حال باید راه‌هایی که می‌توانید مشتری را جذب کنید را بررسی کرده و آنها را امتحان کنید.

 تبلیغات

داشتن سایت اینترنتی به فروش بیشتر شما کمک زیادی خواهد کرد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند بدون چت یا حتی زمان گذاشتن برای خریدهای حضوری مایحتاج خود را خریداری کنند. انجام دادن تبلیغات در فضای اینترنتی، پیامکی، ویدئویی و حضوری برای فروش بیشتر شما لازم است. راه‌های مختلف تبلیغات را در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و… را امتحان کنید.

 معرفی درست محصول

برای اینکه فروش بیشتری داشته باشید محصولات خود را به‌صورت کامل معرفی کرده و مزایا و ویژگی‌های متفاوت محصول خود را بیان کنید. این کار را زمانی که سایتی برای عرضه محصولات خود داشته باشید می‌توانید به طور مفصل انجام دهید.

 تخفیف بدهید

تخفیف برای تمام خریداران برای هر محصولی همیشه جذاب بوده است. از دادن تخفیف برای محصولات خود جهت بالا بردن فروش استفاده کنید.

 آسان کردن راه خرید

زمانی که مشتری شما راه آسانی غیر از حضور در فروشگاه برای خرید داشته باشد به طور حتم شاهد افزایش فروش خود خواهید شد. شما می‌توانید برای این کار از شبکه‌های اجتماعی یا سایت و استفاده از درگاه پرداخت امن جهت واریز وجه برای مشتریانتان استفاده کنید.

زمانی که راه سختی تا پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی وجود نداشته باشد مشتری در عرض چند ثانیه می‌تواند به خرید محصول موردنظر خود با کمترین زمان و در امن‌ترین حالت برسد. اگر تنها راه خرید از شما به شکل حضوری است نیز برای روزهای پیک کاری‌تان می‌توانید از کیو آر کد نیز استفاده کنید تا مشتریان با اسکن آن بتوانند در کمترین زمان پرداخت‌های خود را انجام دهند و لازم نباشد مدت زمانی را در صف انتظار برای پرداخت بمانند.

دادن پیشنهاد شگفت‌انگیز

برای اینکه بتوانید میزان خرید مشتری را افزایش دهید، بهتر است از پیشنهادهای جذاب استفاده کنید. به طور مثال محصولی مشابه با همان محصولی مشتری قصد خرید آن را دارد یا محصولی برای تکمیل خرید او به او پیشنهاد دهید.

ارسال رایگان نیز از آن دسته پیشنهاداتی است که مشتریان از آن استقبال خواهند کرد. برای انجام این کار و جلب مشتری تمهیداتی در نظر بگیرید و در زمان پرداخت این کار را به مشتری چه حضور و چه غیرحضوری یادآوری کنید.

 و در پایان

در این مقاله، به ایده‌ها و راه‌های مختلفی برای افزایش فروش پیشنهاد داده شد. از آنجا که یکی از راه‌حل‌ها آسان کردن راه خرید و پرداخت بود ما می‌توانیم شما را در راه رسیدن به این راهکار همراهی کنیم.

با داشتن درگاه پرداخت امن و سریع می‌توانید در کمترین زمان تراکنش‌های واریزی داشته باشید. انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی از آن جهت مهم است که درست کار نکردن آن منجر به ترک سایت توسط مشتری و در نتیجه از دست دادن فروش می‌شود. از طرف دیگر پایداری و عملکرد صحیح درگاه پرداخت به تکرار خرید منجر می‌شود چیزی که آینده کسب‌وکار را شکل می‌دهد.

اگر هم در میانه راه هستید باز هم دیر نیست و می‌توانید به درگاه پرداخت امن و سریع سیزپی سوئیچ کنید و از خدمات مهندسی شده آن بهره ببرید، افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و کامپیوترهای شخصی به دقت متناسب‌سازی شده است.

درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا است. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88460384 در تماس باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا