رپورتاژ

با این 4 روش کد تخفیف بگیر و خرید ارزان داشته باش!

اگر از طرفداران خرید آنلاین باشید احتمالا می‌دانید که اکثر فروشگاه‌های آنلاین به‌منظور افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر، کدهای تخفیف متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. استفاده از این کدهای تخفیف باعث می‌شود بتوانید خریدی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. برای پیدا کردن و استفاده از کد تخفیف فروشگاه‌های مختلف مثل کد تخفیف دیجی جت و سایر فروشگاه‌های آنلاین ایرانی روش‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه روش‌های دریافت کد تخفیف را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید اینترنتی

روش‌های دسترسی به کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه‌های آنلاین به‌منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران خود روش‌های مختلفی را برای دسترسی به کدهای تخفیف ارائه داده‌اند. شما می‌توانید با توجه به فروشگاهی که قصد دارید از آن خرید کنید و همچنین بسته به شرایط خودتان یکی از راه‌های زیر را برای دریافت کد تخفیف انتخاب کنید. این روش‌ها شامل چک کردن بنرهای موجود در وب‌سایت، شبکه‌های مجازی، پیامک و مراجعه وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف هستند.

1. بنرها و اسلایدرهای تخفیفی

زمانی که شما به وب‌سایت یا اپلیکیشنی مراجعه می‌کنید معمولا در صفحه اصلی یا صفحات دسته‌بندی آن، برخی از تخفیف‌ها به شما معرفی شده است. شما می‌توانید با استفاده از این تخفیف‌ها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. این کار در واقع یکی از آسان‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای دریافت کد تخفیف است. مثلا در فروشگاه پیندو، شما همزمان می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس با استفاده از کد تخفیفی که در بنر بالای صفحه معرفی شده، خریدی ارزان داشته باشید. اما این روش، همیشه پاسخگوی نیازهای مشتریان نیست، چون همیشگی نیست و ممکن است زمانی که کاربر احتیاج به تخفیف دارد، از این طریق چیزی پیدا نکند!

در ادامه چند مثال از فروشگاه‌هایی که اکثر اوقات بنرها و اسلایدرهای تخفیفی دارند را مشاهده خواهید کرد.

دیجی استایل

یکی از فروشگاه‌های آنلاینی که برخی از کدهای تخفیف خود را از طریق این شیوه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد دیجی استایل است. زمانی که شما وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی استایل می‌شوید اسلایدرهای متحرک را در بالای صفحه اصلی خواهید دید که معمولا حاوی کدهای تخفیف برای محموعه‌های مختلف پوشاک و اکسسوری کد تخفیف دیجی استایلاست.

علاوه‌بر این کدهای تخفیف، دیجی استایل بخشی به نام حراج استایل نیز دارد. در این بخش روزانه محصولات متنوعی همراه با تخفیف‌های جذاب و هیجان‌انگیز قرار می‌گیرند.

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ فروشگاه دیگری است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آن تخفیف‌های متنوع آن را مشاهده کنید. مواقع زیادی پیش می‌آید که پس از وارد شدن به وب‌سایت این مجموعه، در بالای صفحه اول یا صفحات مربوط به خدمات مختلف مانند خرید بلیط پرواز یا رزرو هتل، نواری آبی‌رنگ شامل کد تخفیف مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید با توجه به خرید خود یکی از این کدهای تخفیف را انتخاب و از آن برای کاهش هزینه‌های خود استفاده کنید. از آن جایی که تنوع کدهای تخفیف اسنپ تریپ بسیار زیاد است، توجه کنید که کد تخفیف معرفی شده با خدمات انتخابی شما تطابق داشته باشد.

2. شبکه‌های اجتماعی

امروزه کمتر کسی است که در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام و… فعالیت نداشته باشد. به دلیل محبوبیت این شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین نیز در این فضا کدهای تخفیف یا حراجی‌های خود را ارائه می‌دهند. احتمالا شما نیز در اینستاگرام مشاهده کرده‌اید که افراد فعال، محصولات و خدمات زیادی را تبلیغ می‌کنند.

فروشگاه‌های آنلاین زیادی نیز به‌منظور افزایش تعداد مشتریان و همچنین افزایش فروش خود، معرفی تخفیف‌ها و جوایز هیجان‌انگیز خود را به این افراد (اینفوئنسرها یا بلاگرها) می‌سپارند. در حال حاضر این روش یکی از موثرترین راه‌ها برای فروشگاه‌های آنلاین است چرا که بعد از هر بار معرفی، افراد بسیاری نسبت به خرید از آن مجموعه ترغیب می‌شوند. البته معرفی تخفیف‌های این مجموعه‌ها در صفحات اجتماعی رسمی خود نیز پابرجاست.

شاواز

فروشگاه اینترنتی شاواز یکی از فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. تنوع بالای محصولات موجود در این مجموعه باعث می‌شود تا افراد با هر سلیقه‌ای که دارند بتوانند محصول مورد نیاز خود را پیدا و به سبد خریدشان اضافه کنند.

اگر از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده کرده باشید احتمالا دیده‌اید که افراد زیادی فروشگاه اینترنتی شاواز و جشنواره‌های مناسبتی یا کدهای تخفیف آن را معرفی می‌کنند. شاواز یکی از فروشگاه‌های همواره تخفیف است که تخفیف‌های خود را از طریق کد تخفیف شاوازشبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی می‌کند.

علاوه‌بر این خود فروشگاه شاواز نیز صفحه‌ای در فضای مجازی دارد که در آن نیز تخفیف‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. البته توجه کنید که فروشگاهی مثل شاواز، روش‌های مختلفی را برای ارائه کد تخفیف در نظر گرفته است. شما در هنگام خرید از سایت شاواز می‌توانید از هر روشی که راحت‌تر هستید تخفیف مورد نیازتان را پیدا کنید.

کلاسینو

در سال‌های اخیر تدریس به‌صورت آنلاین بسیار رایج شده و پلتفرم‌های مختلفی مثل کلاسینو در این زمینه فعالیت می‌کنند. استفاده از این روش باعث می‌شود شما در هر جای کشور که باشید بتوانید از بهترین امکانات آموزشی استفاده کنید. علاوه‌بر این دسترسی به اساتید معتبر و کاربلد باعث می‌شود بتوانید در نهایت نتیجه بهتری از آزمون‌های خود بگیرید.

کلاسینو یکی از مجموعه‌هایی است که سال‌هاست در زمینه ارائه کلاس‌های آنلاین فعالیت می‌کند. این مجموعه نیز برای افزایش میزان رضایت کاربرانش، کدهای تخفیف متعددی را در اختیار آنان قرار داده است. با استفاده از تخفیف کلاسینو می‌توانید کلاس‌های مورد نیازتان را با هزینه کمتر مشاهده کنید.

برای پیدا کردن کد تخفیف این مجموعه نیز می‌توانید به شبکه‌های مجازی کلاسینو مراجعه کنید. معمولا کدهای تخفیف برای خرید کلاس‌های آنلاین یا پکیج‌های این سامانه در کانال تلگرامی یا استوری‌های پیج اینستاگرام کلاسینو معرفی می‌شوند.

3. پیامک یا نوتیف‌های ارسالی

به عنوان سومین روش قصد داریم پیامک و نوتیفیکشین‌های ارسالی از سمت فروشگاه‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. برخی از فروشگاه‌های آنلاین در هنگام ثبت نام یا تکمیل اطلاعات کاربری از شما شماره تلفن همراه درخواست می‌کنند تا بعدها با استفاده از این تلفن همراه، اخبار مربوط به جدیدترین کدهای تخفیف، جشنواره‌ها و… را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

اکالا

اگر از اکالا خرید کرده باشید احتمالا پیامک‌های تخفیف این مجموعه را مرتبا دریافت می‌کنید. اکالا جدیدترین کدهای تخفیف خود را تحت عنوان کد تخفیف اکالا امروز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این کدهای تخفیف می‌توانید محصولات سوپرمارکتی را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنید.

برای استفاده از کدهای تخفیف لازم است حواستان به پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌های گوشیتان باشد. علاوه‌بر این به مهلت استفاده از این کدها نیز دقت کنید تا قبل از تمام شدن آن بتوانید خریدهای خود را با تخفیف انجام دهید. معمولا این مدل تخفیف‌ها شخصی هستند و کدها را افراد دیگر نمی‌توانند استفاده کنند.

اتاقک

اتاقک پلتفرمی است که از طریق آن می‌توانید به‌صورت آنلاین آپارتمان، ویلا، سوییت و… را رزرو کنید. تنوع اقامتگاه‌ها در این مجموعه بسیار بالاست و شما می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید در اتاقک اقامتگاه رزرو کنید. اتاقک نیز همانند اکالا بسیاری از کدهای تخفیف خود را در قالب پیامک در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

4. مراجعه به وب‌سایت‌های انتشار کد تخفیف

به عنوان آخرین روش می‌خواهیم پرکاربردترین راه پیدا کردن کد تخفیف را به شما معرفی کنیم. در سال‌های اخیر به دلیل افزایش تعداد کدهای تخفیف، وب‌سایت‌هایی فعالیتشان را در زمینه جمع‌آوری و ارائه کد تخفیف آغاز کردند.

موپُن

موپُن در سال‌های اخیر در دسته اپلیکیشن‌های محبوب در زمینه ارائه کد تخفیف قرار گرفته است. برای پیدا کردن کد تخفیف مورد نظرتان کافیست وارد وب‌سایت موپُن شوید. بعد از وارد شدن به این پلتفرم می‌توانید در نوار جستجو نام فروشگاه دلخواهتان را بنویسید. با این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن لیست کدهای تخفیف فعال آن مجموعه به شما نشان داده می‌شود. اگر قصد دریافت کد تخفیف اسنپ اکسپرس را دارید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.mopon.ir/کد-تخفیف-اسنپ-اکسپرس/فروشگاه-اینترنتی/کوپن

دیجی کالا کد

دیجی کالا کد پلتفرمی اختصاصی برای کدهای تخفیف مجموعه دیجی کالا است. شما با مراجعه به دیجی کالا کد می‌توانید جدیدترین کدهای تخفیف و اخبار مربوط به حراجی‌های این فروشگاه مثل حراج دیجی کالا تخفیف 50 درصد و… را پیدا کنید. اگر قصد دارید از دیجی کالا خرید کنید و مشتری پروپاقرص این مجموعه هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت کد تخفیف به دیجی کالا کد مراجعه کنید تا بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی نمایید. دیجی کالا همانند موپُن کدهای تخفیف خود را در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار داده است تا بتوانید به کمک آن تنها در چند ثانیه کد تخفیف مورد نیازتان را پیدا کنید.

فیلیمو کد

اگر اهل فیلم دیدن هستید پیشنهاد می‌کنیم از استفاده از پلتفرمی مثل فیلیمو غافل نشوید. فیلیمو آرشیوی بزرگ از فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی، جدید، ایرانی و خارجی است. با خرید اشتراک می‌توانید به این آرشیو بزرگ دسترسی پیدا کنید و بدون محدودیت به تماشای آن بنشینید. برای کاهش هزینه‌ها نیز پیشنهاد می‌کنیم به سایت فیلمو کد مراجعه کنید. در این سایت تازه‌ترین کدهای تخفیف فیلیمو به‌شکل اختصاصی موجود است و فیلیمو کدمی‌توانید از آن‌ها حین خرید استفاده کنید.

جمع‌بندی

امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را همراه با تخفیف و با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنند. بهترین و آسان‌ترین راه برای پیدا کردن کد تخفیف فروشگاه‌های مختلف، مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است. با استفاده از کدهای تخفیف موجود در این مجموعه می‌توانید در نهایت خریدی اقتصادی و لذت‌بخش را تجربه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا