رپورتاژ

قیمت و مشخصات تبلت‌های سامسونگ A7 Lite و S6 Lite: کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

تبلت‌های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا، عملکرد مناسب و طراحی شیک، از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. در بین محصولات مختلف این شرکت، تبلت‌های سامسونگ A7 Lite و S6 Lite از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین تبلت‌های این شرکت به‌شمار می‌آیند. اما برای اینکه بدانید کدام‌یک از این دو تبلت ارزش خرید بیشتری دارند، با ما در این مطلب همراه باشید تا به مشخصات فنی آن‌ها بپردازیم و شما را با این دو دستگاه آشنا کنیم.

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب A7 Lite

تبلت سامسونگ A7 Lite از صفحه نمایش ۸.۷ اینچی از نوع TFT بهره می‌برد. رزولوشن این صفحه نمایش 1340×800 پیکسل است و به نسبت سایر تبلت‌های گران‌قیمت‌تر سامسونگ، کیفیت پایین‌تری دارد؛ اما برای استفاده روزمره و کاربردهای معمولی مناسب به نظر می‌رسد. طراحی این تبلت ساده و شیک است و به دلیل وزن سبک حدود ۳۶۶ گرم و ضخامت کم، حمل آن آسان خواهد بود. در تبلت a7 lite سامسونگ از یک پردازنده مدیاتک Helio P22T استفاده شده که از پردازنده‌های میان‌رده به‌حساب می‌آید. این تبلت با 2 تا 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود و دارای 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را با کارت حافظه microSD افزایش داد. این مشخصات باعث می‌شوند تا این تبلت برای کارهای سبک مانند مرور وب، تماشای ویدیو و اجرای بازی‌های سبک مناسب باشد؛ اما نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگین یا نرم‌افزارهای حرفه‌ای را از آن داشت. A7 Lite از یک باتری 5100 میلی‌آمپری بهره می‌برد که با توجه به صفحه نمایش و پردازنده‌ای که دارد، می‌تواند استفاده روزانه و معمولی را تا چندین ساعت پشتیبانی کند. در این تبلت شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو هستیم. کیفیت این دوربین‌ها برای ثبت عکس‌های ساده و تماس‌های ویدیویی مناسب است، اما نمی‌توان کیفیت بالایی را از آن‌ها انتظار داشت.

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب S6 Lite

در ارتباط با مشخصات فنی تبلت s6 lite باید بگوییم که این تبلت صفحه نمایش 10.4 اینچی از نوع TFT دارد که رزولوشن آن 2000×1200 پیکسل است. این صفحه نمایش نسبت به A7 Lite بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر است و تجربه بهتری در تماشای ویدیوها، بازی‌ها و استفاده از برنامه‌ها ارائه می‌دهد. همچنین این دستگاه از طراحی فلزی و باکیفیتی بهره می‌برد که آن را از نظر ظاهری و لمسی، در دسته محصولات لوکس سامسونگ قرار می‌دهد. این محصول پردازنده قدرتمندی دارد و با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که از طریق کارت حافظه microSD نیز قابل افزایش است. این مشخصات امکان اجرای بازی‌های سنگین‌تر و برنامه‌های کاربردی‌تر را فراهم می‌کنند. s6 lite باتری 7040 میلی‌آمپری دارد که نسبت به A7 Lite دارای ظرفیت بیشتری است و می‌تواند تا یک روز کامل استفاده مداوم را پشتیبانی کند. این تبلت نیز دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است که کیفیت دوربین‌ها نسبت به A7 Lite بهبود یافته و برای تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های باکیفیت مناسب‌تر خواهد بود. یکی از ویژگی‌های برجسته S6 Lite، پشتیبانی از قلم S Pen است که در جعبه همراه تبلت قرار دارد. این قلم برای طراحی، یادداشت‌برداری و استفاده‌های خلاقانه بسیار مناسب است.

خرید انواع تبلت سامسونگ از سایت پیندو

پیندو فروشگاه آنلاین نوآورانه‌ای است که به منظور خرید و فروش کالاهای نو طراحی شده است و به هیچ وجه کالاهای دست دوم عرضه نمی‌کند. هدف اصلی این فروشگاه ایجاد بستری است که کاربران بتوانند محصولات نو خود را بدون دردسر و با آزادی کامل به فروش برسانند یا کالاهای موردنظرشان را خریداری کنند. پیندو در تلاش است تا فضایی شبیه به بازارهای باز را فراهم کند؛ به‌گونه‌ای که هر فروشنده با روش‌های خاص خود، محصولاتش را به فروش برساند؛ درست مانند زمانی که وارد بازارهای محلی بزرگی مثل بازار بزرگ تهران می‌شوید و هر فروشگاه با سبک و سیاق خود به فعالیت می‌پردازد. شما این امکان را دارید که از طریق این فروشگاه حتی جدیدترین محصولات روز دنیا مثل تبلت سامسونگ s8 پلاس را خریداری کنید. پیندو پلتفرمی میان اینستاگرام و دیجی کالا محسوب می‌شود و تلاش می‌کند تا بهترین تجربه خرید و فروش آنلاین را ارائه دهد. فروشندگان و خریداران در این سایت می‌توانند از امکاناتی مانند قیمت‌های رقابتی، شرایط پرداخت مناسب، گزینه‌های ارسال متنوع و سیاست‌های بازگشت کالا که به نیازهایشان پاسخ می‌دهد، بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که در پیندو دسته‌بندی‌های متنوعی از محصولات وجود دارند. اگر بخواهیم شما را با دسته‌بندی‌های موجود در این سایت آشنا کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در سایت پیندو طیف قابل توجهی از محصولات عرضه می‌شوند و شما متناسب با بودجه و نیاز خود می‌توانید برای خرید تبلت مناسب اقدام کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با قابلیت‌ها و ویژگی‌های تبلت‌های سامسونگ A7 Lite و S6 Lite آشنا کردیم. اینکه کدام تبلت ارزش خرید بیشتری دارد، به نیازها و بودجه شما بستگی خواهد داشت. اگر به دنبال تبلتی اقتصادی هستید و نیازهای شما محدود به کارهای ساده روزمره است، A7 Lite با قیمتی کمتر، گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود؛ اما اگر تبلتی با عملکرد بالاتر، امکانات بیشتر و مناسب برای کاربردهای حرفه‌ای‌تر را ترجیح می‌دهید، S6 Lite ارزش خرید بیشتری دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا