رپورتاژ

درگاه پرداخت؛ راهی برای بهبود تجربه مشتری

معمولا کسب‌وکاری راه می‌اندازیم به امید درآمد خوب و شهرت در شهر یا حتی کشوری که زندگی می‌کنیم. گاهی هم با ارائه درست کار، این درآمد به میلیاردها می‌رسد و شهرت جهانی پیدا خواهیم کرد. اما چطور می‌شود تجربه مشتری را به بهترین شکل رقم زد؟

دلایل زیادی سبب این موفقیت بزرگ می‌شوند که حتماً شما آنها را بهتر از ما می‌شناسید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در کسب این تجربه تأثیر زیادی دارد، وجود درگاه پرداخت خوب و ایمن در هر سایت اینترنتی است. آیا شما می‌دانید که درگاه پرداخت اینترنتی چطور می‌توانید در بهبود تجربه مشتری از خرید تأثیر مثبت بگذارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال چند دقیقه‌ای تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

 ارتباط پرداخت آنلاین و تجربه خرید مشتری

زمانی که کسب‌وکاری دارید، اگر همیشه خود را به‌جای مشتری بگذارید به طور حتم در بیزینستان موفق خواهید شد. حال تصور کنید بعد از کلی گشتن در سایتی به مرحله پرداخت رسیده‌اید و با وارد کردن اطلاعات کارتتان شاهد ارور و انجام نشدن پرداخت هستید.

در این صورت مشتری بعد از چندین بار تلاش به طور حتم سبد خرید را رها خواهد کرد و به سراغ سایت دیگری می‌رود.

 افزایش فروش آنلاین با درگاه پرداخت اینترنتی

انتخاب درگاه مناسب علاوه بر مواردی مانند امکان جستجوی راحت، طراحی مناسب سایت، تنوع خوب محصولات و… در میزان بهبود تجربه مشتری تأثیر بسیار زیادی دارد.

**برای سایت خود درگاه پرداختی انتخاب کنید که ضمن امنیت بالا فرایند خرید و انتقال وجه را با سرعت انجام دهد.

**در زمان انتخاب درگاه پرداخت توجه داشته باشید که شرکت منتخب شما پشتیبانی خوبی داشته باشد. ممکن است مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز در زمان پرداخت وجه دچار مشکل شوند و نداشتن پشتیبانی خوب می‌تواند کسب‌وکار شما را دچار مشکل کند.

** فراموش نکنید قبل از اینکه درگاه پرداختی را انتخاب کنید، امنیت آن را بررسی نمایید. درگاه پرداختی را انتخاب کنید که توانسته باشد، مجوزهای لازم را از بانک مرکزی یا شاپرک بگیرد و در حقیقت امتحان خود را در تجارت‌های الکترونیک پس داده باشد.

**شما می‌توانید درگاه پرداختی را برای سایت خود انتخاب کنید که قابلیت شخصی‌سازی با برند شما را داشته باشد. این شخصی‌سازی به این معناست زمان پرداخت نام برند شما نمایش داده می‌شود و این کار به این معناست که درگاه پرداخت اینترنتی یا حتی لینک پرداخت به صورت تصادفی انتخاب نشده است و به سایت و بیزینس شما تعلق دارد.

 انتخاب درگاه پرداخت مناسب

حتماً سؤال شما بعد از اینکه به اهمیت انتخاب درگاه پرداخت پی بردید، این است که در حال حاضر باید کدام درگاه پرداخت اینترنتی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنم، درگاه پرداخت واسط یا درگاه پرداخت مستقیم؟ در این قسمت بهتر است بدانید اگر کسب‌وکاری بزرگی دارید و روزانه میلیون‌ها تراکنش در سایت شما انجام می‌شود، بهتر است درگاه پرداخت مستقیم را انتخاب کنید در غیر این صورت با توجه به مزایای که درگاه پرداخت واسط دارد انتخاب این درگاه پرداخت برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

 و در پایان

اگر برای کسب‌وکار اینترنتی خود به دنبال یک درگاه پرداخت مناسب هستید که به بهبود تجربه مشتری منجر شود، نام سیزپی را به خاطر بسپارید. این شرکت با سابقه‌ای درخشان و اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و شاپرک می‌تواند درگاه امنی برای مشتریان شما باشد .

سیزپی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته است و می‌تواند به کسب‌وکارهای اینترنتی کمک بسیار زیادی ارائه کند. امکان سفارشی‌سازی صفحه پرداخت برای کسب‌وکارتان توسط سیزپی وجود دارد و شما می‌توانید برای این کار درخواستان را با کارشناسان مجرب ما در میان بگذارید.

شما در کمترین زمان می‌توانید درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را دریافت کنید و روی سایت خود نصب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می‌دهیم با کارشناسان مجرب سیزپی از طریق شماره ۸۸۴۶۰۳۸۴ در تماس باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا