رپورتاژ

افزایش فروش با انتخاب درگاه پرداخت مناسب

آیا برای شما پیش آمده از سایتی خرید کنید و مراحل سخت پرداخت آن باعث شود قید خرید کردن را بزنید؟ زمانی که مشتری وارد سایت شما می‌شود با انتخاب محصول یا سفارش خدمات تا زمانی که وارد درگاه پرداخت شما نشود و پولی نپردازد، در حقیقت فروشی نکرده‌اید؟ در این مقاله قصد داریم با شما از راهکاری که باعث بهبود تجربه مشتری می‌شود، صحبت کنیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 پرداخت آنلاین راحت

برای اینکه بتوانید مشتریانی که وارد سایت شما می‌شوند را حفظ کرده و هر روز به تعداد آنها بیفزایید باید راه‌حل مناسبی برای پرداخت آنلاین راحت آنها پیدا کنید. استفاده از درگاه پرداخت مناسب یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای این کار است. زمانی که کسب‌وکار شما به‌صورت آنلاین با مشتریان در ارتباط است، مهم‌ترین راه ارتباطی شما برای پرداخت پول درگاه پرداخت اینترنتی یا استفاده از لینک پرداخت است. زمانی که سایت شما درگاه پرداخت نامناسبی داشته باشد مشتریان نمی‌توانند به آن اعتماد کنند و دچار مشکلات زیادی خواهید شد.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت چیست؟

 راه‌حل افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی آنلاین

برای اینکه بتوانید فروش خود را افزایش دهید و در حقیقت سبب بهبود تجربه مشتری شوید، باید درگاه پرداخت مناسبی انتخاب کنید. زمانی که شما برای سایت خود طراحی مناسبی در نظر گرفته باشید یا تمام جزئیات خدمات و محصولات خود را درست بچینید، باید راهی برای تکمیل شدن بهبود تجربه مشتری که در واقع پرداخت راحت است، پیدا کنید.

مشتریان با وارد شدن به مرحله پرداخت باید اطلاعات مربوط به کارت‌بانکی مانند شماره کارت، CVV و تاریخ انقضا را وارد کنند تا فرایند پرداخت تکمیل شود. در این زمان است که اگر هر مشکل و اختلالی به وجود بیاید، سبب رهاکردن خرید توسط مشتری می‌شود. این تجربه تلخ ممکن است در ذهن مشتری بمانند و باعث شود او هرگز به سایت شما بازنگردد.

 انتخاب درگاه پرداخت مناسب

درگاه پرداخت تأثیر زیادی بر بهبود تجربه مشتری می‌گذارد، در ادامه به بیان ویژگی‌های یک درگاه پرداخت مناسب می‌پردازیم.

امروزه درگاه پرداخت به دو نوع درگاه پرداخت مستقیم و درگاه پرداخت واسط به سایت ها ارائه می‌شود. تنوع شرکت‌های ارائه‌دهنده از این نوع درگاه زیاد است و باید بااطلاع از مزایا و معایب هر یک از آنها بهترین درگاه را انتخاب کنید. در ادامه به شما یادآوری می‌کنیم که درگاه پرداخت ایده‌آل باید چه خصوصیاتی داشته باشد.

 سرعت بالای انتقال

درگاه پرداختی را انتخاب کنید که سرعت بالایی برای انتقال مشتریان به صفحه پرداخت دارد. اینکه مشتری با سرعت به صفحه پرداخت وصل شود و بتواند با وارد کردن اطلاعات کارت شاهد تکمیل شدن پرداخت خود باشد، سبب ایجاد احساس رضایت در ذهن او خواهد شد. درگاه پرداخت‌هایی هستند که نیاز به چند بار کلیک دارند و در آخر هم مشتری شاهد ارور در پرداخت خواهد بود. درگاهی را انتخاب کنید که نیاز نباشد مشتری مسیرهای متعددی را برای پرداخت طی کند.

 وجود پشتیبانی خوب

درگاه پرداختی را انتخاب کنید که بتواند از چندین دستگاه به‌خوبی پشتیبانی کند. ممکن است مشتریان از طرق مختلف مانند کامپیوتر یا تلفن همراه و… وارد درگاه پرداخت شوند و اگر در این میان دچار مشکلی شدند، بتوانند با کمک پشتیبانی در کمترین زمان آن را رفع کنند. درگاه‌های پرداخت واسط اغلب دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند که می‌توانید روی کمک آنها حساب باز کرد.

 ایمن بودن درگاه

درگاه پرداخت ایمنی را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید. هر درگاه متفرقه و ناآشنایی را برای کسب‌وکارتان انتخاب نکنید. مجوز درگاه پرداختی که انتخاب می‌کنید را حتماً چک کرده تا بتوانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. انتخاب درگاه پرداختی می‌تواند با ارائه خدمات ایمن برای کسب‌وکار شما، مشتریان دائمی به دست بیاورد.

 داشتن امکان شخصی‌سازی با برند

درگاه پرداختی اینترنتی را انتخاب کنید که امکان قابلیت شخصی‌سازی با برندتان را داشته باشد. وقتی مشتری وارد درگاه پرداختی شود که نشان‌دهنده برند شما و سایتتان باشد، حس اطمینان بیشتری برای پرداخت خواهد داشت. درگاهی که این ویژگی را دارد به شما اجازه می‌دهد تا فرم تسویه‌حسابی مطابق با برند و لوگو و… خود داشته باشید و بتوانید تجربه لذت بخشی را از خرید به مشتری خود هدیه دهید.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت درگاه پرداخت مستقیم و واسط

 

 کدام درگاه پرداخت را انتخاب کنیم؟

با تمام توضیحاتی که تا به الان برای انتخاب بهترین درگاه پرداخت برای کسب‌وکارتان داده شد، در این قسمت قصد داریم تا سیزپی را به شما معرفی کنیمدرگاه پرداخت سیزپی باسابقه طولانی قادر است پشتیبانی شبانه‌روزی در هفت روز هفته به شما و مشتریانتان ارائه دهد و حامی کسب‌وکار شما باشد. هسته اولیه سیزپی، تجارب چندین ساله تیم کارشناسی پدید آورنده آن است. تولید نرم‌افزارهای بانکداری و پرداخت الکترونیک و همچنین حضور فعال در عرصه پرداخت باعث شد تا درگاه پرداخت سیزپی روزبه‌روز کامل‌تر شود.

نحوه کارکرد درگاه پرداخت به این شکل است که مشتری بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید به صفحه پرداخت منتقل می‌شود و می‌تواند در این بخش اطلاعات کارت‌بانکی خود را وارد کند و برای امنیت بیشتر خریداران در سال‌های اخیر داشتن رمز پویا برای انجام عملیات پرداخت ضروری و الزامی است.

 

 نحوه دریافت درگاه پرداخت سیزپی

سیزپی مراحل دریافت ساده و سریعی دارد. برای ثبت‌نام وارد سایت سیزپی شوید بعد از ثبت اطلاعات اولیه و حساب کاربری ایجاد کنید. با وارد شدن به‌حساب کاربری خود می‌توانید از طریق پنل کاربری درخواست درگاه پرداخت کنید.

ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به‌گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود. مهم نیست کجای کشور باشید، کالای فیزیکی بفروشید یا خدمت به کمک درگاه پرداخت سیزپی می‌توان خریدار و فروشنده را به هم لینک داد به عبارتی بر خلاف فروش حضوری که به مشتری‌های محدودی دسترسی دارید در فروش اینترنتی خریدارانی به وسعت کل کشور در اختیار شما قرار می‌گیرند که کافی است با یک برنامه‌ریزی درست و به‌موقع به آنها دست پیدا کنید و محصول را در معرض فروش قرار دهید.

 

 

 در نهایت

برای اینکه بتوانید کسب‌وکار شناخته شده‌ای داشته باشید، باید سعی کنید تا مشتریان شما تجربه خوبی با خرید کردن از سایتتان داشته باشند. این کار در نهایت به افزایش فروش ما نیز منجر خواهد شد. فراموش نکنید پرداخت آنلاین موفق حس رضایت مشتری را افزایش می‌دهد و او را به مشتری همیشگی و مبلغ برندتان تبدیل خواهد کرد. پس در زمان انتخاب درگاه پرداخت نهایت دقت و وسواس را مدنظر قرار دهید.

برای انتخاب درگاه پرداخت و طی کردن مراحل ثبت‌نام اگر دچار مشکلی شدید حتماً با کارشناسان ما با شماره 88460384 021 تماس بگیرید تا دراسرع‌وقت شاهد بهترین نتایج در کسب‌وکار خود باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا