فرهنگی و هنری

اکران مردمی قهرمان در مشهد با حضور امیر جدیدی

اکران‌ مردمی فیلم سینمایی «قهرمان»، آخرین ساخته اصغر فرهادی، با حضور امیر جدیدی، بازیگر نقش اول این فیلم، یکشنبه، ۱۴ آذر، در سه سینمای مشهد انجام می‌شود.

 

در ادامه اکران‌های مردمی فیلم قهرمان آخرین ساخته اصغر فرهادی که به عنوان نماینده سینمای ایران در جایزه اسکار حضور دارد یکشنبه، ۱۴ آذر ماه، پردیس‌های سینمایی هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد میزبان اکران این فیلم با حضور بازیگر نقش اول مرد آن، امیر جدیدی، خواهند بود.

 

بر این اساس سانس ساعت ۱۵ پردیس سینمایی هویزه، سانس سانس ۱۷:۳۰ پردیس سینمایی اطلس و سانس ساعت ۱۹:۱۵ پردیس سینمایی ویلاژتوریست به اکران مردمی اختصاص داده شده و علاقه‌مندان به تماشای این فیلم در کنار امیر جدیدی می‌توانند از طریق سامانه‌های اینترنتی فروش اقدام به خرید بلیت و رزرو صندلی کنند.

 

فیلم قهرمان با مدت زمان ۲ ساعت و هفت دقیقه درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل نداشتن توانایی در پرداخت بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد و طی ۲ روز مرخصی در تلاش است شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند اما اتفاقات آن‌گونه که برنامه‌ریزی شده پیش نمی‌رود.

 

مجله سینمای ایتالیا Cinematografo نیز خلاصه داستانی درباره قهرمان منتشر کرده و در بخشی از یکی از شماره‌های خود که به فیلم‌های مهم جشنواره کن پرداخته، آورده است: قهرمان فیلم جدید اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار است. داستان این فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می‌شود، متوجه می‌شود نامزدش یک کیف پر از پول پیدا کرده اما تصمیم می‌گیرد از این پول استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام انسان دوستانه او در شهر می‌پیچد، به چهره‌ای شناخته شده تبدیل می‌شود و اهالی شهر برای کمک به او دست به کار می‌شوند.

 

به گزارش ایسنا فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی و بازی امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدر عرفایی، سارینا فرهادی و سحر گلدوست برنده جایزه بزرگ جشنواره کن ۲۰۲۱ و نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۲ است.

 

این فیلم تاکنون توانسته بیش از هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش را در گیشه به دست آورد و در رده سومین فیلم پرفروش امسال سینمای ایران قرار گیرد.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا