رپورتاژ

بهترین مانیتور و گوشی LG در زمان ممنوعیت واردات این برند

بهترین مانیتور و گوشی LG در زمان ممنوعیت واردات این برند

به احتمال زیاد اطلاع دارید که چند سالی هست واردات برند ال جی به ایران ممنوع شده است. چند وقت پیش شایعه‌ای پخش شد که واردات برند LG مجددا انجام می‌شود اما خب این خبر حقیقت نداشت. از این داستان که بگذریم، یکی از سوالات مهم این است که چگونه با وجود این ممنوعیت همچنان گوشی‌ها و مانیتورهای الجی در ایران به فروش می‌رسند؟

بهترین مانیتور و گوشی LG در زمان ممنوعیت واردات این برند

ماینتورهای گیمینگ برند ال جی و بخشی از گوشی‌های تولید شده این برند، در سراسر ایران مخاطبان زیادی دارد. برای مثال گوشی  ال جی وی 30 در سال‌ها گذشته و حدودا تا سال 1396 محبوب ترین گوشی در تهران به حساب می‌آمد.

با این وجود در این محتوا قرار است در مرحله اول دلیل ممنوعیت واردات این برند و مهم‌ترین نکته آن را متوجه شویم، در مرحله بعدی راجع به مانیتور 100 هرتزی ال جی که قیمت بسیار ارزانی دارد صحبت کنیم و نهایتا در قدم سوم به بررسی موبایل الجی وی 30 بپردازیم. با ما همراه باشید.

ممنوعیت واردات برند LG و دلایل آن

آیا سوال شما این است که چگونه نمایندگی الجی در ایران فعالیت می‌کند در صورتی که ممنوعیت واردات این برند وجود دارد؟ احتمالا مراکز زیادی را می‌شناسید که تحت عنوان نمایندگی lg فعالیت می‌کنند و حتی با جستجو کردن آن‌ها در وب می‌توانید آدرس و شماره تماس آن‌ها را پیدا کنید. با نگاهی موشکافانه به رمز و راز این ماجرا خواهیم پرداخت.

ممنوعیت واردات برند LG و دلایل آن

ممنوعیت واردات برند LG و فعالیت نمایندگی آن در تهران

همه چیز از انتشار یک خبر شروع شد مبنی بر اینکه سامسونگ و ال‌جی از بازار لوازم خانگی ایران خارج می‌شوند. خبری که نگرانی‌های زیادی برای خریداران و بازار در پی داشت و حتی باعث واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه شد؛ واکنشی که در آن ذکر شده بود ورود دوباره به بازار ایران برای شرکت‌هایی که «قلدری آمریکا» را بپذیرند کاری سخت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع حتما به محتوای ممنوعیت واردات برند LG و فعالیت نمایندگی آن در تهران مراجعه کنید.

آشنایی با مانیتور ارزان 100 هرتزی LG

به علت شرایط نابسامان اقتصادی این روزها، اکثر افراد و به خصوص گیمرها به دنبال مانیتورهای 100 هرتزی هستند که با ارزان‌ترین قیمت آن را تهیه کنند. با توجه به مطالعات انجام شده از مرکز تعمیرات lg و بررسی‌های نهایی به این نتیجه‌ رسیده‌ایم که مانیتور ارزان 100 هرتز الجی به شما خیانت می‌کند!

این دست از مانیتورها به دلیل قیمت ارزانی که دارند و اینکه کیفیت 100 هرتزی ارائه می‌کنند، باعث شده است تا افراد زیادی به شدت وسوسه شوند و آن را تهیه کنند. نهایتا این مانیتورها به مرکز تعمیرات LG برده می‌شوند و همینجاست که گند کار در می‌آید. اگر علاقه مند هستید تا درباره کیفیت و همچنین علکرد این نوع مانیتورها بیشتر بدانید، مطالعه ادامه این بخش از محتوا خالی از لطف نیست. این مطلب جزئیات بیشتری دارد که می‌توانید با خواندن خبر مانیتور ارزان 100 هرتز الجی چگونه به شما خیانت می‌کند پیگیر آن باشید.

گوشی ال جی وی 30 چرا محبوب ترین گوشی در ایران بوده است؟

با وجود اینکه برند الجی در اکثر لوازم دیجیتال یک برند شاخص به حساب می‌آید؛ اما در قالب گوشی عملکرد خوبی به جا نگذاشته است. در این میان گوشی ال جی وی 30 که آخرین پرچمدار موبایل‌های الجی می‌باشد، به عنوان محبوب ترین گوشی ال جی در ایران انتخاب شده است.

گوشی ال جی وی 30 چرا محبوب ترین گوشی در ایران بوده است؟

گوشی ال جی V30 آخرین پرچمدار LG است. شاخص ترین ویژگی این گوشی DAC با کیفیت بالا برای صدای عالی و یک دوربین دیافراگم بزرگ می‌باشد. ال جی V30 یک گوشی عالی است اما به دلیل تأخیری که در رونمایی صورت گرفت برخی ویژگی های برجسته‌ی آن جلوه ی خود را از دست داد. در حال حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند، هواوی میت ۱۰ پرو، پیکسل ۲ XL و آیفون X وجود دارند که رقبای سرسختی برای ال جی V30 بوده و همگی در محدوده ی ویژگی ها و قیمت ال جی V30 می‌ باشند.

این گوشی جزئیات بسیار بیشتری نیز دارد که شاید توضیح آن در این محتوا برای شما بیش از حد بوده و حوصله سر بر شود. کاری که می‌توان انجام داد تا علاقه مندان به این موضوع بتوانند بیشترین استفاد را از این صفحه داشته باشند، رفتن به وبسایت itjoo.ir است. در نتیجه برای خواندن نکات تکمیلی حتما به محتوای بررسی گوشی ال جی وی 30 ، محبوب ترین گوشی ال جی در ایران رفته و نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا