رپورتاژ

یخدان یونولیتی- یخدان فومی تولید شده در کارخانه تولید یونولیت دال فوم

دال فوم، به عنوان بزرگترین تولید کننده یخدان فومی-یخدان یونولیتی شناخته می‌شود. یخدان یا باکس یونولیتی، از جنس متریال پلی استایرن انبساطی (که به نام‌های فوم، پلاستوفوم، یونولیت یا آکاسیف نیز شناخته می‌شود) با ترکیب فشرده تولید می‌شود.

این یخدان فومی به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد، از حمل و نگهداری مواد دارویی گرفته تا حمل مواد غذایی و استفاده در صنایع بسته‌بندی، اهمیت زیادی دارد. در فعالیت‌های صادرات و حمل و نقل کالاها، برای اطمینان از سلامت و سلامت‌طلبی محصولات حساس به دما، ضربه و امواج، از یخدان‌های یونولیتی بهره‌می‌برند.

شرکت تولید یونولیت دال فوم، با افتخار به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یخدان فومی و محصولات بسته‌بندی فومی، مجموعه‌ای شامل 6 سایز مختلف از یخدان یونولیتی را ارائه می‌دهد که در زیر به آن پرداخته می‌شود.

ابعاد موجود یخدان های فومی شرکت تولید یخدان دال فوم

یخدان فومی جهت مصارف خاص در اندازه های مختلف تولید و عرضه میشود.

یخدان فومی N2  هشت لیتری 36*17*13 معمولا جهت مصارف دارویی و آزمایشگاهی کاربرد دارد.

یخدان فومی N3 هفده لیتری  41*23*19 عموما برای نگهداری و انتقال دارو و نمونه های آزمایشگاهی کاربرد دارد.

یخدان فومی N4 بیست و نه لیتری 43*33*21 به دلیل طراحی ساده و بدون حاشیه، و فضاسازی مناسب ،جهت صادرات کلم بروکلی و صیفی جات بسیار کارایی دارد

یخدان فومی N5  سی و شش لیتری 49*29*26.5 معمولا برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی در کمپینگ ها و مسافرت ها استفاده میشود.

یخدان فومی 63 لیتری  53*34*35 به دلیل گنجایش بالا برای حمل و نگهداری و بسته بندی محصولات حساس مورد استفاده قرار میگیرد.

یخدان میگو ، صدف  30 لیتری  /  63*30*16 جهت نگهداری محصولات غذایی و انتقال آبزیان با این یخدان امکان پذیر است.

یخدان های فومی به جهت پلی استایرن استفاده شده جهت تولید این یخدان ها، خاصیت عایق  بودن و نگهداری محصولات داخل آن در دمای پایین را دارند.

از جمله کاربردهای یخدان های یونولیتی، حفظ طراوت و تازگی و خنکی در حین انتقال

  • انواع نوشیدنی
  • بستنی
  • میوه جات
  • سبزیجات از جمله کلم بروکلی
  • انواع فرآورده های گوشتی
  • آبزیان و ماهی ها ،
  • انواع محصولات کشاورزی
  • انواع دارو های درمانی و کالاهای پزشکی و …

می باشد.

از یخدان فومی همچنین برای  خنک نگه داشتن نوشیدنی ها و غذا در مسافرت نیز می توان استفاده کرد .یخدان فومی تولید شده در کارخانه تولیدی دال فوم در انواع اندازه ها برای هر نوع فعالیتی، مناسب میباشد.

قیمت یخدان های فومی، با توجه به ابعاد یخدان ،ضخامت دیواره ها، دانسیته محصول  وابسته است.

شرکت تولید دال فوم به دلیل حذف واسطه ها و سالها تجربه در زمینه تولید یخدان یونولیتی، بهترین قیمت یخدان را ارائه می نماید.

دال فوم تولید کننده یخدان فومی جهت جابجایی و نگهداری کلم بروکلی ، میوه جات ، آبزیان، ماهی و سایر محصولات شیلاتی میباشد.

یخدان یونولیتی بدلیل نگهدارندگی بالا و عدم له شدگی میوه و سبزیجات بسیار کارا می باشد.

مزایای یخدان یونولیتی دال فوم

یونولیت دارای دو خاصیت مهم است، از یک طرف، این متریال به عنوان یک نوع عایق‌های حرارتی شناخته می‌شود، که به خوبی از باعث عدم انتقال گرما و سرما میشود.

از طرف دیگر، به دلیل ساختار سلول بندی فوم، یونولیت به عنوان یک ضربه‌گیر موثر هم عمل می‌کند.

این خواص منحصر به فرد یونولیت و فوم باعث می‌شوند که از  پلاستوفوم در تولید یخدان فومی و همچنین بسته‌بندی کالاها و محصولات کشاورزی و صنعتی  استفاده شود.

برای بهترین استفاده از این یخدان‌های فومی شرکت دال فوم ، می‌توانید یخدان ها را از یخ پر نموده و  تا مدت نگهداری سرما افزایش یابد.

به منظور راحتی کار، استفاده از یخ بسته‌ای چند بار مصرف (یخ پک شده یا یخ خشک) توصیه می‌شود. همچنین، اگر از یخ معمولی استفاده می‌شود، حتماً یخ باید درون کیسه نایلون قرار گیرد تا پس از آب شدن یخ‌ها، آب درون یخدان جاری نشود و طول عمر یخدان افزایش یابد.

خرید عمده یخدان فومی

مشتریان یخدان های یونولیتی،یخدان های فومی را به نام های مختلفی از جمله باکس فومی،یخچال یونولیتی،یخدان یونولیتی، یخدان فومی، یخچال فومی، کول باکس یونولیتی، جعبه یونولیتی، و جعبه بستنی میشناسند.

جهت خرید عمده یخدان یونولیتی با شماره 09121002285 تماس حاصل فرمایید که از تخفیفات ویژه یا شرایط فروش فوق العاده خرید عمده یخدان یونولیتی  بهره مند شوید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا