رپورتاژ

تاثیر ادمین اینستاگرام روی فروش پیج کاری

شبکه‌های اجتماعی امروزه به بخش جداناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شده به طوری که حتی تصور نبود آنها باعث می‌شود بسیاری از کارهای روزانه ما مختل شود ، یکی از شبکه‌های پرطرفداری که در ایران بسیار مورد بازدید قرار گرفته اینستاگرام می‌باشد .

اینستاگرام یکی از برنامه‌های بی‌رقیب در جهان امروزی محسوب می‌شود این برنامه به دلیل قابلیت‌های زیاد خود و همچنین ایجاد بستر بسیار مناسب برای فعالیت و برقراری ارتباط بسیار مورد توجه عموم در سرتاسر جهان قرار گرفته است این شبکه یکی از بسترهای بسیار مناسب برای فروش محصولات محسوب می‌شود به طوری که هر فرد عادی زمانی که در این شبکه می‌چرخد و وقت گذرانی می‌کند ممکن است با محصولات متنوع در این بستر مواجه شده باشد تنوع این محصولات و همچنین کیفیت آنها به قدری بالا می‌باشد که تمامی افراد را مجذوب خود کرده به همین علت امروزه فروش از طریق اینستاگرام بسیار بالا می‌باشد و کاربرانی که مشغول فروش محصولات هستند درآمدهای هنگفتی از این زمینه کسب کردند .

فروش بالا در اینستاگرام به عوامل و فاکتورهای مختلفی وابسته می‌باشد در نتیجه برخی از پیج‌ها درآمدهای بسیار زیادی از فروش محصولات دارند گاهی اوقات حجم پیام‌های فروش در برخی از صفحات به قدری بالا می‌باشد که ممکن است مدیر پیج توانایی پاسخگویی به آنها را نداشته باشد در این زمان تاثیر ادمین ها پررنگ تر میشود ، ادمین هایی که ضمن دخالت در فروش و افزایش آن کار افراد را بسیار سبک تر می کنند و اما دلیل اینکه ادمین ها باعث افزایش نرخ فروش میشوند چیست و تاثیر ادمین اینستاگرام روی فروش پیج کاری و تجاری چیست ؟ همه اینها سوالاتی هستند که در ادامه به بررسی کلی آنها خواهیم پرداخت .

تاثیر ادمین اینستاگرام روی فروش پیج کاری

ادمین فروش کیست ؟

اداره پیج‌های اینستاگرامی نیاز به افراد حرفه‌ای و کاربلد دارد اگر شما در زمینه اداره پیج و همچنین کارکرد صحیح آن اطلاعات کافی دارید می‌توانید بدون نیاز به ادمین فعالیت‌های لازم را انجام بدهید اما بعد از اینکه پیج شما مورد دید کاربران زیادی از اینستاگرام قرار گرفت یا اصطلاحا تعداد فالوور شما در گذر زمان افزایش پیدا کرد و در ادامه حجم پیام‌ها دایرکت‌ها و فعالیت‌های لازم در امور فالوورها افزایش پیدا کرد ممکن است تایم اضافه برای هندل کردن و مدیریت آنها را نداشته باشید در این زمان نیاز به ادمین‌های حرفه‌ای و کار بلد دارید .

اداره پیج اینستاگرامی شامل فعالیت‌های مختلفی همچون حمایت از پیج‌های هم حوزه ، تبادل ، تبلیغات، ایجاد استوری ، ساخت محتوا و پست‌های مختلف ، پاسخ دهی به بخش دایرکت‌ها و کامنت‌ها ، تهیه محصولات با کیفیت و اورجینال ، ایجاد دسته بندی هایلایت ها ، ساخت پوستر و قالب برا نظم پیج ، نوشتن بیچ ، کپشن ها و… از جمله فعالیت های مهم صفحه اینستاگرامی به ویژه پیج های کاری محسوب میشود .

اگر پیج شما در زمینه فروش محصولات و فعالیت می‌کند و تعداد بالایی دایرکت از سوی فالوورهای خود دریافت می‌کنید و زمان لازم برای پاسخ دهی به آنها را ندارید می‌توانید از ادمین فروش اینستاگرام کمک بگیرید ادمین فروش اینستاگرام فردی با تجربه می‌باشد که آموزش‌های لازم برای مدیریت پیج را دیده و همچنین اصول کافی برای برخورد صحیح با مشتری را دارد و در زمان کوتاه‌تری به پاسخ سوالات فالوورها جواب می‌دهد در ادامه با ثبت سفارش محصولات و هماهنگ کردن با مدیر اصلی پیج بسته ها را آماده سازی کرده و برای افراد ارسال می کنند .

ادمین فروش اینستاگرام به دلیل آموزش‌هایی که در دوره‌های مختلف اینستاگرامی دیده است اطلاعات لازم درباره سایر فعالیت‌های پیج را نیز دارد در نتیجه اگر بتواند سایر فعالیت‌ها و امورهای لازم را اداره بکند می‌تواند درآمد خود را بیشتر از قبل بکند اما این مورد به فرد ادمین و صاحب پیج بستگی دارد .

وظایف ادمین فروش چیست ؟

برای آگاهی کامل از ادمین فروش اینستاگرام و وظایف آن در ادامه به بررسی کلی مسئولیت های ادمین اینستاگرام خواهیم پرداخت .

تاثیر ادمین اینستاگرام روی فروش پیج کاری

  • ثبت دقیق شفارشات و تعداد آن ها

با توجه به اینکه یکی از وظایف مهم ادمین فروش اینستاگرام فروش محصولات از طریق دایرکت می‌باشد این ادمین‌ها بایستی اطلاعات کامل درباره مشتریان محصولات خریداری شده نوع ، جنس ، رنگ آنها ، فیش واریزی ، نام خریدار و… را ثبت و ضبط کنند تا به مدیر پیج ارائه کنند و میزان فروشی ها محاسبه کرده و از ظرفیت محصولات اطلاعاتی کافی داشته باشند تا بتوانند ثبت سفارشات را به صورت دقیق انجام دهند .

  • دریافت اطلاعات کامل مشتریان

به مرور بعد از اینکه شناخته شدید و توانستید محصولات خود را به فروش برسانید ادمین اینستاگرام بایستی یک سری از فعالیت‌هایی را در بخش دایرکت انجام بدهد برای مثال اگر فردی قصد خرید محصولات پیج را داشته باشد ادمین فروش بایستی یک سری از اطلاعاتی را درباره خریدار داشته باشد .

ادمین فروش اینستاگرام ابتدا باید از خریدار درباره محصول نو و شکل آن اطلاعاتی داشته باشد تا بداند کدام محصولات باید برای ارسال آماده بکند در ادامه ادمین فروش اینستاگرام بایستی اطلاعاتی درباره خریدار را به دست بیاورد این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی ، محل دقیق سکونت، شهر و استان زندگی ، شماره تلفن همراه کد پستی می باشند ، این اطلاعات برای ارسال سفارش و همچنین دریافت کد مرسوله الزامی می باشد تا بتوان محصول را به سرعت ارسال کرد .

  • ارائه شماره حساب به خریداران

بعد از اینکه ادمین فروش اینستاگرام اطلاعات کامل درباره فرد خریدار و مشتری را به دست آورد اکنون زمان آن می‌باشد که قیمت محصول همراه با هزینه ارسال را ثبت و به خریدار ارائه دهند هزینه پست برای ارسال محصول به مشتریان بر اساس وزن محصول انجام می‌گیرد اما اکثر پیج‌ها یک نرخ مشخصی را برای محصول در نظر گرفته‌اند که افراد بدون توجه به نوع بسته بایستی آن را برای پک های متوسط پرداخت کنند .

قدم آخر ادمین فروش اینستاگرام بایستی برای دریافت مبلغ مد نظر شماره حساب و یا شماره کارت مدیر پیج و یا فروشنده محصول را به خریدار ارائه دهد تا در اولین زمان ممکن ثبت شود .

  • پاسخگویی به مشتریان بعد از خرید و ارتباط با بخش مدیریت

در مواردی ممکن است که کاربران و افرادی که محصولاتی را خریداری کردند بعد از گذر چند روزی به بخش دایرکت پیام داده و درباره نحوه ارسال محصول و مدت زمان ارسال آن پرسش هایی را داشته باشند ، حتی ممکن است فرد خریدار از محصول خود راضی نباشد و در صدد برگشت آن پیام دهد در این صورت ادمین فروش محصولات بایستی پاسخگوی کاربران باشد ، همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ارسال و زمان آن با ارائه کد مرسوله افراد می توانند از مسیر بسته اطلاعات کافی بدست بیاورند .

ادمین فروش محصولات اینستاگرامی علاوه بر اینکه بایستی ارتباط دائم میان فالوورها و افرادی که خریدار هستند داشته باشد بایستی با بخش مدیریت نیز ارتباط مداوم داشته باشد  تا درباره اطلاعاتی از جمله ، محصولات ، تعداد آنها ، قیمت دقیق آنها ، نحوه ارسال ، زمان ارسال ، محصولات موجود در انبار ، محصولات جدید و… اطلاعاتی را از بخش مدیریت کسب کند و در صورت لزوم در بخش پست و استوری درباره محصولات جدید اطلاعاتی را قرار دهد .

مزایای استخدام ادمین فروش اینستاگرام

استخدام ادمین‌های اینستاگرام علاوه بر اینکه می‌تواند مسئولیت‌های شما را سبک‌تر بکند در کنار آن مزایای فراوانی برای کسب و کار شما می‌تواند به همراه داشته باشد که در ادامه قصد بررسی مزایای آن را داریم .

افزایش فالوور اینستاگرام

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مزایایی که استخدام ادمین فروش در اینستاگرام به همراه دارد افزایش تعداد دنبال کنندگان یا همان فالوورها می‌باشد ، افزایش فالوور با استخدام ادمین اینستاگرام به دلایلی مختلفی انجام میگیرد ، می توان گفت ادمین اینستاگرام می تواند با بهره گیری از اصول مناسب و دانستن اطلاعات کامل درباره الگوریتم در افزایش فالوور پیج نقش داشته باشد ، همچنین ادمین اینستاگرام با پاسخ دهی سریع به بخش دایرکت باعث جلب اعتماد کاربران شده و سبب میشود افراد علاقمند شوند تا در ادامه بیشتر از این صفحه خرید داشته باشند و با معرفی پیج به سایر دوستان خود موجب افزایش فالوور پیج شوند .

مدیران پیج می توانند برای افزایش تعداد فالوور خود ضمن کمک گرفتن از ادمین های فروش از خرید پیج واقعی و ایرانی نیز کمک بگیرند ، با خرید پیج اینستاگرامی می توان تعداد فالوور بالایی داشت و به سرعت بازدهی بالایی کسب کرد در نتیجه اگر قصد شروع قدرتمند با تعداد فالوور بالا را دارید خرید پیج بهترین روش افزایش فروش محسوب میشود .

ادامه مطلب در لینک زیر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا