استان ها

تخصیص اعتبار ویژه ساخت کلاسهای درس و تجلیل از معلمان لرستان

تخصیص اعتبار ویژه ساخت کلاسهای درس و تجلیل از معلمان لرستان

وزیر آموزش وپرورش در سفر به خرم آباد از تخصیص اعتبار ویژه جهت ساخت کلاسهای درس و تجلیل از معلمان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،یوسف نوری در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان گفت :توفیقی حاصل شد که در دیار مرجعیت، و شهامت و مردمی مهربان و مهمان نواز حضور پیدا کنیم مردمی که بیش از ۶۵۰۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده اند.

وی هدف از سفر به استان لرستان را عرض خدا قوت و ادب محضر عزیزان در شورای آموزش و پرورش،معلمین عزیز، مدیران گرامی و همکاران فرهیخته در بخش های مختلف عنوان کرد و افزود: از اهداف این سفر شنیدن موارد،مشکلات در حوزه های زیرساختی، حوزه های انسانی، پرورشی، پژوهشی و آموزشی بود که در شورای آموزش و پرورش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نوری در خصوص موارد مطرح شده در این جلسه گفت:بخشی از این موارد نیاز به تصمیم آنی داشت که تصمیم لازم اتخاذ شد و بخشی نیازمند بررسی اولیه هستند که سریعاً بررسی خواهند شد و ترتیب اثر داده می شوند .

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد : در این سفر کمک های خوبی در حوزه های مختلف در استان انجام شد از جمله؛ در زمینه ساخت کلاس های درس و تجلیل از معلمین مبالغی ویژه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه بخشی از موارد مطرح شده فراتر از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است اظهار داشت : از جمله پیگیری بخشی از اعتبار مدارسی که در در جریان سیل ۹۸ دچار آسیب شده اند که این ها را می بایست از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیری کنیم تا به نتیجه برسند.

نوری از رفع مشکلات مدارس در بحث کمبود نیروهای خدماتی خبر داد و گفت: با سازمان امور استخدامی به این توافق رسیدیم که کمبود این نیروها را برطرف کنیم و آنها اولویت بندی شده است .

وزیر آموزش وپرورش از روند اجرای طرح رتبه بندی معلمان و رفع برخی نواقص نیز خبر داد و افزود: کاری اولین بار شروع می شود اشکالاتی دارد ولی تمام تلاش و خواسته همکاران من این است که رتبه بندی در رتبه هایی که استحقاق آن وجود دارد اعلام شود.

۴۶

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا