ورزشی

رئیس جنجالی سکوت خود را شکست؛ نگران هیچ چیز نیستم/ این تصمیم در کمال آرامش گرفته شد

رئیس جنجالی سکوت خود را شکست؛ نگران هیچ چیز نیستم/ این تصمیم در کمال آرامش گرفته شد

آندره‌آ آنیلی رئیس سابق باشگاه یوونتوس اعتراف کرده که تصمیم گیری درباره کناره گیری از یوونتوس در جلسه سالانه سهامداران باشگاه اصلا برای او آسان نبوده است.

آنیلی اخیراً به دلیل اتهاماتی مبنی بر جعل سوابق مالی باشگاه در دوران ریاستش، سمت خود را ترک کرد. پاول ندود، نایب رئیس، مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی و کل هیئت مدیره به همراه آنیلی استعفا دادند. به جای آنیلی، جانلوکا فررو به عنوان رئیس جدید باشگاه انتخاب شده است.

رئیس سابق یووه که در جلسه سالانه سهامداران در ورزشگاه آلیانز صحبت می‌کرد، تصمیم خود برای ترک پست خود را توضیح داد و گفت: «ترک ریاست باشگاه برای من تصمیم آسانی نبود. علاوه بر عشق به یووه، برای کسب نتایج خارق‌العاده سال‌های اخیر، در داخل و خارج از زمین، سخت کار کرده‌ام. من این تصمیم را در کمال آرامش گرفتم، کاملاً به کار خوبی که در این سال‌ها با هم انجام دادیم، آگاه هستم. نظری که در هفته‌های اخیر با تحلیل کارشناسان متعدد تأیید شد این بود که یوونتوس مشروعیت خود را در هر مسیری نشان خواهد داد و من نگران هیچ چیز نیستم. من فکر کردم که اگر یک گام به عقب بردارم تا انتخاب‌ها و تصمیماتی که از این به بعد گرفته می‌شود مشروط به مشارکت و منافع شخصی من است، تصمیم مناسبی است. افتخاری بود که رئیس یوونتوس بودم، نامی که مقدم بر همه چیز و همه‌کس است.»

باشگاه یوونتوس ضرر مالی ۲۳۹ میلیون یورویی در سال ۲۲-۲۰۲۱ را تایید کرده‌ است که دومین رکورد بزرگ ضرر مالی در تاریخ سری A است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا