فرهنگی و هنری

نمایش یک تئاتر برای کودکان کار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «فیش آباد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی و نویسندگی سیروس همتی از چهارشنبه ۳ اسفند در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و تا جمعه ۲۶ اسفند اجرا خواهد شد.

این نمایش که به موضوع حقوق‌های نجومی پرداخته و انتقادهای مدیریتی را مطرح می‌کند، هر شب با حضور یک یا چند کودک کار اجرا و به آنها تقدیم می‌شود و بخش قابل توجهی از بلیت‌فروشی این اثر نیز به آن کودک کار تعلق می‌گیرد.

در بخش معرفی عوامل در پایان هر اجرا اشکان درویشی تهیه‌کننده و کارگردان اثر به همراه یکی از این عزیزان روی صحنه می‌آید و حضار به صورت خودجوش می‌ایستند و غیرت و شرف این کودکان کار را تشویق می‌کنند.

همچنین اشکان درویشی هر شب در انتهای اجرا خطاب به مسئولینی که‌ حقوق‌های نجومی از بیت‌المال دریافت می‌کنند، این جمله را بیان می‌کند که «واقعا اگر پست و مقام و مسئولیتی دارید، چطور می‌توانید اینقدر وقیحانه با حقوق‌های نجومی از بیت‌المال زندگی کنید و هر صبح این بچه‌ها را سر چهارراه‌ها ببینید و راحت رد شوید و بروید پشت میزتان بنشینید؟ خجالت نمی‌کشید؟؟؟»

خسرو احمدی، سیروس همتی، محمود موسوی، سولماز حصاری، پوریا محمدزاده، ریحانه پهلوان و عاطفه سمرقندی بازیگران نمایش «فیش آباد» هستند.

57245

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا