فرهنگی و هنری

«همآهنگ»؛ تولید تازه تلویزیون در حوزه موسیقی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، «همآهنگ» عنوان یکی از تازه‌ترین تولیدات تلویزیونی در حوزه موسیقی و سرود است که طی روزهای آینده از شبکه‌های نسیم و افق پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. این در حالی است که در آستانه پخش این برنامه تلویزیونی از تیزر آن نیز رونمایی شده است.

«همآهنگ» ویژه‌برنامه‌ای با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از زمستان سال ۱۳۹۹ و پیش تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است.

این برنامه که در آن ۱۴ هزار کیلومتر سفر زمینی برای دیده شدن گروه‌های سرود در ۱۰ نقطه ایران تجربه شده، محصولی از مرکز موسیقی «مأوا»، به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است.

براساس این گزارش طی یک‌سال ‌ونیم گذشته گروه‌های مختلف و متعدد سرود در کشور شناسایی و طی آن بیش از ۸۰۰ گروه پس از دریافت آثار ارزیابی شدند. پس از این مرحله گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان برگزار کردند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گروه‌های برتر مرحله مقدماتی که مجوز حضور در برنامه اصلی را دریافت کرده‌اند، با حضور در استودیوی برنامه «همآهنگ» در حضور هنرمندان شناخته‌شده عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر کشورمان با قالبی بسیار متفاوت و جذاب به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

جزییات، زمان و ساعت پخش برنامه تلویزیونی «همآهنگ» طی روزهای آینده به صورت کامل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۵۹۲۵۹

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا