رپورتاژ

بدون ساخت تیزر تبلیغاتی ، شکست در انتظار کسب و کار شماست

علت اینکه ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کارها از نان شب هم واجب شده است، این است که یکی از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی برای انواع مشاغل و خدمات است.
در جامعه امروز همه گرفتار کار و زندگی هستند و مثل گذشته نیست که مردم وقت و حوصله خواندن متن‌های طولانی همچون روزنامه را داشته باشند. در نتیجه آن دسته از کسب و کارهایی می‌توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند و در این شرایط نظر مردم را به خود جلب کنند و از بهترین روش دیجیتال مارکتینگ که ساخت تیزر تبلیغاتی است، استفاده کنند.
البته ساخت تیزر به هر روشی نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت شما در رقابت باشد. در دنیای مجازی کسب و کارهای زیادی از روش ساخت تیزر تبلیغاتی کمک گرفته اند، اما آنهایی موفق شده‌اند و بیشترین مخاطب را جذب کرده‌اند که ساخت تیزر آنها به روشی متفاوت، خلاقانه و همراه با نوآوری باشد.
کاملا واضح است که هر کسی از عهده ساخت تیزر به چنین روشی برنمی‌آید. در ادامه مقاله مهمترین مزایای ساخت تیزر برای رشد کسب و کارها را توضیح می‌دهیم که قطعاً اگر تاکنون جهت ساخت تیزر اقدام نکرده‌اید، این هدف را یک اولویت مهم برای خود انتخاب می‌کنید.

5 مزیت برتر ساخت تیزر تبلیغاتی در رشد کسب و کارها

افزایش سرعت فروش با ساخت تیزر تبلیغاتی

زمانی که مطلبی در خصوص ویژگی‌های یک محصول می‌خوانیم، به احتمال زیاد حواس پرتی هم چاشنی کار می‌شود و احتمال ماندگاری ویژگی‌های آن محصول در ذهن ما بسیار کم است.
اما زمانی که یک کسب و کاری از ساخت تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصول یا برند خود استفاده می‌کند، به علت درگیر کردن چشم و گوش، ذهن ما را به آن محصول معطوف می‌کند، در نتیجه اگر ساخت تیزر آن برند با ایده جذاب همراه باشد، در ذهن همه بینندگان ثبت می‌شود.
حتی وقتی که مخاطبی در فروشگاه دنبال یک برندی از قبل تعیین شده می‌گردد و آن برند تبلیغ شده را ببیند، ناخودآگاه آن تیزر در ذهنش تداعی می‌شود و چه بسا که انتخاب آن برندی که ساخت ویدیو تبلیغاتی را به شکل حرفه‌ای انجام داده است، انتخاب آنها باشد.

 گوگل عاشق ساخت تیزر تبلیغاتی است

بعید به نظر می‌رسد که کسب و کار خود را بسیار پرقدرت آغاز کرده باشید، اما از داشتن سایت غافل شوید.
همانطور که می‌دانید گوگل به سایت‌هایی بها می‌دهد و آنها را از نظر سئو ارتقا می‌بخشد که کاربران زمان زیادی را در آن سایت سپری کرده باشند. اگر برای سایت محصولات خود، ساخت تیزر را انجام دهید، مخاطب به هنگام بازدید از صفحات سایت، تیزر شما را هم می‌بیند و در نتیجه با ساخت کلیپ تبلیغاتی ذهن مخاطب را درگیر کرده و زمان حضورش در سایت افزایش پیدا می‌کند.
بنابراین احتمال اینکه گوگل به سایت شما رتبه برتر بدهد، بسیار بالا رفته و در نهایت مخاطبان زیادی وارد سایت شما شده و فروشتان افزایش خواهد یافت.

بهره گیری از رایج ترین ابزار در دست مردم ( موبایل) برای معرفی محصول

اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید، می‌بینید که حتی در دورهمی‌ها، جلسات و مهمانی‌ها هم مردم از گوشی و فضای مجازی غافل نمی‌شوند.
پس این یک فرصت بسیار ویژه برای معرفی کسب و کارتان است که با ساخت تیزر حرفه‌ای می‌توانید از همین مردم به عنوان بازاریاب‌های محصول خود کمک بگیرید چرا که اگر ساخت کلیپ تبلیغاتی با خلاقیت و حرفه ای بودن همراه باشد، قطعاً کاربران فضای مجازی آن را به دوستان خود هم ارسال می‌کنند و بدین ترتیب محصول شما دیده می‌شود.

ارائه مهمترین اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن با ساخت تیزر تبلیغاتی

دنیای امروز زمان صرف وقت برای خواندن نیست، دنیای سرعت است.
همه مردم دوست دارند، به بهترین شکل از زمان خود استفاده کنند و در کوتاهترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند. اگر می‌خواهید در بازار فروش موفق شوید، باید با ساخت تیزر حرفه ای مهمترین ویژگی‌های محصول و مزایای رقابتی آن را به خلاقانه‌ترین شکل و در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب عرضه کنید.

جذب اعتماد مخاطبان با ساخت تیزر تبلیغاتی

متاسفانه در هر صنفی از جمله فضای مجازی هم کلاه برداری وجود دارد که باعث بی اعتمادی خیلی از مردم نسبت به خرید محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود.
اما زمانی که شما ساخت تیزر را برای کسب و کارتان انجام می‌دهید، حس بهتری به مخاطب دست می‌دهد و این تفکر در ذهنش شکل می‌گیرد که این محصول حتماً ارزش بالایی دارد که برایش هزینه شده است و این همه در فضای مجازی دیده می‌شود.
بدین ترتیب اعتماد مخاطبان را با ساخت ویدیو تبلیغاتی می‌توانید جذب کنید و فروش شما به طور شگفت انگیزی افزایش پیدا می‌کند.

بهترین روش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای چیست؟

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای نیاز به یک تیم متخصص و خلاق دارد، البته تجهیزات و امکانات استودیو هم بسیار مهم است. اگر شما به دنبال یک استودیو مجهز به بروزترین امکانات همراه با یک تیم خلاق و متخصص هستید، پیشنهاد ما به شما ایران مایند است. حتماً می‌دانید که ساخت تیزر تبلیغاتی در عمارت‌ها و لوکیشن‌های تصویربرداری بسیار پر هزینه است، اما باید بگوییم که ایران مایند با داشتن دکورهای مینیمال همراه با اصول تکنولوژیکی بدون گرفتن هزینه لوکیشن، آماده ساخت تیزر تبلیغاتی برای محصولات شما است.

سخن آخر

اگر با ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای کسب و کارتان را در فضای مجازی معرفی نکنید، در اقیانوس محصولات و رقبا غرق می‌شوید و زحمات شما به ثمر نمی‌نشیند. برای اینکه از ساخت تیزر ، بهترین نتیجه را برای رشد کسب و کارتان بگیرید، باید جایی را پیدا کنید که تجربه ساخت تیزر تبلیغاتی برای انواع کسب و کارها را داشته باشد.
از طرفی یک تیم متخصص و خلاق همراه با یک استودیو مجهز لازم است تا ساخت کلیپ تبلیغاتی به بهترین شکل برای شما رقم بخورد.
گروهی که با هنرورهای حرفه ای ، سرعت و دقت بالا، پرهیز از تکرار و قیمت مناسب بتواند ساخت ویدیو تبلیغاتی را به حرفه ای ترین شکل برای شما انجام بدهد.
همه این ویژگی‌ها را تنها می‌توانید در مجموعه ایران مایند پیدا کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا