استان هاورزشی

بوکسور کرمانشاهی برنز آسیا گرفت

پوریا امیری بوکسور کرمانشاهی توانست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2021 امارات را بگیرد.

 

حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بوکس کرمانشاه پس از حدود یک دهه صاحب مدال آسیایی شده، اظهار کرد: پوریا امیری بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی که به همراه تیم ملی کشورمان عازم مسابقات قهرمانی 2021 امارات شده، توانست مدال برنز این رقابت ها را بگیرد.

 

وی تصریح کرد: این بوکسور کرمانشاهی در دور اول رقابت ها استراحت داشت و در دور یک چهارم نهایی هم باتوجه به اینکه حریف اماراتی اش حاضر به مسابقه نشد استراحت کرد و سرانجام در مرحله نیمه نهایی به حریف از کشور قزاقستان برخورد.

 

رئیس هیات بوکس کرمانشاه افزود: هرچند که حریف قزاق یکی از قدرتمندترین سنگین وزن های بوکس آسیا است، اما بوکسور کرمانشاهی به خوبی با این حریف مبارزه کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان می توانست پیروز این رقابت باشد.

 

وی تاکید کرد: پوریا امیری در این دیدار سه راند کامل را بدون آنکه ناک اوت شود برابر حریف قزاق خود مقتدرانه جنگیدند و علیرغم همه شایستگی هایی که در این دیدار داشت، مغلوب حریف شد.

 

فشی کسب مدال برنز آسیایی پوریا امیری را اتفاقی بسیار خوب برای بوکس کرمانشاه خواند و گفت: پس از حدود 10 سال بوکس کرمانشاه در رقابت هایی آسیایی صاحب مدال شده که نشان می دهد روزهای بهتری نیز پیش رو داریم.

 

وی تاکید کرد: زمانی بوکس کرمانشاه در ایران حرف های زیادی برای گفتن داشت و طی سالهای اخیر تلاش کرده ایم تا بتوانیم دوباره آن جایگاه را بدست آوریم که خوشبختانه مسیر را بخوبی طی کرده ایم و ماحصل آن هم به مرور در حال دیده شدن است.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا