اجتماعی

تهران میزبان سومین همایش نمایندگان و فروشندگان جی پی اس وایزر از استان‌های تهران و البرز

در پی رشد سریع تعداد نمایندگی‌های محصولات ضدسرقت وسایل نقلیه وایزر، و با هدف همفکری و بهبود تعامل جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات، همایش نمایندگان و فروشندگان وایزر در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

 

استقبال از محصولات امنیتی و ضد سرقت خودرو و موتور سیکلت وایزر در ایران رشد روزافزونی داشته، به‌طوری که بر اساس آمار، تنها در سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های جی پی اس وایزر، حافظ امنیت وسایل نقلیه‌ی ده‌ها هزار نفر از مردم ایران با ارزش بیش از ۳۹ هزار میلیارد تومان بوده است.

این دستگاه‌ها که در مدل‌های مختلف و از سال ۱۳۹۵ و پس از ۲۵ سال تجربه‌ی فعالیت شرکت تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا به بازار عرضه شده، امکانات بسیار نوآورانه در ردیابی خودرو را در کنار امکانات نرم‌افزاری قرار داده و قیمت مناسب و خدمات پشتیبانی با کیفیت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته نیز باعث موفقیت بیشتر آن در بازار ایران شده است.

مسلما این رشد بدون داشتن شبکه‌ای از متخصصان فروش، نصب و پشتیبانی ممکن نبوده و شرکت وایزر در همین راستا و به‌خصوص در سه سال گذشته، به‌شدت در حال توسعه‌ی این شبکه با هدف حفظ و ارتقای سطح خدمات خود بوده است.

اما از دید وایزر، صرفاً توسعه‌ی این شبکه از نمایندگی‌ها و فروشندگان در ایران، کافی نیست و ارتقای سطح دانش فنی و مشتری‌مداری در این شبکه نیز به موازات توسعه‌ی شبکه‌ی نمایندگی مورد توجه واقع شده است. بر این اساس، علاوه بر آموزش‌های دوره‌ای، وایزر از سال ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری همایش‌های سالانه خود نموده که با استقبال بسیار خوب نمایندگان از سراسر کشور همراه شده است.

همایش سوم نمایندگان وایزر، در کمتر از یک سال

اگرچه برگزاری رویدادهای نمایندگان به‌صورت سالیانه، یک عرف تجاری محسوب می‌شود، اما سرعت رشد نمایندگان و همچنین تحولات و دستاوردهای جدید وایزر موجب گردید در فاصله‌ای کمتر از یک سال همایش سوم خود را برگزار  و نمایندگان خود را در هتل معظم اسپیناس پالاس تهران گرد هم آورد.

در همایش وایزر، که در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران برگزار گردید، دکتر فتوت احمدی، مدیرعامل گروه کاوشکام آسیا، مالک برند وایزر از تاریخچه و دستاوردهای این برند و از تحقیقات، نوآوری، مشتری‌مداری و کیفیت به‌عنوان نقاط اصلی اتکا در رشد برند وایزر نام برد و نقش نمایندگان در این امر را ستود.

در ادامه مهندس دوست حسینی مدیر گروه وایزر نیز، با ارائه‌ی گزارشی از دستاوردهای وایزر تا به امروز، از آرمان و چشم‌انداز این برند برای خلق جامعه‌ای امن سخن گفت.

همچنین در پایان این مراسم از نمایندگان و فروشندگان برتر وایزر در استان‌های تهران و البرز با اهدای تندیسی تقدیر به عمل آمد.

/// پایان خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا