فرهنگی و هنری

حمله روزنامه جوان به «مدیران فرهنگی و سینمایی» / مقابل سلبریتی‌ها، احساس حقارت می‌کنید / ذهنیت عقب‌مانده دارید/ سینمای ایران، ده‌ها فرخ‌نژاد دارد

روزنامه جوان با اشاره به مهاجرت حمید فرخ‌نژاد از کشور، مدیران سینمایی را مبتلا به بیماری «احساس حقارت» دانست و تاکید کرد تا تفکرات «عقب‌مانده» مدیران فرهنگی و سینمایی ترمیم نشود ریشه مشکلات خشک نخواهد شد.

احساس حقارت مدیران ما در مقابل سلبریتی‌ها بیماری است که اگر مداوا نشود در بر همین پاشنه در حال گردش خواهد بود. اینکه حضور یک چهره، موفقیت یک فیلم یا سریال را تضمین می‌کند تلقی غلط و عقب‌مانده‌ای است که اگر در ذهن مدیران فرهنگی و سینمایی ترمیم نشود ریشه مشکلات خشک نخواهد شد. اینکه به جای تمرکز روی فیلمنامه و قصه مناسب و درک جایگاه تهیه‌کننده صرفاً به دنبال چهره‌ها باشیم رویکردی است که می‌تواند فرخ‌نژادهای دیگری را علیه منافع ملی علم کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: فرخ‌نژاد در وهله اول زاییده عملکرد مدیران ماست. هم‌اکنون سینمای ایران ده‌ها فرخ‌نژاد دارد که به دست خودمان ایجاد شده و درصدد هستند تا در موقعیتی مناسب نقش خود را ایفا کنند. اینکه چقدر این روند اصلاح شود به عملکرد و هوشیاری مدیران ما بستگی دارد. همان زمان که فرخ‌نژاد مقابل دوربین ۸۰ میلیون ایرانی را فدای یک تار موی پسرش کرد باید برای مدیر باهوش و فهیم ما حجت تمام می‌شد. امثال او چگونه باید روحیات ضدایرانی‌شان را برملا می‌کردند تا مدیران ما سیاست‌های خود را متحول کرده و متناسب با منافع ملی تنظیم می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

  • پاییز ۱۴۰۱، هشتاد و هشتِ هنرمندان است / برخورد با هنرمندان ، دشوارتر از برخورد با سیاستمداران است / یافتن جایگزین برای هنرمندان، ساده‌انگاری است

  • حمله تند روزنامه «جوان» به ترانه علیدوستی / گزاره «جای هنرمند در زندان نیست»، محلی از اعراب ندارد

  • حمله تند روزنامه اصولگرا به اصلاح طلب معروف بخاطر حمایت از ترانه علیدوستی /شما از کجا می‌دانید دلایل بازداشت فلانی چیست؟!

  • طعنه روزنامه جوان به سلبریتی ها بعد از بازداشت یک فوتبالیست/ روزها عزادار و شب‌ها «هوادارند»

۲۱۲۲۰

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا