رپورتاژ

خرید کتاب جعبه سیاه پرستاری

اگر دانشجوی پرستاری هستید و قصد دارید در ارشد نیز پرستاری را ادامه بدهید یا در سایر رشته های پیراپزشکی تحصیل میکنید اما تصمیم دارید تا در کنکور ارشد رشته پرستاری شرکت کنید و نگران این هستید که کنکورتان را چجور با رتبه ای خوب در

 

دانشگاهی با رنک بالا قبول شوید باید بگویم به خوب جایی مراجعه کرده اید . کتاب جعبه سیاه پرستاری این امکان را برای شما فراهم میکند تا قبل از کنکور ارشد چندبار کنکور را در خانه تجربه کنید .

مجموعه جعبه سیاه پرستاری از انتشارات علمی سنا یکی از کتاب های جدید و داغیست که وارد بازار شده و شما را از تست دیگری بی نیاز میکند .

این مجموعه که برای شما گرد آوری شده است ، مجموعه ای از تست های کنکوری و مشابه کنکور برای آزمون ارشد رشته پرستاریست ، درحقیقت کتاب جعبه سیاه پرستاری

در راستای قبولی تضمینی شما در کنکور ارشد تالیف و تدوین شده است .

این کتاب یک بانک تست قوی  به همراه پاسخ های تشریحی و کلیدی است که علاوه بر ایجاد شرایط مشابه کنکور برای شما ، با توضیح ریز به ریز و نکته به نکته سوالات در پاسخنامه و تحلیل گزینه ها شما را با دام های تستی، سبک سوالات ،دیدگاه طراحان تست کنکور و نحوه چینش سوالات و گزینه ها آشنا میکند .

همچنین این کتاب به شما این امکان را می دهد تا پیش از کنکور اصلی خود چندین مرتبه  در خانه این آزمون های مشابه را داده باشید و با آمادگی کافی و بدون استرس وارد جلسه کنکور شوید و به راحتی رتبه ای مناسب کسب کنید و در دانشگاه های عالی رتبه به ادامه تحصیل خود مشغول گردید.

از نکات مثبت این کتاب این است که در کنار هر تستی که شما می زنید درجه سختی آن ذکر شده است لذا این امکان را می دهد تا شما ارزیابی بهتری از خودتان داشته باشید و درصورت اشتباه نا امید نشوید ،چنان که حل یک سوال سخت به شما اشتیاق تست زدن دوباره را خواهد داد.

کتاب جعبه سیاه پرستاری جمع آوری حدود ۲۰ سال کنکور ارشد پرستاریست که برای شما مهیا شده است تا شاخ  گول کنکور را به راحتی بشکنید.

به طور کلی آن چه در این کتاب در انتظار شماست شامل:

  • حدود ۲۰ سال آزمون های کارشناسی ارشد رشته پرستاری
  • پاسخ کلیدی سوالات
  • پاسخ تشرسحی سوالات به همراه رفع نکات مبهم و تحلیل گزینه های درست و غلط
  • استفاده از منابع جدید و به روز شده

این کتاب تست ، فقط یک کتاب تست ساده نیست بلکه حتی در چینش کلمات ، کادر بندی ها ، رنگ و تصاویر کتاب طوری طراحی شده تا شما از مطالعه خسته و دلزده نشوید .

از نکات جالب این  کتاب تست این است که در کنار سوالات پر تکرار با قردادن علامت چراغ به شما تذکر می دهد تا تمرکز بیشتری را بر روی این سوال داشته باشید .

از ویژگی های برجسته دیگر این کتاب ،چاپ رنگی و کیفیت بالای کاغذهای مورد استفاده در آن است و این امکان را به شما می دهد که بر خلاف سایر کتاب های موجود در بازار که پس از چندی ورق خوردن ، کاغذ کنده میشود ، کتاب دوام کافی را داشته باشد و این اجازه را بدهد تا شما به راحتی با تست های آن کشتی بگیرید !

با تمام این ها قیمت تمام شده برای شما جهت خرید این کتاب نسبت به کتاب های مشابه آن در بازار که با این کیفیت هم نیستند بسیار با صرفه تر و کمتر است .

در واقع شما با خرید کتاب جعبه سیاه پرستاری با یک تیر چند نشان را مورد هدف قرار می دهید ، هم پول کمتری هزینه میکنید ،هم کتاب بهتری را در دست میگیرید ، هم قبولی خودتان را تضمین میکنید.

اگر همچنان ترید دارید که این کتاب آیا یک کتاب در خور و مناسب است و ارزش هزینه کردن را دارد باید بگویم کافیست کلمه کتاب پرستاری را چک کنید تا در اولین و محبوب ترین کتابی که در لیست پیشنهادات ، گوگل در اختیارتان قرار می دهد اولین چیزی که به چشمتان می آید ، مجموعه تست های کتاب جعبه سیاه پرستاری باشد ، این کتاب با قبولی های بالا و فید بک های مثبت خود نظرات زیادی را در کوتاه مدت به خود جلب نموده است ، کافی است از قبولی های سال بالایی خود بپرسید تا نظر مشابه آن ها را در ارتباط با این محصول شاهد باشید .

امیدوارم از نکاتی که در ارتباط با کتاب در اختیارتان قرار داده شد استفاده کافی را برده باشید، کلید قبولی شما در کنکور ارشد پرستاری در دستان ما و تصمیم نهایی برای قبولی با شماست !

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا