رپورتاژ

سواحل زیبای ونکوور

ساحل Third

اخذ ویزای کانادا: ساحل Third مکانی مناسب برای طبیعت گردی ونکوور است. این ساحل از محبوب‌ ترین سواحل در ونکوور است، به ویژه در ماه های گرم و فصل تابستان که منظره زیبایی دارد.

ساحل Third دارای شن های سفید و رنگی است، این ساحل آب زلال و پاکی دارد و ماسه های نرم و حال و هوایی استوایی برای گذراندن تعطیلات به یاد ماندنی دارد. این ساحل به عنوان یکی از زیباترین ساحل های ونکوور شناخته شده است که در کانادا قرار دارد.

قایقرانی و اسکی روی آب از تفریحات مناسب این ساحل است، این ساحل یکی از مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری ونکوور است و علاوه بر اینکه مورد توجه گردشگران قرار گرفته، بلکه خود اهالی این منطقه نیز به این ساحل علاقه خاصی دارند.

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید و می خواهید با شرایط آن آشنا شوید حتما لینک را دنبال نمایید

ساحل Locarno

ساحل Locarno نیز شامل طبیعت دیدنی ونکوور می باشد. این ساحل یک مقصد بی نظیر و فوق العاده برای تفریحات آبی تابستانی و هوای گرم است. به طور کلی منطقه ساحل غربی کانادا غنی از تاریخ و فرهنگ بومی است.

لازم به ذکر است بدانیم که نزدیک به اقیانوس آرام، این ساحل تغییرات فصلی ملایمی دارد. ونکوور تنها شهر بزرگی است که زمستان های سردی دارد. در این ساحل ماهی‌گیری بسیار زیاد است و همچنین دوچرخه سواری، قایق سواری و پیاده روی از تفریحات دیگر این ساحل محسوب می‌شود.

این ساحل یکی از مناطق اصلی ونکوور است و به طور کلی ساحل Locarno طبیعت دیدنی و هیجان انگیز ونکوور است.

همه ما به طبیعت علاقه داریم، سرسبزی به افراد نشاط و آرامش خاصی می‌دهد و اگر دوست دارید طبیعت زیبا و دلنشینی را احساس کنید، این ساحل را در اولویت سفر خود قرار دهید.

همکاران ما در این سایت می توانند به شما کمک کنند و اطلاعات شما را در این زمینه بیشتر کنند.

ساحل Wreck

ساحل Wreck، طبیعت گردشگری ونکوور را محسوب می شود. ونکوور به علت داشتن ساحل های فراوان، در سال مهمانان و گردشگران زیادی را در خود جای می دهد و یک شهر بندری است.

ساحل Wreck یکی دیگر از ساحل های ونکوور است که یک ساحل آرام و ساکت می باشد. این ساحل در جنوب غربی ونکوور واقع شده است و این مکان در پای صخره است و مسیرهای پیاده روی زیادی دارد.

امروزه این ساحل از بهترین سواحل در ونکوور شناخته شده است که دارای شن و ماسه های طلایی است. این ساحل با ۷.۸ کیلومتر بزرگترین ساحل رسمی در ونکوور شناخته شده است. ساحل Wreck در نزدیکی دانشگاه قرار دارد و واقع در نوک غربی ونکوور است.

اگر به دنبال ساحل شنی خلوت برای استراحت هستید، می توانید این ساحل را انتخاب کنید. این ساحل برای غواصی هم گزینه بسیار خوبی خواهد بود که هر ساله غواصان زیادی که مهارت خاصی در این کار دارند، به این ساحل سفر می کنند. اگر علاقمند به سفر و گردش هستید، حتماً شهر ونکوور را انتخاب کنید و از ساحل های متنوع و گوناگون این شهر دیدن کنید و لذت ببرید.

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید این لینک را دنبال نمایید

ساحل Ambleside

ساحل Ambleside از سواحل دیدنی ونکوور است. این ساحل با آب و هوای خنک، مکانی فوق العاده برای باربکیو است. اگر به دنبال یک ساحل خلوت و آرام هستید، ما این ساحل را به شما پیشنهاد می کنیم.

شما در ونکوور می توانید با هزینه پایین اسکی روی آب و ورزش‌های دیگر را تجربه کنید. این مکان یک شهر ساحلی و بندرگاهی مهم در کانادا است که دارای مزیت های زیادی است. دوچرخه سواری در این منطقه بسیار زیاد است و افرادی که دوچرخه سواری دوست دارند، می‌توانند به این ساحل بروند.

این ساحل دارای امکاناتی مانند رستوران، کافه، ماساژ، باشگاه، جکوزی و غیره می‌باشد. خدماتی که این ساحل به مشتریان ارائه می دهد، به صورت تمام وقت است.

به طور کلی ونکوور به دلیل ساحلی بودن معمولاً برف زیادی به خود نمی بیند و تعداد روزهای کمتری در این شهر شاهد برف می باشید، ولی شرایط آب و هوایی شهر بسیار مطلوب است.

اگر به دنبال یک ساحل دیدنی در ونکوور هستید، ساحل Ambleside را انتخاب کنید. شما دوستان عزیز اگر در مورد این ساحل اطلاعات زیادی ندارید، می توانید با مشاورین و متخصصین ما در این سایت مشورت کنید و این افراد با سابقه طولانی و با تجربه زیاد در این سایت به انواع سوالات شما پاسخ می دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا