استان ها

مشکل آب در همدان جدی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان، مشکل آب را در همدان جدی دانست و گفت: دشت‌های استان جزء دشت‌های ممنوعه هستند و تمام کارهای مهندسی شامل سد، بند، کانال و شبکه در آنها یا اجرا شده و یا در حال اجراست.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان، مشکل آب را در همدان جدی دانست و گفت: دشت‌های استان جزء دشت‌های ممنوعه هستند و تمام کارهای مهندسی شامل سد، بند، کانال و شبکه در آنها یا اجرا شده و یا در حال اجراست.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه همدان، “صفرعلی کمندانی” در نخستین نشست شورای راهبری بهبود مدیریت شرکت‌های آب منطقه‌ای زنجان، همدان و کردستان، مدیریت تقاضا را مهم‌ترین موضوع در مدیریت منابع آب خواند و اظهار کرد: این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی و کارهای غیره سازه‌ای است و در حال حاضر مدیریت آب استان بر مدیریت تقاضا متمرکز شده و پروژه‌های بهبود مدیریت یکی از راهکارهایی است که ما را در مدیریت تقاضا یاری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است، تصریح کرد: کسب موفقیت‌ها، رتبه‌ها و گواهی‌نامه‌هایی که توسط حوزه‌های مختلف شرکت آب منطقه‌ای همدان به دست آمده، شاهد این ادعا است.

 

معاون حفاظت و بهره‌برداری روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان نیز به شرح مختصری از فعالیت‌های مدیریت بهبود در حوزه عملکرد خود پرداخت و اعلام کرد: نیروی انسانی جذب شده در سال‌های اخیر از تخصص و مدارک بالای تحصیلی برخوردار هستند.

 

“منصور ستوده” افزود: این معاونت با راه‌اندازی سیستم جامع حفاظت و بهره‌برداری و ثبت 16 هزار منبع آب در استان، امکان صدور همه‌ی مجوزها، قبوض آب‌بها و حق‌النظاره را فراهم کرده که گامی بلند در جهت بهبود مدیریت در این حوزه است.

 

وی با توجه به کسب امتیاز خیلی خوب عملکرد حفاظت و بهره‌برداری در مجمع سال 90 شرکت، روند بهبود مدیریت در حوزه حفاظت و بهره‌برداری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید در سال‌های آتی نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و در زمینه افزایش روند بهبود در سازمان تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای همدان نیز مهم‌ترین ابزار تحقق بهبود را عامل انسانی دانست و افزود: باید اراده لازم را در بین کارکنان ایجاد کنیم تا به چشم‌انداز مورد نظر دست پیدا کنیم.

 

“مروت قبادی” افزود: سمت و سوی آموزش‌ها باید به کاربردی شدن و توجه به نیازهای روز تغییر کند و انقلابی در امر آموزش ایجاد شود تا اهداف سازمان محقق شود؛ آموزش غیرمرتبط تنها صرف هزینه و زمان را برای سازمان و کارکنان در بر دارد.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا