رپورتاژ

معرفی تلویزیون های برند شیائومی

همه گیر شده و کاربرد بالای تلویزیون موجب شده تا کمپانی های زیادی اقدام به طراحی و تولید این وسیله برقی نمایند. به ندرت پیش خواهد آمد که وارد محیط سر بسته بشویم و با نمونه ای از تلویزیون برخورد ننماییم. از چالش های پیش رو برای کاربران در حین خرید تلویزیون، انتخاب برند آن است. انتخاب برند تلویزیون تا حدی می تواند سلیقه ای باشد. البته برخی کاربران تنها با توجه به پیشنهاد سایر افراد دیگر اقدام به انتخاب برند تلویزیون می نمایند.

شیائومی شرکتی است که در زمینه تولید لوازم برقی و الکتریکی فعالیت دارد. این شرکت در اقدامی بسیار حساب شده دست به تولید و طراحی تلویزیون نموده است. دلیل این اقدام شیائومی را می توان افزایش اعتبار و جایگاه آن در سطح جهانی و رضایت کاربران از سایر محصولات این برند می باشد. شیائومی در ساخت و تولید تلویزیون توانسته به خوبی عمل نماید و رضایت کاربران را به سمت خود جلب و همچنین در سطح جهانی جایگاه مناسبی را تصاحب نماید.

وضوح بالای نمایشگر

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در حین انتخاب و خرید تلویزیون، کیفیت و وضوح نمایشگر می باشد. شیائومی در بخش تولید نمایشگر بسیار خوب عمل کرده و توانسته در این بخش رضایت حداکثری کاربران را به دست آورد. از مواردی که کاربران را به  خرید تلویزیون شیائومی ترغیب خواهد کرد، کیفیت بالای نمایشگر های آن است. این برند در ساخت پنل نمایشگر تلویزیون های خود از فناوری های متعددی استفاده خواهد کرد. اما به مظنور کاهش قیمت تلویزیون های خود اغلب از فناوری بسیار محبوب LED بهره خواهد برد. از محبوب ترین تلویزیون های LED شیائومی که در سال 2022 معرفی شده اند می توان به تلویزیون های سری MAX اشاره کرد. امکانات مناسب، قیمت عالی و همچنین وضوح مناسب نمایشگر موجب شد تا این سری از محصولات شیائومی به یکی از پروژه های موفق این شرکت تبدیل شوند.

البته شیائومی برای کاربران حرفه ای تر در ساخت پنل نمایشگر تلویزیون های خود از فناوری های دیگری همچون QLED نیز استفاده کرده است. کیفیت و وضوح این نوع نمایشگر ها نسبت به تلویزیون ال ای دی بالاتر می باشد. البته شیائومی جهت رقابل با سایر برندهای مطرح دیگر از فناوری های دیگر نیز به منظور افزایش وضوح و کیفیت نمایشگر تلویزیون های خود نیز بهره خواهد برد. استفاده از پردازشگر های بسیار قدرتمند یکی از اقدامات شیاومی جهت بهبود کیفیت وضوح ویدئو و تصاویر در نمایشگر تلویزیون های خود می باشد. وجود پردازشگر های بسیار قدرتمند و بهینه شده به یکنواخت شدن کیفیت تصاویر کمک بسیار زیادی کرده است. تلویزیون های سری Q1 جزو تلویزیون های کیولد برند شیائومی هستند که با توجه به کیفیت بالای نمایشگر، از استقابل بسیار خوبی از سمت کاربران مواجه شد.

خرید تلویزیون شیائومی

رابط کاربری تلویزیون های شیائومی

از موارد بسیار مهم و قابل توجه در حین خرید تلویزیون توسط کاربران، توجه به رابط کاربری پیاده سازی شده در تلویزیون می باشد. Xiaomi برای تلویزیون های خود رابط کاربری هوشمند اندروید را در نظر گرفته است. در حال حاضر این رابط کاربری از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در سراسر جهان می باشد. سرعت و امنیت بالا دو مشخصه بارز در این سیستم عامل می باشد. از طرفی دیگر کاربران مایل به خرید تلویزیون اندروید می باشند، وجود تعداد بی شماری از برنامه و بازی می باشد. شیائومی نیز به رغم استفاده از سخت افزار های قدرتمند در تلویزیون های خود، کاربران قادر به نصب تعداد زیادی از این برنامه و بازی های متنوع می باشند. یکی از مواردی که ارزش خرید تلویزیون شیائومی را به شدت افزایش خواهد داد را می توان رابط کاربری اندروید دانست.

قیمت تلویزیون شیائومی

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب تلویزیون، توجه به قیمت آن است. یکی از دلایل موفقیت تلویزیون های شیاومی را می توان قیمت بسیار مناسب آنها به شمار آورد. قیمت تلویزیون شیائومی با توجه به سطح کیفیت بالا و همچنین قابلیت های منحصربفرد آن بسیار منطقی و مقرون بصرفه است. قیمت تلویزیون هایXiaomi  نسبت به برندهای مطرح تولید کننده تلویزیون بسیار پایین تر اما در مقابل کیفیت مصحولات این شرکت توانایی رقابت با این برندهای جهانی را دارا می باشد. البته باید این نکته را یاد آور شد که قیمت تلویزیون های شیائومی با یکدیگر کاملاً متفاوت می باشد و این مسئله به مدل و ابعاد نمایشگر تلویزیون بستگی خواهد داشت. اما اگر شما تصمیم به انتخاب تلویزیون از برند شیائومی نموده‌اید، فروشگاه شاوینو تلویزیون شیائومی با قیمت بسیار مناسب را به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم آورده است.

منبع : Shavino.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا