رپورتاژ

مهرداد جمالی: ما اولیت وزارتخانه نیستیم

قهرمان پاورلیفتینگ جهان میگوید که این رشته در میان اولویت های وزارت ورزش جایی ندارد.

مهرداد جمالی در حاشیه ضیافت سده جهانی در مورد شانس پاورلیفتینگ ایران در جهانی بلاروس اظهار داشت: پاورلیفتینگ از اولین دوره جهانی که ما حضور داشته ایم ، همواره شانس کسب مدال این رشته است و الان هم بدون شانس نیستیم و پاورلیفتینگ کاران خوبی داریم که میتوانند در بلاروس مدال کسب کنند .

به گزارش خبر آنلاین، وی افزود : زمان خوبی داریم تا شروع جهانی باقی مانده است . و پاورلیفتینگ کاران خوبی داریم که بتواند کسب مدال کنند .

قهرمان پاورلیفتینگ جهان در مورد میزان پاداش پای سکو به ورزشکاران توسط هئیت اجرایی کمیته پاورلیفتینگ عنوان کرد: این مسئله دوبار توسط هئیت اجرایی مورد بحث قرار گرفته و تلاش و بحث ما این است که بتوانیم بیشترین پاداش را در نظر بگیریم تا بهترین مدال را کسب کنیم و طی هفته های آینده خبر های خوبی خواهیم شنید.

جمالی افزود : از کمیته پاورلیفتینگ تشکر میکنم ؛ چرا که بسیار کمک کرد و حمایت خوبی داشتند ، اما وزارت ورزش گله مندیم و این گلایه به جا است زیرا پاورلیفتینگ آنگونه که باید دیده شود نشده است و جزو او لویت های وزارت ورزش نیست و این مسئله کار را برای ما و کاروان سخت میکند .

وی تاکید کرد : اگر وزارت ورزش از پاورلیفتینگ مدال میخواهد باید پاورلیفتینگ ویژه تر دیده شود و حمایت های ویژه ای نسیب به پاورلیفتینگ داشت و این سیستم راضی کننده نیست .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا