استان ها

موسسه رازی در مدار حمایت از شرکت های فناور عرصه بیولوژیک

موسسه رازی در مدار حمایت از شرکت های فناور عرصه بیولوژیک

دبیر اجرایی نخستین رویداد استارت آپی سلامت محور رازی، از اختصاص فضای مناسب و رایگان به بیش از 10 شرکت فناور، برای معرفی خود و محصولاتشان در اختتامیه این رویداد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ دکتر علیرضا یوسفی دبیر اجرایی نخستین رویداد استارت آپی سلامت محور رازی، با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت‌ها و واحدهای فناور گفت: تلاش کرده‌ایم تا در جریان برگزاری این رویداد، شرایط لازم و مناسبی را برای معرفی و شناساندن شرکت های فناور و محصولات آنها فراهم کنیم. به همین منظور، در محل برگزاری رویداد، به 10 شرکت و واحد فناور فعال در حوزه محصولات بیولوژیک، فضاهایی را به صورت رایگان اختصاص داده ایم تا بتوانند حوزه های فعالیت و محصولات و ایده های خود را به حاضران و شرکت کنندگان در این مراسم، معرفی و ارائه کنند.

رئیس مرکز رشد فناوری رازی افزود: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی، تشریح فناوری‌های مورد نیاز موسسه رازی، معرفی و تقدیر از شرکت‌ها و واحدهای فناور برگزیده، به همراه بازدید از میز فناوران، از بخش‌های جذاب این رویداد علمی و تخصصی خواهد بود.

دکتر یوسفی تاکید کرد: صاحبان ایده های نوآورانه در حوزه واکسن و مواد بیولوژیک می‌توانند در روز برگزاری رویداد، ایده‌های خود را در دفتری که به همین منظور تدارک دیده شده، ثبت کنند.

۴۶

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا