رپورتاژ

پلتفرم محبوب گیمرهای ایرانی

استیم سال‌هاست که پلتفرم محبوب گیمرهای ایرانی است. علاوه بر ایرانی‌ها، این پلتفرم در کل دنیا نیز محبوب است. دلیل این محبوبیت ساده است؛ زیرا دسترسی سریعی که استیم برای کاربران فراهم می‌کند، یک نعمت بزرگ برای گیمرهاست. اما در این بین، مشکلات زیادی نیز برای ما ایرانی‌ها وجود دارد. اولین و اساسی‌ترین مشکلی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، پرداخت در استیم است، و دومین مشکل هم تحریم بودن ایران به عنوان یک ریجن در استیم است. جالب است بدانید که در ابتدای شروع کار، استیم این پلتفرم را به کاربران ایرانی ارائه می‌داد؛ اما پس از تحریم‌های سنگین آمریکا، این موضوع به طور کلی از سوی استیم متوقف شد. اما فروشگاه کارت بست سال‌هاست برای دور زدن این قوانین همراه کاربران ایرانی است، و در چهار سال گذشته همیشه سعی بر این داشته که این خدمات را با بهترین قیمت ممکن برای کاربران ایرانی ارائه دهد.

خرید کلید TF2 از فروشگاه کارت بست

خرید کلید TF2 سال‌هاست در بازار جهانی به عنوان راهی برای خرید از استیم استفاده می‌شود. به این صورت که شما این آیتم را خریداری می‌کنید و در مارکت استیم خود به فروش می‌رسانید. هر کلید TF2 بین ۱.۸ الی ۲.۲ دلار یا معادل همین اعداد را در اکانت شما شارژ می‌کند. شما می‌توانید قیمت کلید TF2 را با قیمت یک استیم والت در همین مبلغ مقایسه کنید، یا مقدار شارژی که دریافت می‌کنید با قیمت بازی یا محصول در فروشگاه‌های واسط مقایسه کنید و خواهید دید که خرید این محصول چقدر می‌تواند به سود شما باشد. تنها چیزی که برای استفاده از این محصول نیاز دارید، این است که استیم گارد موبایل شما و همچنین مارکت اکانت استیم شما فعال باشد.

خرید تغییر ریجن استیم به اوکراین از کارت بست

تغییر ریجن استیم به اوکراین یکی دیگر از کارهایی است که کاربران ایرانی به شدت به آن نیاز دارند و از آن استفاده می‌کنند. از این رو، فروشگاه کارت بست این خدمت را نیز با قیمتی مناسب و عادی در اختیار کاربران عزیز قرار داده است تا بتوانند محصولات خود را با ارزان‌ترین قیمت ممکن از استیم تهیه کنند.

کارت بست را به جرأت می‌توان بهترین فروشگاه ایرانی در زمینه محصولات تخصصی استیم دانست. به هر حال، ما امیدواریم که این فروشگاه به زودی محصولات جدیدی را نیز در بین محصولات خود قرار دهد تا بتوان از خدمات بیشتر این فروشگاه استفاده کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا