رپورتاژ

چه کسانی می توانند کاندیدای بوتاکس زیر بغل باشند؟

خیلی از افراد عادی باورشان نمی‌شود که مشکل به ظاهر کوچکی مانند بوی عرق زیر بغل بتواند زندگی برخی افراد را تحت تاثیر قرار دهد! و حتی بتواند موجب منزوی شدن و تنها شدن فرد از جامعه شود! اما این مورد کاملا حقیقت دارد و واقعی است. متاسفانه برای اینگونه افراد استفاده از لوازم بهداشتی جوابگو نیست و پزشکان متخصص معمولا بوتاکس زیر بغل را پیشنهاد می‌کنند. اما مشکل عمده بسیاری از افراد قیمت و هزینه بالای بوتاکس زیر بغل می‌باشد که باعث می‌شود به سمت آن نروند. همچنین اگر بخواهند به دنبال بوتاکس ارزان قیمت نیز بگردند، مطمئنا عمل بوتاکس زیر بغل را با کیفیت کمتری دریافت خواهند کرد و این مورد نه تنها راضی کننده نخواهد بود بلکه عوارضی هم برای فرد خواهد داشت؛ زیرا بوتاکس یک عمل سرپایی می‌باشد که باید توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود و نه افراد عادی. در این مقاله با ارائه اطلاعات اولیه‌ای از قیمت و تخفیفات ویژه بوتاکس زیربغل به شما کمک کنید که بصورت به صرفه‌تر و اقتصادی‌تری بتوانید اقدام به انجام بوتاکس زیر بغل نمائید.

قبل از اینکه اقدام به رزرو و یا گرفتن نوبت برای بوتاکس زیربغل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از اطلاعات اولیه‌ای که در این مقاله در اختیارتان می‌گذاریم آگاه باشید و همچنین به وب سایت کلینیک زمانی سر بزنید.

چرا بوتاکس زیر بغل؟

همانطور که گفته شد، بسیاری از افراد به دلایل مختلفی همچون اضطراب، استرس و یا هیجانات بیش از افراد عادی بدنشان اقدام به عرق کردن می‌کند؛ این مورد خصوصا شامل ناحیه زیر بغل می‌شود که زمینه بیشتری برای عرق کردن دارد. باکتری‌ها و آلودگی‌های سمی که زیر بغل قرار دارد، درصورت برخورد با عرق بدن در این ناحیه، یک بوی بد که تحمل آن برای افراد سخت است تولید می‌کند و از آن‌جا که این افراد بیش از اندازه عرق می‌کنند، معمولا در تمامی روز از این بو رنج می‌برند و قادر به رهایی از آن نیستند. همانطور که گفتیم، استفاده از محصولات بهداشتی و یا مواردی مانند حمام کردن مداوم پاسخگوی این مشکل نیست و باید حتما اینگونه افراد از پزشک متخصص کمک بگیرند.

راه‌حلی که تمامی پزشکان معمولا ارائه می‌دهند، بوتاکس زیر بغل می‌باشد که یک نوع روند درمانی یا به اصطلاح عمل سرپایی می‌باشد که با یک بی‌حسی ضعیف انجام می‌شود. این فرایند مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا و همچنین دیگر سازمان‌های رسمی بهداشتی در سراسر جهان می‌باشد.

بوتاکس زیر بغل چیست؟

بوتاکس زیر بغل یک فرایند درمانی برای افرادی می‌باشد که از تعریق بیش از اندازه غدد عرق در ناحیه زیر بغل خود رنج می‌برند. درواقع، بوتاکس یک نوع تزریق ماده شیمیایی می‌باشد که بر روی انتقال دهنده‌های سیستم عصبی مغز تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را کنترل می‌کند.

درواقع مشکل  اصلی اینگونه افراد، سیستم عصبی آن‌ها می‌باشد. عوامل بسیار متعددی می‌تواند باعث شود که مغز این افراد بصورت خودکار بیش از اندازه اقدام به فرمان تعریق به ناحیه زیر بغل کند. ماده شیمیایی درون بوتاکس زیر بغل با کنترل و تاثیرگذاری بر روی سیستم عصبی، کاری می‌کند که گیرنده‌های عصبی و غدد عرق زیر بغل به فرمان‌های مغز برای عرق کردن پاسخ ندهند و تعریق بیش از اندازه را غیرفعال کنند.

قیمت بوتاکس زیر بغل

از معایب اصلی بوتاکس زیر بغل قیمت و هزینه آن می‌باشد که معمولا مشکل برخی از افراد است و همچنین موضوع اصلی این مطلب است. با اینکه بوتاکس یک درمان دائمی یا طولانی مدت به شمار می‌رود، اما نسبت به لوازم بهداشتی که پزشکان برای مدت موقت پیشنهاد می‌کنند قیمت بسیار گران‌تری دارد. البته شاید این قیمت آن‌چنان گران نباشد. یکی از دیگر مشکلاتی که نیز وجود دارد، این است که عمل بوتاکس توسط بیمه‌های درمانی پوشش داده نمی‌شود و شما باید با هزینه آزاد آن را انجام دهید. البته به همین دلیل بسیاری از موسسات درمانی خدمات بوتاکس را با تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

قیمت بوتاکس زیربغل معمولا تحت تاثیر مواد اولیه و کیفیت، نرخ و تعرفات مرکز درمانی، میزان تخصص پزشک، امکانات پزشکی و تکنسین‌های کلینیک می‌باشد که باعث افزایش یا کاهش قیمت می‌شوند.

با توجه به اینکه به دلیل عدم پوشش درمانی بهترین مراکز درمانی تخفیفات بسیاری برای بوتاکس زیر بغل ارائه می‌دهند، به شما پیشنهاد می‌کنیم که زمانی به این مراکز برای بوتاکس مراجعه کنید که در بازه زمانی تخفیف باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا