فرهنگی و هنری

چه کسی می‌آید و چه کسی می‌رود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه های همآهنگ شنبه و یکشنبه ساعت ۲۴:۰۰، نسیم آوا جمعه ساعت ۱۹:۳۰ و شنبه و یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰، قندون یکشنبه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نسیم پخش می‌شوند.

همچنین ۴ شگفت انگیز جمعه ساعت ۲۰:۳۰ و شنبه ساعت ۱۹:۰۰ و گردشگر خوش اشتها نیز جمعه تا یکشنبه ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن می رود.

بی سیم جمعه ساعت ۱۹:۰۰، سرنخ شنبه و یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰، کودک شو جمعه تا یکشنبه ساعت ۲۱:۳۰ و ستارگان تهمتن نیز جمعه تا یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ پخش می شود.

شبکه تهران سیما

شبکه تهران سیما به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ویژه برنامه های متنوع و جذابی را برای مخاطبان و همراهان گرامی تدارک دیده است.

این شبکه با برنامه های سلام تهران، تانیایش، به خانه بر می گیردیم، هشدار برای کبرا ۱۱، جشن رمضان، مهمانی مامان، رنگین کمان، فیلم های سینمایی، مستند های جذاب و… میهمان نگاه گرم بینندگان و همراهان همیشگی می شود و این عید سعید را با مردم عزیز ایران جشن می گیرد.

برنامه «سلام تهران» به تهیه کنندگی مازیار مهاجر و با اجرای مصطفی امامی روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا قبل از اذان ظهر تماشایی می شود.

«سلام تهران» در این دو روز ویژه از هنرمندان تلویزیون، ورزشکاران، خوانندگان مطرح، مسئولان و … میزبانی می کند و در هر بخش سعی می کند گفتگوی متفاوتی را تقدیم بینندگان نماید.

«تا نیایش» در روز عید

همچنین برنامه «تا نیایش» که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ویژه افطار روانه آنتن می شد، روز شنبه به بهانه عید سعید فطر از ساعت ۱۲:۳۰ تماشایی می شود. این برنامه میزبان کارشناسان مذهبی است تا از برکات و نعمات ماه مهمانی خدا بیشتر بگوید. همچنین تبیین فضیلت روز عید سعید فطر و اعمال این روز از دیگر بخش های تماشایی تانیایش شبکه تهران است.

«مهمانی مامان» ادامه دارد

برنامه «مهمانی مامان» نیز در ماه مبارک رمضان با هدف به تصویر کشیدن و معرفی شهدا و خانواده های معزز شهدا روی آنتن می رفت. قرار است در روزهای شنبه و یکشنه مراسم جشن مهمانی مامان در دو قسمت ۴۰ دقیقه ای حوالی ساعت ۱۸:۳۰ تقدیم نگاه مهربان شما شود.

عید فطر «به خانه بر می گردیم»

برنامه «به خانه بر می گردیم» نیز در روز های شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ بصورت ویژه تقدیم مخاطبان خواهد شد. قرار است در این برنامه که به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک روی آنتن می رود، در بخش میزهای هنری، آموزشی و سلامت از مهمان های ویژه میزبانی کند. همچنین حضور بازیگران تلویزیون و هنرمندان در برنامه، بخش های دیگری از به خانه بر می گردیم است.

گروه رنگین کمان نیز در این دو روز از سالن شهید حیدری واقع در خیابان آزادی، بلوار استاد معین نبش خیابان شهید دستغیب میزبان شهروندان تهرانی است. این برنامه با اجرای خاله نرگس، خاله قاصدک، دایی جون و عروسک ها روزهای شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روی آنتن می رود و حضور برای عموم آزاد است.

«جشن رمضان» قدیمی ترین جشن تلویزیونی

برنامه «جشن رمضان» که امسال نیز همانند سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان تماشایی شد، در عید سعید فطر، روز های شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۱:۲۰ لغایت ۲۲:۳۰ تماشایی می شود.

این برنامه ضمن میزبانی از مردم شریف ایران و تهران در منطقه عباس آباد، میزبان هنرمندان، مسئولان و … خواهد بود. جشن رمضان با اجرای فریبا باقری و هومن ستوده نیا و همچنین تهیه کنندگی محمدحسن عبدی تماشایی می شود.

چهار قسمت جدید از مجموعه پلیسی و تماشایی «هشدار برای کبرا ۱۱» از روز پنجشنبه تا یکشنبه روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه که به همت تامین برنامه شبکه پنج سیما تهیه و تامین شده است در این ایام هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود و روز بعد ساعت ۱۱ بازپخش خواهد شد.

همچنین پخش شبکه پنج سیما در این ایام با به تصویر کشیدن ویدیو های عیدانه، موسیقی تصویر های دلنشین و شاد و … این روز عزیز را جشن می گیرد.

۵۷۲۴۵

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا