رپورتاژ

چگونه میتوان بدون هزینه سایت طراحی کرد ؟

امروزه بازار طراحی سایت و کسب و کارهای آنلاین بسیار گرم شده است و اکثر کسب و کارها قصد دارند تا سریعا وب سایت های خود را راه اندازی نموده و به درآمد برسند .

اما خب در دنیای طراحی سایت نیز بین سایت های خوب و بد تفاوت است . سایت هایی هستند که برای کسب و کار خود هزینه می کنند و با یک طرح جذاب و همچنین امکانات بسیار مناسب می نمایند و این وب سایت هم از نظر دیزاین و هم از نظر خدمات ارائه شده به مخاطبین خود عملکرد بسیار مناسبی را نمایش میدهد .

اما خب وب سایت هایی هستند که با هزینه کمتری راه اندازی می شوند و این وب سایت ها قصد دارند تا به مرور زمان خود را تکمیل کنند . اشخاصی که هنوز از رونق کسب و کار خود مطمئن نیستند در ابتدا با هزینه های کمتری سایت راه اندازی می کنند و اگر موفق به همکاری با مشتریان مدنظر خود شوند ، وب سایت خود را تغییر داده و سایت خود را رونق خواهند داد .

این روش کاملا بستگی به سیاست های خود کارفرما دارد که از ابتدا قصد دارد تا چگونه فعایت خود را شروع کند . هزینه های طراحی سایت امروزه از 1 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان ممکن است متغیر باشند .

افرادی که تجربه کمتری در این زمینه دارند معمولا شروع به فعالیت در بازار کار نموده و سایت های ساده تری و با امکانات کمتری را به کارفرمایان خود ارائه می کنند که البته این وب سایت ها موقتا مورد استفاده قرار می گیرند .

این وب سایت ها که با هزینه کم اجرا می شوند معمولا نیازهای بیشتری از کارفرما و مشتریان را رفع نمی کنند و بیشتر جنبه معرفی دارند که خدمات و اطلاعات مربوط به آن موسسه را معرفی نمایند .

سایت های فروشگاهی در صورتی که اصولی طراحی شوند و امکانات پایه و سرعت مناسبی داشته باشند ، معمولا هزینه هایی بین 5 تا 10 میلیون تومان دارند و سایت های فروشگاهی که با مبالغ کمتر ارائه می شوند معمولا همگی با قالب های آماده فروشگاهی طراحی می شوند که اکثرا سنگین هستند و سرعت بارگذاری آنها کمتر بوده و مشتری را داخل سایت کلافه خواهند کرد .

از کجا بدانیم سایت خوبی داریم ؟

هزینه های پایین همیشه فریب دهنده هستند اما باید دقت داشته باشید که اگر قصد دارید تا یک سایت خوب و کاربری داشته باشید ، از هزینه کردن ترسی نداشته باشید و از همان ابتدا حداقل با امکانات اولیه مئنظر خودتان یک سایت اختصاصی برنامه نویسی کنید چرا که استفاد از سایت های ارزان قیمت در ابتدا و سپس تغییر دادن آنها در آینده برای شما هم زمان بر و هم هزینه بر خواهد بود .

سایتی خوب است که اولا دیزاین آن متناسب با سلیقه شما باشد و هنگام استفاده از سایت از ظاهر آن رضایت داشته باشید . مورد بعدی امکانات است . مطمئنا شما و مهم تر از همه مخاطب سایت شما باید بتواند تا خدمات مدنظر خود را در سایت شما پیدا کرده و از آن استفاده کند .

برای مثال اگر سایت شما یک وب سایت فروشگاهی است باید استفاده از کد تخفیف هنگام تسویه حساب در آن مقدور باشد تا مشتری بتواند از کمپین ها و تخفیفات سایت شما استفاده کند .

پس از دیزاین و امکانات که مشخصه های یک وب سایت خوب است ، سرعت سایت اهمیت بسیار زیادی دارد .

هنگامی که کاربر وارد سایت شما شده باید دیزاین و جذابیت سایت ، او را درگیر خود کند اما ، اگر سایت شما مدت زمان بیشتری را برای بارگذاری لازم داشته باشد ، حتی اگر محصول مورد نظر کاربر در سایت شما باشد یا حتی فقط در سایت شا موجود باشد ، مطمئن باشید که وب سایت شما را ترک خواهد کرد یعنی سرعت از این اندازه اهمیت دارد .

پس فاکتورهای دیزاین ، امکانات و سرعت ، 3 مشخصه اصلی برای یک سایت خوب هستند . اما یکی از فاکتورها که بسیار اهمیت دارد و پس از این 3 فاکتور باید در سایت شما وجود داشته باشد چیست !

مهم ترین فاکتور یک سایت خوب چیست ؟

همه سایت ها ممکن است بتوانند هر 3 ویژگی بالا را پیاده کنند اما یکی از خصوصیات با زحمت فراوان و رعایت اصول حاصل خواهد شد که اصلی ترین عامل در کسب درآمد و اصطلاحا درآمد زایی سایت شما است و آن هم چیزی نیست جز ” سئو ” !

یک سایت بدون سئو عملا درآمدی نخواهد داشت و نمیتوان بدون اینکه سایتی را سئو کرد از آن مشتری داشته و به درآمد رسید . اما سئو چیست ؟

سئو به معنی بهینه کردن وب سایت شما برای موتورهای جستجویی همچون گوگل است که در کلمات کلیدی خاصی که به حوزه کاری شما مربوط است بتوانید به صفحه اول نتایج جستجو رسیده و به شکل طبیعی و بدون هزینه اضافی از هدفمند ترین مخاطبین حوزه کاری خودتان استفاده کنید .

سئو یک پروسه زمان بر است و در 1 روز یا 2 روز حاصل نمی شود و باید برای بدست آوردن نتایج مناسب ، زمان کافی برای کارکردن روی سایت صرف کرد .

سئو ممکن است نتایج خود را در 2 ماه یا 2 سال نشان دهد اما نتایج حاصل شده از این روش ماندگاری بسیاری داشته و مشتریانی که برای شما حاصل خواهد کرد هدفمند هستند یعنی دقیقا به حوزه کاری شما علاقمند و نیازمند هستند .

چگونه سایت خود را سئو کنیم ؟

برای اینکه وب سایت خود را در کلمات حوزه کاری خودتان به صفحه اول گوگل برسانید ، باید از یک سئو کار کمک بگیرید تا این روند را روی سایت شما اجرا کند . سئو شامل مجموعه به هم پیوسته از کارهای مهندسی شده همچون تولید محتوا ، لینک سازی و … است که به مرور زمان ، نتایج لازم را حاصل خواهند کرد .

اما اگر خودتان کمی در زمینه کار با وب سایتتان و همچنین مباحث اینترنت آشنایی داشته باشید میتوانید به کمک دوره های آموزشی ، شروع به سئو سایت خودتان کنید .

دوره های آموزشی بسیاری در سطح نت وجود دارد که میتوانید به کمک آنها دوره سئو را شروع نموده و خودتان کم کم سایتتان را نظم داده و کارهای بسیاری را سروسامان دهید .

دوره های آموزش سئو رایگان

در سطح نت دوره های آموزشی بسیاری وجود دارد که رایگان و یا غیر رایگان هستند و میتوانید از آنها استفاده کنید . یوتیوب یکی از دانشگاه های بزرگ دنیاست و میتوانید تقریبا برای هر زمینه کاری داخل آن آموزش دریافت کنید .

یکی از دوره های آموزشی بسیار خوب در یوتیوب دوره نابغه سئو است که میتوانید با سرچ کردن ” نابغه سئو ” در گوگل ، ازیکی از بهترین دوره های آموزشی برای سئو استفاده کنید .

همچنین اگر علاقمند هستید تا یک وب سایت بسیار کاربردی با سرعت ، دیزاین و امکانات مناسب و همچنین سئو پایه داشته باشید میتوانید از لینک زیر وارد سایت سئو نود شده و سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید :

https://seo90.ir/website-design-in-tabriz/

مجموعه سئو نود یکی از بزرگترین و متخصص ترین آکادمی های آموزشی و طراحی سایت است که میتوانید طرح و امکانات دلخواه خودتان توسط برنامه نویسان و متخصصین طراحی سایت این مجموعه به سادگی پیاده کنید .

میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی رایگان سایت سئو نود ، علاوه بر سئو ، آموزش صفر تا صد طراحی سایت  را نیز استفاده نمائید که میتوان گفت بیش از 50 درصد دوره های موجود در این وب سایت رایگان هستند . اگر قصد دارید تا بدون هزینه سایت طراحی کنید میتوانید از دوره آموزشی رایگان وردپرسی شود استفاده نموده و سایت خودتان را با امکانات اولیه هم طراحی و هم برنامه نویسی کنید .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا