ورزشی

اسماعیل‌پور: با درد به مدال طلا رسیدم!/ حق کشتی آزاد بیش از 4 طلا بود

دارنده مدال طلای وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی می‌گوید اگر ناداوری در حق کشتی ایران انجام نمی‌شد کشتی آزاد به پنج یا شش مدال طلا در اینچئون می‌رسید.

 

دارنده مدال طلای وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی می‌گوید اگر ناداوری در حق کشتی ایران انجام نمی‌شد کشتی آزاد به پنج یا شش مدال طلا در اینچئون می‌رسید.

 

مسعود اسماعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون و سطح کیفی این بازی‌ها، اظهار کرد: پس از مسابقات جهانی در فاصله بسیار کوتاه عازم بازی‌های آسیایی شدیم که این امر باعث شد فشار زیادی به بدنمان وارد شود. همچنین کاهش دوباره وزن تاثیر زیادی در این باره داشت. کشورهایی مانند قزاقستان، کره، هند و … نفرات اصلی خود را به مسابقات جهانی نیاوردند تا بتوانند با تمام توان در بازی‌های آسیایی موفق شوند، اما خدا را شکر کشتی‌گیران ایران باز هم غیرت به خرج دادند و به مدال‌های رنگارنگ رسیدند.

 

دارنده مدال طلای وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های آسیایی در خصوص کسب مدال طلای خود نیز، گفت: متاسفانه قرعه من در بازی‌های آسیایی مانند مسابقات جهانی سخت بود و این شانس بد من است که همواره با قرعه‌های سخت روبرو می شوم. رقبای قزاق و هند از عنوان‌داران کشتی آزاد در دنیا بودند و کشتی‌گیران کره و ازبک نیز بسیار خوب بودند، اما خدا را شکر با وجود آسیب دیدگی‌ توانستم به مدال طلا برسم. حتی در جریان مسابقات چند بار دردم گرفت، اما با تلاش توانستم به مبارزه ادامه بدهم و موفق شوم.

 

وی با تاکید بر این که حق کشتی آزاد ایران کسب پنج یا شش مدال طلا در بازی‌های آسیایی بود، تصریح کرد: در حق حسن رحیمی به نظر من ناداوری شد. اگر تیم ایران مقداری شانس داشت و ناداوری نیز انجام نمی‌گرفت ما به راحتی به پنج یا شش مدال طلا می رسیدیم هر چند کسب چهار مدال طلا نیز بسیار با اهمیت بود. کشتی‌گیران باز هم نشان دادند می‌توانند مانند همیشه جور ورزش‌های دیگر را بکشند و کاروان ایران را طلا باران کنند.

 

اسماعیل پور در خصوص برنامه‌های پیش‌روی کشتی آزاد ایران و زمان شروع اردوها، گفت: اولین مسابقه جدی پیش‌رو مسابقات جام جهانی در آمریکاست و ان‌شاءالله از ماه آینده اردوهای آماده‌سازی را آغاز می‌کنیم تا با آمادگی خوبی راهی آمریکا شویم تا با دعای خیر مردم ان‌شاءالله باز هم دست به افتخارآفرینی بزنیم.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا