فرهنگی و هنری

سوال و جواب بهاره رهنما و پژمان جمشیدی در رادیو

بهاره رهنما و پژمان جمشیدی در «سوال باز» رادیو نمایش حاضر می‌شوند.

 

بهاره رهنما و پژمان جمشیدی در «سوال باز» رادیو نمایش حاضر می‌شوند.

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس اداره‌ی همکاری‌های فرهنگی و هنری مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری شهرداری در این خصوص توضیح داد: برنامه «پرانتز باز» قرار است از این پس در قالب برنامه‌ی جدیدی با عنوان «سوال باز»، دو هنرمند را مقابل هم قرار بدهد تا مردم به صورت صوتی و پیامکی از آن‌ها سوال کنند. در این برنامه که اولین قسمت از آن فردا، پنج‌شنبه – چهاردهم آذر ماه – به روی آنتن می‌رود، دو هنرمند مقابل هم قرار می‌گیرند و یکی از آنها اجرای برنامه را برعهده دارد و دیگری سوال می‌پرسد.

 

حامد رهنما با اشاره به حضور مردم عادی در برنامه «سوال باز» رادیو نمایش اعلام کرد: در اولین قسمت از برنامه‌ی «سوال باز» برای اولین بار قرار است مردم به استودیو بیایند و از نزدیک شاهد حضور و صحبت‌های بهاره رهنما و پژمان جمشیدی باشند.

 

وی اضافه کرد:‌ برنامه «سوال باز» یک برنامه مشارکتی بین رادیو نمایش و مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران است.

 

رهنما در پایان خاطرنشان کرد: بهاره رهنما و پژمان جمشیدی قرار است در اولین قسمت از «سوال باز» حضور داشته باشند. رهنما به عنوان مجری برنامه را هدایت می‌کند و از پژمان جمشیدی سوال می‌پرسد.

 

به گزارش ایسنا، حضور در برنامه «سوال باز» رادیو برای عموم آزاد است اما از سوی رادیو اعلام شده است که قبل از حضور برای رزرو جا با شماره 88809870 تماس بگیرند. استودیوی سوال باز در میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، نرسیده به فلسطین، شماره 28 واقع شده است.

 

«سوال باز» قرار است از این پس پنج‌شنبه‌ها ساعت 19 با حضور دو هنرمند به روی آنتن برود.

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا